نوشته شده توسط : عماد

دکتر دندانپزشک

 خوب چه کسی است ؟

 

 

 

راهکارهای ترس نداشتن از دکتر دندانپزشک :
برخی اوقات به دلیل ترسی که از دندانپزشکی داریم به دکتر دندانپزشک مراجعه نمیکنیم و شاید از درد دندان نیز رنج میکشیم و از رفتن میترسیم . من در اینجا راهکاری برای از بین بردن ترس از دندانپزشکی به شما ارایه میدهم :
اگر از رفتن به نزد دکتر دندانپزشک ترس و استرس دارید و حس خوبی از روبرو شدن با او ندارید میتواند دلیل بر یک خاطره بد از تجربه ی ای که در گذشته از دندانپزشکی داشته اید باشد و این ترس و استرس از درمان ناخوشایندی که داشته اید باشد که با راهکارهایی که گفته میشود میتوانید بر این حالت غلبه کرده و به راحتی برای درمان به نزد پزشک رفته.

1- فراموش کردن خاطره ی بد از دندانپزشکی:
بیشتر کودکان با رفتن به دندانپزشکی تجربه بدی را داشته اند و باید تا آخر عمر خود از رفتن به دکتر بترسند و میتواد یکی از دلایل اصلی مراجعه نکردن به پزشک باشد.
راه غلبه : از خاطرات دندانپزشکی و مطب دکتر دندانپزشک که در دوران کودکی و نوجوانی داشته اید را فراموش کنید و تصوراتی که از یک فرد روپوش سفید با ابزار فلزی داشته اید را از ذهن خارج کنید و از این حالات بیرون بیایید و دیگر ترسی نداشته باشید.

حالت دوم این ترس زمانی است که فرد به دلیل درد زیادی که از دندان درد داشته به نزد دندانپزشک مراجعه کرده و به این دلیل که ماده ی بی حسی دیر عمل کرده هر کاری که روی دندان انجام میگیرد همراه با درد زیاد بوده و تحربه ی بدی را در ذهن ایجاد کرده و این افراد با درد و زجر زیادی مواجه میشوند و باید بدانید که این حالت برای موقعی بوه که مشکل حادی داشته اید و باید درد بیشتری را تحمل کنید.
و اگر یک تجربه ی بد از دندانپزشکی دارید دلیلی نیست که دوباره این تجربه برایتان بوجود آید و نباید با استناد بر خاطرات گذشته ی کودکی که داشته اید دیگر به نزد پزشک معالج نروید.و باید این خاطرات را از فکرتان دور بریزید.

2- ترس از درد درمان:
یکی از علت های داشتن درد زیاد داشتن دندان های حساس و بیماری های لثه بوده و فرد در فکر دردی است که در طول درمان باید تحمل کند و به این دلیل از رفتن به دکتر صرفه نظر کرده و برای اینکه درد دندان را تحمل نکند  دجار استرس شده و حتی درد دندان را تحمل میکند ولی درد درمان را نمیتواند تحمل کند.
راهکار : باید قبل از اینکه درد شروع شود به درمان و پیشگیری اقدام کنید تا اینکه دندان درد شدید بگیرید و بعد به دکتر مراجعه کنید. 
برای انکه این حالت را از بین ببرید حتما دندان پزشکی را انتخاب کنید که رفتارش دوستانه بوده و شیوه ی درمانی خوشونت نداشته باشد و در مرحله ی اول که مراجعه میکنید قبل از درمان آرام بخش یا مسکن تجویز کند تا بدون درد و با آرامش درمان را شروع کنید.

انواع روکش های دندانی PFM

3- ترس از سوزن :
بیشتر مردم بیشتر اوقات از آمپول میترسند و با دیدن سوزن و تصور کردن آن وحشت زیادی را در خود ایجاد میکنند که چگونه این آمپول و درد آنرا تحمل کنند .
راهکار:
برای اینکه از درد آمپول نترسید به دکتر بگویید که قبل از اینکه آمپول را تزریق کند حتما از اسپری سر کننده استفاده کند و بعد از آن اقدام کند تا درد را متوجه نشوید و بیشتر دکتر دندانپزشک ها از آمپول هایی که بدون درد هستند استفاده میکنند تا از حد زیادی کاهش درد تزریق را داشته باشد و شما برای اینکه درد را کم تر تصور کنید در هنگام تزریق میتوانید چشمتان را ببندید تا با دیدن سوزن وحشت نکنید.

4- کنترل کردن 
در زمانی که به دندانپزشکی میروید باید به دکتر خود اعتماد کامل داشته باشید شاید کمی سخت است که این حالت را در خود ایجاد کنید ولی شما که نمیدانید چه اتفاقی قرار است بیفتد و روی آن کنترلی نیز نخواهید داشت .

راهکار:
اگر با دیدن وسایل درمانی وحشت میکنید از پزشک بخواهید کهحتما وسایل را برایتان توضیح دهد تا با آشنا شدن و کارایی هر کدام از آن ها ترس کمتری پیدا کنید.

5- صدای ابزارها:
در هنگام درمان در دندانپزشکی صداهای دستگاه شاید شما را بترساند که مثل کشیدن ناخن روی دندان بوده و این استرس را در شما ایجاد میکند .

راهکار:
اگر از صداهای دستگاه ها ترس و واهمه دارید باید بدانید که این صدا از ورود هوا درون دستگاه ایجاد میشود و این صدای دریل هیچگونه ترسی ندارد و اگر این دریل های مخصوص کاردکتر دندانپزشک روغن کاری شده باشند و زیادی قدیمی نباشند صدای کمتری را دارند.
که شما میتوانید برای اینکه این صداها را نشنوید از هدفون استفاده کنید تا با گوش دادن به مسیقی دیگر نترسید و آن را تا حدی بلند کنید که دیگر صدایی را نشنوید.

6- شرمندگی از وضعیت دندان ها و عدم مراجعه:
اگر از دسته افرادی هستید که به دلیل وخیم بودن حالت دندان هایتان از رفتن به دکتر خجالت میکشید و احساس شرمندگی میکنید  و شاید بترسید که به دکتر مراجعه کنید باید بگم که کاملا بی مورد بوده .
راهکار: بدون شرمندگی به نزد دکتر رفته و به او کاملا توضیح دهید که دندان پوسیده دارید و میخواهید چه اقدامی کنید و این را بدانید که دکتر دندانپزشک از این طریق پول در می آورد و هیچ شرمندگی نباید در شما بوجود آید که وضعیت دندان هایتان چگونه است و با افتخار به دندانپزشکی مراجعه کنید و این ترس را از بین ببرید.
و این را مدنظر داشته باشید که دکترتان حتما دندان هایی بدتر از شما دیده است و نباید به خاطر یک حالت درد درمان را به تعویق نیندازید و باعث ایجاد پوسیدگی به ریشه و عصب دندان شوید.

7- بوی بد دهان:
در هنگام رفتن به دندانپرشکی یک بوی خاصی را استشمام میکنید که شاید خوشایند نباشد و این باعث استرس شما شود 
راهکار : 
میتوانید به مقدار زیادی به خود عطر بزنید تا در هنگام حضور در دندانپزشکی مشامتان پرشود و دیگر بوهای تهوع آوری که حس میکنید را نشنوید و شما را آزرده خاطر نکند .

گاهی  در دهان خود دچار خشکی خواهید شد که  این امر به خاطر کاهش تولید بزاق در دهان است.معمولا اگر دندانی خراب و پوسیده در دهان دارید و به ان رسیدگی نکرده باشید ممکن است دچار چنین مشکلی نیز شوید.اگر کار از کار گذشته باشد گاهی اوقات تنها راه کشیدن دندان است.اما این کار در واقع به عنوان آخرین مرحله درمانی می باشد و تا قبل از ان هر دندانپزشک تمام تلاش خود را خواهد کرد تا جای ممکن دندان آسیب دیده را ترمیم کند.

گاهی اوقات خشکی دهان اصلا مربوط به دندان های شما نیست و عوامل دیگری در ان دخیل هستند. اما جالب است بدانید اگر در این مورد هم دندان ها دخالتی نداشته باشند ولی خشکی دهان شما طولانی مدت شود می تواند همین امر به دندان هایتان آسیب برساند.در واقع در صورت عدم وجود بزاق کافی باعث خواهد شد سطوح دهان از حالت نرمی و لزج بودن خارج شده و حتی کار شستشوی محیط درون ان نیز به سختی انجام شود و همین امر موجب خواهد شد تا میزان پوشیدگی دندان شما افزایش یابد و در نهایت منجر به خرابی دندان هایتان شود.
البته معمولا اگر به یک دکتر دندانپزشک مراجعه نمایید و از او بخواهید برای خشکی دهان شما تجویزی نماید او استفاده از روش های مختلفی را در جهت بهبود این وضعیت پیشنهاد خواهد داد. از جمله استفاده از آدامس ها و شکلات های بدون قند می تواند بزاق دهان را تحریک کرده و باعث کاهش خشکی دهان شود.همچنین استفاده از بزاق مصنوعی و استفاده از دهانشویه ها نیز در این امر می تواند تاثیر گذار باشد..

 

یکی دیگر از سوالاتی که ممکن است برای شما نیز ایجاد شده باشد این است که آیا با افزایش سن ممکن است دندانهایمان را از دست بدهیم هر چند اگر خوب از انها مراقبت نماییم.؟
باید گفت خیر امروزه با پیشرفت هایی که در علم دندانپزشکی صورت گرفته است حتی سامندانی را خواهیم یافت که هنوز  دندان های اصلی خود را دارند.شما با رعایت بهداشت و دهان و دندان و همچنین چکاب های به موقع  و مراجعه دوره ای به دکتر دندانپزشک باعث خواهید شد تا احتمال خرابی دندان ها تقریبا به صفر برسد.در واقع پیشگیری همیشه کم هزینه ترین راه برای جلوگیری از یک بیماری است و بسیار بهتر از درمان می باشد و این نته نیز اینجا صادق است و شما باید برای حفظ سلامت دهان و دندان خود نکات لازم را رعایت نمایید.
شما باید به صورت منظم از مسواک زدن و در طول روز بعد از هر وعده غذایی از نخ دندان استفاده نمایید.هر چه سن شما رو به افزایش می رود ماده ای که باعث پوسیدگی دندان هایتان می شود سریع تر در دهان شما شکل خواهد گرفت.پس لازم است حتما در این حالت شما نیز رسیدگی خود را به بهداشت دهان و دندان بیشتر نمایید.
در هر سنی که هستید باید احتمال این را بدهید که مکن است به دلیل عدم توجه لازم کار شما منجر به کشیدن دندان شود. پس دقت کنید پوسیدگی و خرابی تنها مختص کودکان و نوجوانان نیست و بزرگسالان هم در هر سنی که باشند از این خطر در امان نخواهند بود.دلایل پوسیدگی چه در کودکان و چه در بزرگسالان یکسان است.فقط همانطور که رد بالا نیز عنوان کردیم در سنین بالاتنر ماده ای که باعث  پوسیدگی دندان ها می شود کمی بیشتر از سنین پایین تولید می شود و باید بیشتر مراقب بود.
با تحلیل رفتن لثه ها امکان آسیب دیدن دنان ها افزایش می یابد.کاهش بزاق نیز عاملی دیگر است که می تواند میزان آسیب دیدن دهان و دندان شما را افزایش دهد.در بسیاری از حالات همیشه بیماری لثه باعث کشیدن دندان شده چرا که در اوایل بیماری کسی زیاد ان را جدی نگرفته و انقدر پیشرفته تا به این درجه از خرابی رسیده است.


غذاهایی که در میان دندان های شما باقی می مانند و یا سیگار کشیدن و همچنین وجود دندان های نا نظم و حتی استفاده از بریج های نامناسب و استفاده از رژیم های غذایی مر و نوشیدنی هایی همچون نوشابه همه و همه می توانند از عوامل پوسیدگی دندان شما باشند.
با افزایش سن ممکن است دیگر نتوانید با دندان هایتان به مانند قبل عمل جویدن را به خوبی انجام دهید و به همین منظور باید حتما برای خود رژیم غذایی خاصی در سنین مختلف داشته باشید.مثلا یکی از علت هایی که ممکن است نوتاسته باشید عمل جویدن را انجام دهید وجود دندان های دردناک  و لثه های ملتهب است.
یکی دیگر از مشکلاتی که شاید بسیاری در هنگام رفتن به دکتر دندانپزشک آن را تجربه می کنند این استکه بسیار دچار استرس می شوند.در اینجا یک پزشک با تجربه باید بتواند با بیمار خود ارتباطی صمیمی برقرار نماید تا از مزان فشار روحی ان بکاهد.
برخی از افراد نیز به خاطر وجود بیماری های دیگر مجبور هستند داروهای خاصی را مصرف نمایند و یا دارای مشکلات قلبی هستند . حتما قبل از اینکه بخواهید  توسط دانپزشک دندان خود را بی حس کنید او را این موضوع مطلع نمایید و اگر بیماری خاصی دارید حتما باید دانپزشک شما نیز در جریان ان قرار گیرد.
موردی دیگر که باید به ان پرداخت در مورد ایمپلنت است . بسیاری از ما فقط اسم آن را شنیده ایم و چیز خاصی در مورد نحوه انجام ان و جزییات ان نمی دانیم. ایملنت برای بیمارانی که دیگر برای انها دنچر جوابگو نیست بهترین راه حل می باشد.البته این به ان معنا نیست که هر بیمار  بهترین راه برای او استفاده از ایمپلنت است . این روش حتما باید به تشخیص پزشک باشد و قبل از ان باید با یک دکتر دندانپزشک مشورت نمایید .چرا که شاید هنوز نیاز به کشیدن دندان در شما حس نشود که بخواهید داز ایمپلنت استفاده نمایید..

ایمپلنت
اما روش هایی در دندانپزشکی وجود دارند که صرفا برای زیبا کردن لبخند شما استفاده می شوند .سوال اینجاست که آیا از این روش ها می توان در سنین بالا نیز استفاده کرد ؟در این خصوص پشنهاد می کنیم حتما از یک دکتر دندانپزشک مشورت بگیرید و نظر نهایی را از او بخواهید و هیچگاه سر از خود و بدون نظر یک پزشک متخصص اقدام به کاری در این باره نکنید.

 

آیا تا کنون به دندان درد مبتلا شده اید؟
آیا لثه ی شما دچار مشکلی شده است؟
آیا تاکنون در مورد چگونگی حفظ سلامت دندانهای کودکتان سوالی برایتان پیش نیامده؟
بسیاری از مرجعات که بره مراجع دندانپزشکی و دتر دندانپزشک دارید ناشی از نداشتن آگاهی های لازم و اولیه برای دهان و بیماری های آن است. که میتوانید آن ها را کسب کرده .
هر انسانی دوست دارد هرچه بیشتر را بداند آن هم نوعی دانستنی محسوب شده که به کار می آید و ممکن است که برخی این سوالات را بخواهند از پزشک و دکتر دندانپزشک کنند و ممکن است که دکتر وقت کافی برای توضیح دادن به سوالات این افراد و بیمارها نداشته باشد چون ما دندانپزشکان با انبوهی از بیماران مواجه هستیم .
سوالاتی که غالبا از دکتر دندانپزشک میشود راجب اطلاعات عمومی اولیه است که هر فردی میتواند آن ها را بپرسد و باید آن ها را بداند. یک انسان کنجکاو و تشنه ی علم پیوسته در صدد کسب اطلاعات بیشتر شده . اما شما باید این اطلاعات را از کجا گیر بیاورید ؟ از بزرگترها، از رسانه های عمومی مثل صدا و سیما، روزنامه ها از کتبی که مطالعه می کنیم و بالاخره با طرح سوالاتی که برایتان پیش می آید از دیگران میکنیم تا هرروز این اطلاعات اولیه رو به افزایش رفته و آن ها را افزایش دهید.
پیشرفتهای شگفت انگیز انسان در علونم مختلف ماحصل عطش بیشتر شده و هر چه بیشتر دانستن آن ها به دانش او می افزاید نتیجه ای که از دریافت این سوالات و پیدا کردن پاسخ داشته سطح عمومی فرهنگی رادر همه ی زمینه ها ارتقا داده و آگاهی های مردم را افزایش داده .
تجربه ثابت کرده که که بتدریج آگاهی مردن ارتقا پیدا کند خواسته ها و مطالبات آن ها نیز افزایش پیدا کرده و این حالت در علوم پزشکی نیز صادق بوده هرچه اطلاعاتی پزشک مردم بالاتر رفته توجه آن ها به سلامتی بیشتر شده و حساسیت بیشتری را انجام میدهند.
مقایسه ای بین میزان آکاهی و نوع تقاضای مردم در کذشته و امروز شاهد بر این نوضوع است که همسو با افزایش آگاهی مردم خواسته ها و مطالبات آن ها نیز تغییر پیدا کرده و این مساله در تمامی مراحل زندگی و مطالبات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و بهداشت و درمان موثر بوده و رشد میکند.
در زمینه ی علوم پزشکی تحقیقات نشان داده که هر چه آگاهی مردم از سلامت و بیماری افزایش یافته شود سلامت و بیماری افزایش پیدا کرده و هم حساسیت آنها به سلامتی خود بیشتر شده و هم به نوعی تقاضای آن ها برای دسترسی به سلامت هرچه بیشتر تغییر یافته است.
بسیاری از والدین بچها هنگامی که به دمتر دندانپزشک مراجعه میکنند سوال میپرسند که چرا ناهنجاریهای فکی و دندانی بیش از حد زیاد شده ؟
و باید گفت که یکی از علتهای اصلی در این زمینه را میتوان به داشتن دندان های زیبا و تقاضا برای رسیدن به این مطلوب در نظر داشت و ما توجه زیادی را به دندان های خود داریم تا هم زیبا و هم منظم شوند و مردم در گذشته به این نوع مسائل اهمیت نمیدادند.
به همان نسبت که آگاهی مردم از سلامت و بیماری ها رشد نموده تقاضای آن ها برای رشد بیماری ها و تقاضای آن ها بیشتر شده و سطح توقعات آن ها نیز بالا رفته است.
بحث نیاز و تقاضا نیز از همینجا شروع میشود تقاضای مردم برای داشتن دندان های زیباو منظم و درمان و خدمات به دنبال کشف نیاز های آن ها افزایش یافته.
سطح آمادگی های اولیه و عمومی در هنگام درمان و یا در اثر بروز کردن بیماری صورت میگیرد به عنوان مثال فردی را که یک یاچند درمان پوسیده داشته است و ممکن است خودش مطلع نباشد که دارای دندان ها خراب است و لذا به دنبال درمان ان ها نمیرود و داشتن آگاهی به وجود این پوسیدگی ها به یکی از طرق زیر برای بیمار حاصل میگردد.
- برای اینکه دندان ها سلامت هستند باید به نزد دکتر دندانپزشک رفته 
- با آگاهی از علائم پوسیدگی خودش متوجه آن میگردد.
- دندان درد میگیرد و بیمار برای معالجه به نزد دکتر دندانپزشک رفته 

باید دانست که بهترین حالت نیاز به کشف نیاز ارتقا آگاهی است و بدترین حالت ان بروز بیماری است.
با توجه به مطالب فوق ضرورت دانستن بیشتر از سلامت دهان و دندان کاملا آشکار است . اطلاعات اولیه و ضروری دندانپزشکی میتواند از جهات زیر برای تک تک اعضای خانواده مفید باشد.
1-    والدین که مسیولیت حفظ و سلامت کودکان خود را برعهده دارند میتوانند با مطالعه کردن مطالب این سایت و راهنمایی هایی که برای حفظ و سلامت دندان های خود و کودکان خود آشنا شده و ضمن نظارت دقیق  و مراقبت از سلامت دهان و دندان کودکان خود در موقع مناسب نسبت به پیشگیری و درمان بیماری های احتمالی اقدام کرد.
2-    افراد خانواده با مطالعه کردن راهنمایی های ذکر شده در این سایت میتوانند مانند دکتر دندانپزشک از بیماری های خود مطلع شوند و به خوبی بتوانند سلامت دهان و دندان های خود را بر عهده بگیرند.
3-    این مطالب میتواند نقش یک دکتر دندانپزشک را ایفا کرده و با کسب کردن آگاهی های بیشتر نسبت به بیماری که دارند دندانپزشک خود را انتخاب کنند و با آگاهی لازم عمل کنند.
طبق نظر سازمان بهداشت جهانی هرچه سطح بهداشت جهانی و آگاهی های مردم در جامعه بال رفته به همان سطح نیز به سلامت بیشتری منجر شده و به همین دلیل است که بیشتر سازمان های بهداشت با انجام کلاس های آموزش اولیه برای بهداشت دهان و دندان به افراد خانواده اقدام کرده تا این قشر موثر بتوانند اطلاعات خود را به افراد دیگر و فرزندان وخانواده خود انتقال داده .
یکی از شاخص های مهمی که در رابطه با سلامت هر جامعه در حیطه ی دهان وبیماری های دهانی و درمان آن است مراجعه کردن به مراکز درمانی بوده و هر چه مراجعه کردن مردن به این مراکز بیشتر باشد آگاهی مردم برای معالجه نیز بالاتر رفته چون در برخی جوامع زیادی به دکتر دندانپزشک مراجعه میکنند تا معاینه شوند زیرا به سلامتی و زیبایی خود حساس هستند.  

نوشته شده توسط نعیم در ساعت 12:43 | لینک  |  نظر بدهید


جرم

گیری دندان

 

  و نکات مهم آن

 


جرم دندان چیست و جرم گیری چه کاری انجام میدهد؟
مطمئنا تا کنون به این مسئله دقت کرده اید که افرادی که در طول روز با آنها برخورد می کنید هر کدام رنگ دندان هایشان متفاوت است.گاهی ممکن است اصلا به چنین چیزی فکر نکنید اما اگر دندان های مخاطبتان زیبا و مرتب و خوش رنگ باشد نظرتان را جلب می کند و دقیقا مثل این است که توجه شما را مانند یک چراغ راهنما جلب می کند.دقیقا برعکس این حالت هم وجود دارد و مسلما شما با این مسئله مواجه شده اید.افرادی که اصلا به بهداشت دهان و دندان خود اهمیت نمیدهند و سعی می کنید که به هر نحوی که شده از آنها فاصله بگیرید چون دندانهایشان ظاهری نامطلوب دارد و بوی بدی میدهند.
هنگامی که افراد به سلامت دندان های خود اهمیت نمیدهند و پس از وعده های غذایی مسواک نمیزنند به مرور لایه ای از مواد غذایی بر روی دندان ها می نشیند.این لایه های بسیار نازک و غیر قابل رویت همان جرم ها هستند که در ابتدا بی خطرند و ظاهر دندان را به هیچ عنوان از فرم نمی اندازند اما تنها کافی است که چند روز از عمر این لایه های نازک بگذرد.کم کم رهان شروع می کند به ایجاد بوی بد و مواد غذایی که حاا دیگر چندان هم غذایی نیستند تبدیل به اسیدهایی می شوند که باعث ایجاد حفره در دندان می شود و دندان را اصطلاحا کرم زده می کنند.
واژه جرم گیری دندان نیزاز همین جا نشعت گرفته است.اگر چند روز مسواک زده نشود و لایه های عذایی روی دندان بنشینند، با زدن مسواک همه آنها از بین می روند اما اگر فاصله زمانی و عمر این لایه ها به چند ماه و یا چند سال برسد، دیگر به راحتی نمی شود از شر آنها خلاص شد.به طوری که زردی آنها بر روی دندان باقی خواهد ماند و ظاهری زشت به وجود می آورد.
علاوه بر افرادی که در مراقبت از دندان های خود کم کاری می کنند، موارد دیگری هم هستند که به این موضل گرفتار می شوند.افراد سیگاری و کسانی که مصرف کننده مواد مخدر هستند، بسیار بیشتر از سایر افراد به جرم گیری دندان نیاز دارند.علاوه بر افراد سیگاری و مصرف کنندگان مواد مخدر، کسانی که بیش از اندازه چای می نوشند نیز به جرم دندان مبتلا می شوند.
جالب است بدانید که علاوه بر مواد غذایی، حتی خود بزاق دهان نیز سبب افزایش جرم بر روی دندان ها می شود.بنابر این اگر حتی برای مدتی غذا هم نخوریم ، باز هم جرم ها بر روی دندان ها می نشینند.
از آنجا که افراد در مورد جرمگیری دندان اطلاعاتکافی ندارند بسیار طبیعی است که نظریات اشتباه و شایعه ها را در این زمینه باور کنند.یکی از این شایعه ها این است که با انجام عمل جرمگیری بر روی  دندان ها آنها لق خواهند شد.این باور کاملا غلط است زیرا با انجام این عمل به هیچ عنوان دندان لق نمی شود.پس از آن که جرم بر روی دندان می نشیند، اسیدی که از جرم ها به وجود می آید سبب می شود تا بخشی از قسمت های دندان نابود شود و بنابر این دندان لق به نظر بیاید.اما فرد بیمار متوجه این موضوع نخواهد شد و علت آن هم این است که حجم جرم ها به اندازه ایست که دور دندان را احاطه می کند و فرد اصلا حس نمی  کند که بخشی از دندانش را از دست داده.ولی پس از آنکه جرم گیری دندان کاملا انجام شد، جرم ها از بین می روند و اکنون دیگر جرمی وجود ندارد که فضای از دست رفته میان لثه و دندان را پر کند.بنابر این بسیاری این تصور را دارند که جرم گیری دندان ها را لق می کند.این نظر اصلا صحت ندارد و هیچ توجیه علمی برای آن وجود ندارد.
نحوه جرم گیری:
به طور کلی دو نوع جرم گیری وجود دارد اول جرم گیری دستی که در این شیوه دندانپزشک با یک ابزار و به صورت دستی اقدام به جرم زدایی می کند.این شیوه برای همه افراد مناسب نیست و تنها افرادی که جرم کمی بر روی دندانشان دارند می توانند نیاز خود را از طریق این روش برآورده کنند.به این سبک جرم گیری سطحی نیز گفته می شود.
نوع دوم جرم گیری توسط دستگاه می باشد.در این نوع که از ابزارهای التراسونیک استفاده می شد.پزشک با یک اسپری آب و دستگاه تمامی جرم ها را به صورت تک به تک خواهد گرفت.در این روش دستگاه با ایجاد ضربات کوچک و مداوم جرم ها را می زداید و پس از استفاده مداوم از آب به وسیله اسپری آب سرد جرم های دهان را پاک و دستگاه را خنک می کند.
اگر شما هم از جمله کسانی هستید که استفاده از مورد دوم شامل حالتان می شود و قصد تحقیق در این زمینه را دارید باید بدانید که این روش به هیچ وجه درد ندارد چون در طی فرآیندجرم گیری دندان قرار نیست لایه ای از روی سطح دندان شما برداشته شود.به طور کلی عمل جرم زدایی اصلا درد ندارد ولی بعد از آن نباید بلافاصله آب سرد و یا آب داغ و چای خورد.
هر چند مدت یکبار نیاز به جرم گیری است؟
این تماما بستگی به این دارد که شما تا چه اندازه به بهداشت و سلامت دندان های خود اهمیت می دهید.بسیاری از افراد تنها با یک بار جرم زدایی جرم سنگین و انباشته شده بر روی دندان هایشان از بین میرود و پس از آن شروع به مراقبت از دندان می کنند و دیگر نیاز اساسی به این کار ندارند.و در صورت لزوم می توانند از روش دستی استفاده کنند ولی چیزی که کاملا مشخص است این است که هر کس سالی یکبار به این کار نیاز دارد تا جرم هایی که با ابزاری مانند مسواک قابل پاک شدن نیستند، با ابزارهای قوی تری مانند ابزار دندانپزشکی از بین بروند.هرچه مراقبت شما از دندان هایتان بیشتر باشد جرم گیری ساده تر، سریع تر و غیر ضروری تر است.
در مورد افرادی که مرتب مسواک می زنند چندان مهم نیست که هر سالی یکبار این عمل را انجام بدهند ولی اگر این کار را توسط پزشکان کار بلد انجام بدهند بسیار خوب است.

 

حتما اگر شما هم دندان هایی زرد رنگ و جرم گرفته دارید این سوال به ذهنتان امده که آیا جریم گیری دندان می تواند برای  آنها مر باشد یا خیر ؟
قبل از اینکه بخواهیم جواب سوال را بدهیم بهتر است کمی در مورد جرم دندان صحبت کنیم تا بدانید این جرم دقیقا از چه چیزی تشکیل شده است.همه روزه بروی دندان های ما یک لایه چسبنده  قرا می گیرد و اگر برای مدتی کوتاه مسواک زدن را فراموش نیم خواهیم دید این لایه ها بروی یکدیگر جمع شده و دیگر به همین راحتی و تنها با یک مسواک زدن و نخ دندان کشیدن از بین نخواهند رفت.اگر این لایه ها همان روز توسط مسواک زدن برداشته نشود خواهید دید که بعد زا مدتی تبدیل به رسوبات اهکی سفید و زرد شده و دیگر کار از کار گذشته و هر چقدر هم مسواک بزنید از بین نخواهد رفت.این رسوبات آهکی همان جرم ها هستند که قرار است راجع به انها در این بخش صحبت کنیم.
جرم هایی که در روی دندان هایمان ایجاد شده باشند به خوبی قابل دیدن هستند اما جرم هایی که در اطراف دندان ها باشند شاید به همین راحتی قابل دیدن نباشند. و همان ها هستند که بسیار خطر ناک تر از سایر جرم های دیگر می باشند.

جرم گیری دندان و نکات مهم آن


جرم هایی که در بالای لثه بر روی دندان ها تشکیل می شوند قابل رویت هستند بیشتر در اطراف طوق دندان ها نمایان می شوند. ولی جرم هایی که در نواحی زیر لثه تشکیل می شوند بمراتب خطرناکترند.
جرمی که بر روی دندانها تشکیل میشود چیزی شبیه جرم های دور جدار داخلی سماور است . با این تفاوت که ترکیباتی پیچیده تر داشته و روند تشکیل آن اندکی متفاوت است . بزاق ما به طور معمول دارای املاح زیادی است که قدرت رسوب کردن را دارند . این املاح معمولا در جاهائی که با غذا و مسواک کمتر در تماس است رسوب میکنند. رسوب این املاح همراه است با ایجاد بستر مناسب برای جایگزینی میکروبهائی که به طور طبیعی در دهان وجود دارد و رشد و تکثیر آن است . اضافه شدن پروتئین های موجود در غذا و بذاق و همچنین لاشه سلولهای مرده بافت های مختلف دهان در مجموع باعث افزایش حجم این رسوبات شده و به مرور جرم تشکیل میشود.
این جرم های تشکیل شده پر از میکروب های مختلف است و با مسواک زدن هم تمیز نمیگردد و بافت چسبنده لثه را که محکم به دندان چسبیده را بمرور تخریب کرده و بافت نگهدارنده حیاتی لثه را تخریب کرده و باعث سست شدن پایه های دندان میشود .
با جرم گیری و تمیز کردن این جرم های تشکیل شده بر روی دندان، از روند تخریب لثه جلو گیری می کنیم .
این موضوع که جرم گیری دندان  ضرر دارد کاملا اشتباه است و  ریشه یابی علت این نوع افکار این است که جرم های تشکیل شده بر روی دندان به مرور لثه را خراب کرده و خود جایگزین میشود . این امر چون به مرور اتفاق میفتد و بیمار متوجه عقب نشینی لثه نمیشود و لثه ای که عقب نشینی کرده با جرم جایگزین میشود فضای خالی که بین دندانها در اثر عقب نشینی لثه هم که ایجاد میشود از دید بیمار پنهان میماند . موقعی که بیمار برای جرم گیری مراجعه میکند وقتی این جرم ها را تمیز می شود  لثه تحلیل رفته در معرض دید بیمار قرار میگیرد و چنین احساسی بدست می دهد که جرم گیری دندان باعث از بین رفتن لثه شده است  در صورتی که تمام این اتفاقات قبلا صورت گرفته بوده ولی از دید بیمار پنهان بوده است. 
پس نتیجه می گیریم که:  این جرم است که ضرر دارد نه جرم گیری.

جرم گیری دندان و نکات مهم آن
 
هر چند وقت باید جرم گیری کنیم؟
حتما سالی یک بار جرم گیری را در برنامه بهداشتی خود قرار دهید. البته بسته به نوع بزاق افراد جرم گیری می تواند زودتر یا خیلی دیرتر لازم باشد. 
به یاد داشته باشید با روش صحیح مسواک زدن تشکیل جرم را به حداقل خواهید رساند.
اگر در موقع مسواک زدن دیدید که از ناحیه از لثه هایتان دارد خون میاید بدانید که آن ناحیه دچار مشکل است و به دندانپزشک خود مراجعه کنید .به  ناحیه ای که خون میاید بیشتر مسواک بزنید و از خونریزی آن نترسید . مطمئن باشید که با خوب مسواک زدن و بیشتر مسواک زدن  خونریزی به مقدار زیادی  کاهش خواهد یافت.
در صورتی که جرم زیادی داشتید و بعد از جرم گیری دندان هایتان به سرما و گرما حساس شده نگران نباشید به زودی رفع خواهد شد و برای کاهش سریعتر حساسیت میتوانید از خمیر دندان و یا دهانشویه ضدحساسیت استفاده کنید.

جرم گیری دندان و نکات مهم آن
 
آیا استفاده از خمیر دندانهای ضد جرم مفید می باشد؟
خیر، جرم با مسواک و خمیر دندان پاک نمی شود و برای این منظور از دندانپزشکان باید کمک گرفت، ضمناً خمیر دندانهایی که به عنوان ضد جرم معرفی شده اند دارای مقادیر زیادی از مواد ساینده بوده و فقط رنگ و لکه های رسوب نموده بر دندان را که زنگ( Stain) نام دارد، تمیز می کنند و استفاده همیشگی از آنها توصیه نمی گردد. این خمیردندانها، بعلت دارا بودن مواد ساینده زیاد،ایجاد خراشهای بسیار ظریف بر سطح دندانها نموده و زمینه را برای تجمع و چسبندگی بیشتر پلاک میکروبی فراهم می آورند.


به مرور زمان با خوردن برخی خوراکی ها بر روی دندان ها ایجاد جرم میشود که باید دندان ها جرم گیری شوند زیرا به صورت لایه ی زرد رنگ تشکیل میشوند و اصلا ظاهر خوبی در هنگام لبخند زدن نداشته و شما میتوانید در منزل هم جرم گیری دندان انجام دهید و جرم ها را نابود کنید.
انجام جرم گیری با سوزش همراه بوده پس حتما باید دهان را ضدعفونی کرده و یک روز در میان از شوینده های قوی استفاده کرد تا از تشکیل شدن مجدد جرم ها بر روی دندان جلوگیری شود .

روش جرم گیری دندان در خانه :
با استفاده از جرم گیر دنتال پیک که به صورت قوی بوده میتوان جرم های زرد را از روی دندان از بین برد و باید با استفاده از آن جرم های روی دندان ها را خراش داد ولی باید مراقب لثه ها باشید چون اگر به لثه ها آسیب وارد شود باعث سوزش و درد شده .
با گذشتن زمان و خوردن غذا و خوراکی هایی که همراه با رنگ های افزودنی هستند جرم روی دندان ها به مرور بر گشته و برای اینکه این حالت اتفاق نیفتد باید یک روز در میان با استفاده از شوینده های دهان و دهانشویه ها این کار را تکرار کنید تا از رویش جرم ها جلوگیری شود .
جرم هایی که روی دندان ها ایجاد میشوند باعث بیماری پریودنتال لثه و دهان شده که در نگهداری دندان ها تاثیر داشته و باید در صورت این مشکل به دندانپزشکی مراجعه کرد تا حتماجرم گیری دندان انجام گیرد .
وسایل مورد نیاز برای جرم گیری در خانه:
جوش شیرین
نمکا
آب
ظرف یا فنجان
هیدروژن پراکسید
مسواک
وسیله ی نوک تیزی که در دندانپزشکی کاربرد داشته به نام دنتال پیک
دهانشویه ضدعفونی کننده

مرحله 1) جوش شیرین را به داخل ظرف یا فنجان ریخته سپس با نمک ترکیب کرده و مسواک را به آب زده تا خیس شود و این دو پودر را با هم مخلوط کرده 

مرحله 2) با قدرت مخلوط نمک و جوش شیرین را روی دندان ها با مسواک بمالید و مسواک را به مرور در مواد فروبرده و دوباره روی دندان ها کشیده و آب دهان را به مرور خالی کرده و تا پنج دقیقه کاملا روی تمام سطح دندان ها کشیده شود.

مرحله3) محلول هیدروژن پراکسید را با آب گرم به مقدار نصف فنجان ترکیب کرده و در دهان نگهداشته و تا دو دقیقه و بعد آن را خالی کرده و دهان را با همان نصف لیوان آب سرد شستشو داده .

مرحله 4)با انجام دادن مراحل بالا جرم هایی که روی دندان ها در فواصل زمانی ایجاد شده نرم شده و میتوان به راحتی با استفاده از این وسیله آن ها را از روی دندان خراش داد. جرم گیر حرفه ای دنتال پیک باید روی دندان ها کشیده و جرم ها را بخراشید ولی به لثه ها آسیب زده نشود.

مرحله 5) در مرحله ی آخر دهان را با استفاده از دهانشویه شستشو داد و این کار را یک روز در میان انجام دهید تا جرم هایی که روی دندان هستند کنترل شوند و به کلی از بین بروند.


جرم گیری دندان چیست:
بیشتر افراد جرم گیری را صرفا فقط برای از بین بردن رنگ و جرم های زرد و ناخوشایند انجام میدهند تا دندان های آن ها زیباتر جلوه کند و سوال اینجاست که آیا با انجام جرم گیری مینای دندان ها آسیب میبینند یا این کار درست بوده یا نه ؟

جرم چیست:
به لایه های رسوبی که روی لثه و دندان ها ایجاد شده و باعث بوی بد دهان شده و سلامت دندان و لثه ها را هم تهدید کرده و باعث بروز بیماری های دهانی شده و به مرور به پوسیده شدن دندان ها منجر شده.اگر از جمله افرادی هستید که زیاد قهوه و چایی مصرف میکنید باید بدانید که جرم بیشتری روی دندان ایجاد میشود و باید به روشی این جرم ها را از روی دندان ها از بین برد .
به گفته ی دندانپزشکان بزاق دهان املاح زیادی را ترشح میکند که به درون لثه و دندان ها رسوخ کرده و ایجاد میکروب دهان شده و مواد غذایی هم به این املاح اضافه شده و باعث پلاک و جرم دندان ها شده.
اگر این جرم های دندان از بین نروند به مرور زمان سخت شده و از بین بردن آن ها سخت تر شده و حتما باید به دکتر دندانپزشک مراجعه کرد تا به جرم گیری دندان اقدام شود.

آیا انجام دادن جرم گیری خطر دارد؟
بیشتر افراد این تصور را دارند که جرم گیری به مینای دندان آسیب زده و باعث پوسیدگی ها شده ولی باید ذکر شود که وجود جرم هایی که روی دندان و لثه ها هستند به بافت دندان ها آسیب جدی وارد میکنند و با تجمع میکروب ها در دهان به تکثیر هم ادامه میدهند .پس وجود جرم در دهان مضر بوده نه از بین جرم ها .
نکته ای که باید بدانید این است که جرم گیری باعث حساس شدن دندان شده و با برخورد کردن نوشیدنی های سرد و گرم به آن تیر کشیده و جرم هایی که تا قبل از آن روی دندان بودند به عنوان عایقی عمل کرده که جلوی حساسیت را گرفته و اگر این لایه جرم از روی دندان از بین برود منجر به این حالت شده و کاملا طبیعی بوده ولی این حساسیت فقط تا چند روز بعد از انجام جرم گیری وجود دارد پس نباید نگران این موضوع باشید.

 

آیا دندان ها با جرم گیری لق میشوند؟
برخی افراد بر این باور هستند که با انجام دادن جرم گیری دندان ها لق شده ولی به گفته پزشک این است که با تجمع میکروب و جرم هایی که در زمان زیادی روی دندان ها و لثه موجود بودند باعث آسیب رسیدن به استخوان دندان ها و نگهدارنده آن ها شده و قبلا لق شده و بعد  از جرم گیری به خاطر چسبانده شدن دندان ها به این جرم ها از بین رفته و بیمار احساس میکند که دندانش لق شده و این باور کاملا اشتباه بوده و درست نیست که با انجتم جرم گیری دندان ها لق میشوند و این موضوع را روی افرادی که دندان های سالمی دارند هم بعد از جرم گیری مشکلی ایجاد نکرده و بوی بد دهان را نیز از بین برده و دندان ها را تمیزتر کرده و افراد بسیار راضی هستند.

نوشته شده توسط نعیم در ساعت 12:42 | لینک  |  نظر بدهید


جراحی لثه

 

و هر انچه که باید دانست

 


بیماری های لثه و پریودنتال شامل امراض کلیه امراضی است که لثه و نسوخ نگهدارنده دندان را مبتلا میکنند، لذا بهتر است ابتدا به ساختمان (آناتومی) لثه و نسوج نگهدارنده دندان که به آن پریودنشیوم گفته میشود. بطور خلاصه اشاره ای داشته باشیم. 
بطورکلی دندانها به وسیله ی نسوج و ساختمان هایی نگهداری و حمایت میشوند که به آن ها پریودنشیوم می گویند، بنابراین پریودنشیوم جراحی لثه شامل اجزای زیر است :
1- لثه
2- استخوان آرواره (آلوئول)
3- الیاف اطراف ریشه دندان (لیگامان پریودنتال)

لثه: به آن بخشی از پریودنشیوم گفته میشود که دور تا دور دندان را فراگرفته و از یک طرف به دندانها و از طرف دیگر به مخاط دهان ختم میگردد. 
لثه تنها تنها بخشی از پریودنشیوم می باشد که در دهان قابل مشاهده است .بیماریهای پریودنتال و جراحی لثه غالبا از ناحیه ی لثه شروع میشوند و در اصطلاح عامیانه بیماری های پریودنتال به بیماریهای لثه گفته میشود.

استخوان آرواره (آلوئول):
بخشی از پریودنشیوم که دندان ها را در بر گرفته و در خود جای داده است همان استخوان آرواره است . هنگامی که دندان را میکشند در واقع آن را از حفره ی آرواره خارج دمیسازند وقتی بیماری لثه پیشرفت کند استخوان آرواره هم درگیر بیماری شده و بتدریج تخریب میگردد.
لیگامان پریودنتال:
همانگونه که در مباحث قبلی اشاره شد دندان ها روی حفرهی استخوانی که همان آرواره است روی بالشتک نرمی که از بافت همبندی تشکیل شده است تکیه زده اند.
در واقع دندان ها هنگام جویدن لقمه که تحت فشار قرار میگیرد روی این بالشتک گوشتی حرکت مختصری دارند و اگر این غشای نازک نبود دندان ها به اسنخوان لثه چسبیده بودند و امکان خارج کردن آن ها وجود نداشت. 
دندان هایی که به اصلاح به ان ها فک جوش گفته میشودکه با جراحی لثه رفع میشوند و دندان هایی هستند که به دلیل از بین رفتن این غشاهای نرم مستقیما به استخوان چسبیده و لذا خارج کردن آن ها بسیار دشوار است . این لیگامان در عین نازکی دارای تغذیه و رشد و نمو بوده و در اثر عوامل مختلف بیماری زا دچار تغییرات مختلفی میشوند.
چگونه بیماری لثه لثه بوجود می آید:
آیا بیماری لثه خود به خود بوجود می آید؟
آیا غفلت و سهل انگاری انسان موجب آن میشود یا اینکه عوامل دیگری مانند ارث باعث ایجاد آن میشود؟
و بالاخره چگونه میشود از بروز آن جلوگیری کرد؟این بخش از این مطلب مختص به این موضوع داشت و هدف این است که پاسخ مناسبی به علاقمندان داده شود.
عامل اصلی بیماری لثه پلاک میکروبی یعنی همان عاملی است که باعث پوسیدگی دندان ها هم میشود با این تفاوت که اسیدهایی که از طریق فعالیت های میکروب ها در پلاک میکروبی تولید میشود باعث پوسیدگی دندان و دیگر ترکیبات سمی تولید شده از پلاک میکروبی موجب ایجاد بیماریهای لثه میشود.
از میان این مواد سمی آندوتوکسین ها بیش از دیگر مواد موجب بروز بیماری های لثه میشوند. آندوتوکسین ها سمومی هستند که از باکتریهای بیماری زهی موجود در پلاک دندان (پلاک میکروبی) ترشح شده و در محیط اطراف لثه پخش میشوند این سموم موجب تورم لثه و در واقع یک بیماری پیشرفته ی پریودنتال میگردند. بنابراین بیماری پریودنتال باعث همان پوسیدگی یک بیماری عفونی باکتریالی می باشد که با تورم لثه آغاز میشود تورم لثه در صورتیکه با روش های پیشگیری کنترل نشود پیشرفت نموده و به یک بیماری پیشرفته پریودنتال تبدیل گردیده که فقط با جرمگیری و جراحی لثه در این مرحله علاوه بر تورم لثه و خونریزی از آن تخریب استخوان آلوئلول هم وجود دارد.
پیشرفت این روند منجر به پیشرفت تخریب استخوان نگهدارنده دندان و سرانجام لقی دندان ها می گردد. بنابراین بیماری لثه را میتوان به دو دسته بیماری که به هم متصل هستند و یکی مقدمه دیگری است به شرح زیر تقسیم نمود:
1- ژنژیویت
2- پریودنتیت
ژنژیویت عبارت است از تورم و التهاب لثه در اثر فعالیت میکروارگانیسم ها
علائم ژنژیویت عبارتند از :
- تورم لبه لثه
- قرمزی
خونریزی از لثه
- گاهی خارش و سوزش لثه
- بوی نامطبوع
تورم لثه در تمام موارد ژنژیویت وجود دارد. این تورم ناحیه ی برجستگی های لثه بین دندان ها که به آن پاپیلای بین دندانی گفته میشود، بیشتر مشاهده میشود و فقط با جراحی لثه و جرم گیری از بین میرود.
لثه مخصوصا لبه ی لثه در تمام قسمتها رنگ قرمز کبود پیدا میکند. در بسیاری از موارد پس از گذشت مدتی از این حالت لثه هنگام مسواک زدن مختصر خونریزی دارد.در این شرایط بیمار گاهی احساس سوزش و خارش در لثه دارد. صبحها هنگامی که از خواب بیدار میشود طعم نامطبوع و بوی بدی را در دهان خود احساس میکند. بتدریج که این بیماری پیشرفت میکنند تمام این علائم بیشتر خود را نشان میدهد. 
مردم معمولا در مراحل اولیه چندان توجه نکرده و از مراجعه به دندانپزشکی خودداری میکنند. زمانی مراجعه میکنند که علائم شددت یافته و دیگر برای آنها قابل تحمل نیست . تورم و خونریزی و بوی نامطبوع انها را بخه مطب می کشاند.

درمان و جراحی لثه:
ژنژیویت در صورتیکه به علت فقر (ضعف) بهداشت دهان باشد در مراحل اولیه شدیدا به درمان جواب میدهد. به حدی که با جرمگیری دندان ها و چندروز مسواک زدن و نخ کشیدن دندانها سریعتر بهبود یافته و تمام علائم برطرف میشود. هر چه زودتر به دندانپزشک خود مراجعه کند و درمان را شروع کند زدتر عارضه بهبود می یابد.

انواع ژنژیویت :
ژنژیویت یا آماس لثه بسته به علت بروز آن به چند شکل دیده میشود.
1- ژنژیویت ناشی از فقر بهداشت دهان:
علت این عارضه همانگونه که از اسن ان بر می آید، فقر بهداشت دهان می باشد و بیشتر در بیمارانی دیده میشود که در مسواک زدن و نخ کشیدن دندانها غفلت و سهل انگاری میکند ضمنا شایعترین بیماری لثه نیز از این نوع می باشد. درمان ان ههم جرمگیری و رعایت بهداشت دهان است و سریعا به درمان پاسخ میدهد.

2- ژنژیویت در دوران بلوغ :
که اختصاص به دوران بلوغ کودکان دارد. معمولا در گروه سنی 11 تا 14 سال دیده میشود . این نوع ژنژیویت بیشتر فک بالا بخصوص لثه ناحیه ی جلو را مبتلا میکند لذا باید در این دوران دهان را بیشتر شستشو داد و رعایت بیشتری از آن کرد.
معمولا پس از دوران بلوغ عارضه خود به خود بهبود می یابد و در برخی از موارد آماس لثه شدید شده و به مراحل پیشرفته تبدیل می شود.

 

در مورد ساختمان دندان بدین صورت است که از بافت های مختلف تشکیل شده و همین امر موجب استحکام انها بروی لثه ما می باشد . بافت هایی همچون لثه و استخوان فک و همچنین ریشه های دندان که  باعث شده تا دندان محکم به استخوان فک متصل باشند. این رشته ها به نام پریودونتال لیگامنت نامیده می شوند.
اما گاهی اوقات نیاز است تا اقدام به جراحی لثه کنیم. مثلا در زمان کشیدن دندان عقل باید حتما لثه را شکاف دهیم و این یکی از زمان هایی است که نیاز به این کار ضروری می باشد.دندان ما توسط ماده ای به مینا که بسیار محکم است محافظت می شود . همین اتافق برای ریشه دندان هم افتاده و ان هم توسط ماده ای دیگر در حال حفاظت است . اما میزان استحکام ان ماده نسبت به مینا بسیار کمتر بوده و برای همین است که ریشه ها سریعا دچار پوسیدگی خواهند شد.


رنگ یک لثه سالم شاید به رنگ قرمز و یا صورتی باشد و از لحاظ فیزیک ظاهری هم کاملا به دندان چسبده و ان را احاطه کرده است.اما حتما مشاهده کرده اید که گاهی اوقات لثه شما در هنگام غذا خوردن و یا مسواک زدن دچار خونریزی می شود . این علائم نشان دهنده یک لثه بیمار می تواند باشد چرا که لثه سالم دارای استحکام بالایی بوده و به همین راحتی دچار خونریزی نخواهد شد.
اما بهتر است به عواملی که باعث ایجاد بیماری در لثه می شود و حتی گاهی تا جایی پیش می رود که نیاز به جراحی لثه هم احساس می گردد راب رایتان بگوییم .زیرا همیشه پیشگری بهتر از درمان است و اگر مراقبت لازم را به عمل آورید تقریبا هیچگاه دچار بیماری های دهان و دندان نخواهید شد.

یکی از موارید که منجر به بیماریهای لثه در افراد می شود این است که بهداشت و دهان و دندان خود را بخوبی رعایت نمی کنند و همین امر موجب رشد باکتری ها در دهان شده و منجر به عفونت لثه ها می گردد.شما با مسواک زدن روزانه و کشیدن نخ دندان به راحتی می توانید از این بیماری ها جلوگیری نمایید.
وجود جرم در اطراف دندان ها و جایی که منتهی شده به اتصال لثه و دندان نیز باعث می شود تا به مرور زمان باعث ایجاد پوسیدگی و عفونت در لثه شود و همین امر می تواند باعث شود تا حتی شما نیاز به جراحی لثه داشته باشید.اگر جرم بروی دندان شما تشکیل شود دیگر با مسواک زدن و با خمیر دندان هایی که تبلیغ می کنند برای جرم گیری مناسب هستند ، نمی توان اقدام به برداشته شدن انها کرد.در این حالت برای اینکه همین جرم ها به لثه شما نفوذ نکنند و باعث ایجاد عفونت در دهان شما نکنند بهترین کار این است که به دکتر مراجعه نمایید و برای جرم گیری اقدامات لازم را انجام دهید.

تحلیل لثه
معمولا زمانی که در اطراف لثه ها جرم جمع می وشد باعث می گردد تا گاهی لثه شما التهاب داشته باشد و این سر آغاز شروع بیماریهای دهان و دندان است و می تواند منجر به عفونت های شدید در لثه نیز گردد.اگر این حالت ادامه داشت حتما باید برای درمان ان به کلینیک دندانپزشکی رفته و زیر نظر یک دکتر دندانپزشک متتخصص اقدامات لازم را انجام دهید.وجود عفونت در لثه می تواند حتی به استخوان فک شما هم آسیب برساند. و باعث تحلیل رفتن و عقب رفتن لثه شود. آسی دیدن استخوان ها و تحلیل رفتن انها باعث می گردد تا دندان های شما پس از مدتی لق شوند. 
اگر از یک دندانپزشک بپرسید بدترین عارضه بیماری های لثه چیست قطعا خواهد گفت لق شدن دندان ها .این عارضه  تقریبا به گونه ای است که نمی توان برای ان کار عملی خاصی انجام داد و به همین راحتی و از یک رعایت ساده بهداشت دهان و دندان کار به جایی رسیده که باید با دندان طبیعی خود خداحافظی نمایید..معمولا اگر لقی دندان زیاد باشد منجر به کشیدن ان خواهد شد.
اگر هم دندان شما زیاد لق نشده باشد اما همین تحلیل رفتن استخوان فک باعث شده تا ریشه شما بدون محافظ در معرض باکتری ها قرار گیرد و خیلی زود دچار پوسیدگی خواهد شد و دوباره مجبور به ترمیم ریشه و احتمالا کشیدن دندان خود خواهید شد.اما در این بخش برای دوستان کمی از علائم بیماری لثه نیز بگوییم که چگونه می شود که این اتفاق برای شما رخ می دهد.
از اولین علائم این بیماری ورم کردن لثه ها است.بعد از ورم کردن شاهد هستیم ناحیه متورم کمی تغییر رنگ داده و به رنگ بنفش و یا قرمز پر رنگ در خواهد آمد.در این حالت شما گاهی در هنگام خوردن غذا و یا مسواک زدن دچار خونریزی لثه خواهید شد.حتما در این زمان د راولین فرصت به پزشک مراجعه نمایید چرا که شاید بتوان با پیشگری هایی که دندانپزشک به شما می دهد از جراحی لثه جلوگیری نمود.

جراحی افزایش طول تاج
اگر سن شما زیاد باشد و یا فردی سیگاری هستید و یا دارای بیماری  دیابت می باشید احتمال اینکه به بیماری های لثه گرفتار شوید زیاد است.در این حالت شما اگر دچار استرس روزانه هستید باید بدانید که قدرت دفاعی بدنتان کاهش یافته و همین امر موجب پیشرفت سریع بیماری خواهد شد.البته در برخی از افراد مشاهده شده که به صورت کاملا ارثی دچار بیماریهای دهان و دندان از نوع لثه ای خواهند شد .
التهابات لثه  معمولا بیشتر در سنین سی سالگی به بعد رخ می دهد و این امار در میان مردان بیشتر از زنان بوده.البته در نوجوانان نیز کم و بیش گاهی اوقات گزارشاتی مبنی بر التهابات ثله دیده شده که البته کمتر نیاز به جراحی لثه داشته و باعث تحلیل استخوان فک نمیشده است.
حال شما می توانید با رعایت کردن یک سری دستورات بهداشتی تا حد زیاید از التهاب لثه در هر سنینی که باشید جلوگیری کنید:

1- دو بار در روز با یک خمیر دندان حاوی فلوراید هر بار به مدت 4 دقیقه مسواک بزنید.
2- هر روز از نخ دندان استفاده کنید.
3- به طور روتین برای چکاپ و جرم گیری به یکی شعب دندانپزشکی شفاگستر مراجعه کنید.
4- از رژیم غذایی درست و متوازنی پیروی کنید.
5- از دخانیات دوری کنید.

http://drsojoodi.com/images/Photo/Crown%20Lengthening.jpg

اما یک سوال جالب دیگر چگونه می توان خیلی زود متوجه شد که آیا به التهاب لثه دچار هستید یا خیر ؟ بر اساس تحقیقاتی که صورت گرفته متوجه شده اند این بیماری تا به درجات بالا و حاد نرسیده است قابل تشخیص نیست اما در کل می توان علائم زیر را برای این بیماری در نظر گرفت :
اگر متوجه شدید که مدت طولانی از دهان شما بوی بد می ۀآید و با مسواک زدن هم قابل برطرف کردن نیست .
اگر متوجه شدید لثه های شما قرمز و یا متورم شده است.
اگر لثه های شما حساس و دردناک شده و بدون دلی خونریزی می کنند.
اگر در هنگام مسواک زدن و یا جویدن غذا لثه هایتان احساس درد می کنند.
اگر متوجه شده اید که دندان هایتان به سرما و گرما بیش از حد حساس هستند
همه و همه این موادر قابل پیگیری هستند و نباید به سادگی و بدون اهمیت از کنار انها عبور کرد.

 


جراحی لثه عبارت است از حذف نسوخ متورم و آماسی از لثه و از بین بردن عوامل تخریب استخوان . جراحی لثه با بی حسی کامل انجام میشودو نباید از آن هراسی داشت.
علل بروز بیماری های لثه:
عوامل که موجب بروز بیماری های پریودنتال میشوند بسیار متعدد بوده و هر کدام به سهم خود نقش بسزایی در بروز و شیوع آن دارند مهم ترین علل بیماری های لثه عبارتند از :
1-    پلاک میکروبی:
همانگونه که قبلا اشاره شد، علت اصلی بیماریهای لثه همانند پوسیدگی دندان مواد سمی موجود در دندان و پلاک دندانی است. و غالب موارد بیماریهای لثه نیز ناشی از همین مساله است.
2-    تغذیه :
رژیم غذایی محتوی قند فراوان دومین علل بیماری های لثه است. قندها در اینجا نیز تقریبا همان نقشی را ایفا میکند که در مورد پوسیدگی دندان داشتند. منتها نحوه عمل آن متفاوت است در اینجا مواد سمی ناشی از فعالیت میکروبی باعث تخریب لثه میگردد.
3-    عوامل سیستمیک :
بسیاری از بیماریهای بدن دارای تظاهراتی در دهان هستند که غالبا به صورت بیماری های لثه بروز میکنند.
در اینجا به برخی از بیماری های لثه که نیاز به جراحی لثه استفاده کرد اشاره میکنیم :
- بیماریهای خونی:
کلیه ی بیماری های ونی از جمله کم خونی ها، لوسمی(سرطان خون) و غیره نخستین نشانه خود را در دهان ظاهر میسازند. مثلا یک فرد که به کم خونی مبتلا است لثه های آن به رنگ کبود و رنگ پریده و مسعد بروز خونریزی است و لذا بسیاری از بیماران مبتلا به کم خونی آنمی از خونریزی لثه هنگام خواب و یا در هنگام مسواک زدن شکایت دارند.
دندانپزشک میز باید هنگام کار برای چنین بیمارانی مراقبتهای ویژه ای بکار برد، همچنین یک فرد مبتلا به به لوسمی نیز دارای لثه ای کاملا مشخص میباشد. و در بسیاری از موارد دندانپزشک با مشاهده علائم ه این بیماری پی برده و بیمار برای درمان به پزشک مربوطه ارجاع میدهد به علاوه هرگونه کاری برای یک بیمار مبتلا به سرطان خون باید با نظر پزشک متخصص مربوطه باشد. زیرا این بیماران به شدت استعداد خونریزی یا عفونت دارد باید تا رسیدن بیمار به شرایط مطلوب خودداری گردد.
بوی بد دهان و خونریزی خود به خود از لثه یکی از مشکلات این بیماران است.
- بیماری قند:
دیابت یا بیماری قند یکی از بیماریهای است که از نظر دندانپزشکی بسیرا مهم است. علائمی کهدر دهان بیماریان دیابتیک مشاهده میشود عبارتند از :
خشکی دهان که خود موجب افزایش پوسیدگی های دندانی و بیماری های لثه میشود.
استعداد ابتلا به عفونتهای دندانی و دهانی
تاخیر در التیام زخک ها
همچنین در این بیماری ها هنگام انجام جراحی لثه و کار دندانپزشکی باید مراقبتهای لازم صورت گیرد.

سایر بیماری های لثه:
از جمله بیماریهای لثه که نیاز به جراحی لثه داشته میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- پوسیدگی ها و پرکردنیهای دندانی
- روکش ها و پروتز های دندانی و پلاک های ارتدنسی
- استعمال دخانیات : مصرف دخانیات بخصوص سیگار از عوامل مستعد کننده بروز بیماری های لثه می باشد.
کلید پیشگیری از بیماریهای پریودنتال مسواک زدن و نخ کشیدن دندانها می باشد. در صورتیکه این کار به درستی انجام گیرد نه تنها لثه سالم میماند بلکه موجب پیشگیری های لازم است امجام میشود عبارتند از :
-    تغذیه مناسب با حداقل قندهای قابل تخمیر
-    شستشوی مرتب دهان با آب نمک و دهان شویه های ضدعفونی کننده 
-    ترمیم دندان های پوسیده 
-    اصلاح پرکردگیهای غلط و پروتزهای نامناسب
-    جرمگیری دندان ها در صورت لزوم

بیماری های لثه در کودکان : 
برخی تصور میکنند که بیماری های لثه فقط مختص بزرگسالان است و در حالیکه بیماریهای مخاط دهان و دندان در کودکان نیز وجود داشته و در کودکان بیماری های لثه و مخاط دهان به شدت در معرض انواع بیماری ها قرار داشته .
ژنژیویت یا تورم و قرمزی لبه ی لثه در کودکان حتی از بزرگسالان بیشتر شایع بوده و بیش از 90 درصد کودکان در این دوره به درجاتی از این عارضه مبتلا می شوند. این عارضه به علت کمبود تغذیه محتوی شیرینی جات فراوان و عد رعایت بهداشت توسط کودکان ایجاد گردیده و معمولا خود به خود بهبود یافته و در موارد خاصی این ژنژیویت پایداری شده و به دوران بلوغ و بعد از آن میرسد لذا همانگونه که در بحث پوسیدگی اشاره شد کودکان به دلایل مختلف نیاز به مراقبتهای ویژه داشته و والدین باید ضمن کمک به آن ها در امر بهداشت دهان آنها را تحت نظر یک دندانپزشک متخصص کودکان قرار دهند.
برخی از بیماریهای لثه و مخاط دهان نیز بیشتر در کودکان دیده میشود.

بیماریهای لثه در هنگام بلوغ، حاملگی، یائسگی:
به طور کلی خانمها در دوران حاملگی، بلوغ و یائسگی مبتلا به بیماریهای لثه میشوند که نیاز به جراحی لثه داشته زیرا به تغییراتی نیاز دارند که نیاز به انجام مراقبتهای ویژه دارد.
در دوران بلوغ به علت تولید هورمون های جنسی موجب حساسیت در لثه ها شده و استعداد بیشتتر متورم و عفونت کردن لثه شده و ژنژیویت دوران بلوغ به نام ژنژیویت قاعدگی مبتلا میشوند که با تورم و خونریزی در ناحیه ی لثه بین دندان ها همراه می باشد. این علائم معمولا پس از گذر ار دوران بلوغ و قاعدگی برطرف شده .
شرایط خاص دوران بلوغ و قاعدگی و حاملگی و یائسگی نیاز به مراقبتهای ویژه و مراجعه به دندانپزشکی برای انجام جراحی های لثه داشته که باید دوچندان به آن ها مراقبت داشت و خانم ها باید بدانند که در این دوران باید ضمن رعایت کردن بهداشت دهان تحت نظر دندانپزشک خانواده باشند.
یکی ار مشکلات خانم ها در دوران یائسگی خشک شدن دهان و مخاط لثه است که باعث حساسیت های لثه و عفونت های لثه شده که با درد و سوزش همراه بوده و استعداد افزایش عفونت شده.

ورم کردن لثه :
در این نوع بیماری لثه بیش از حد ورم کرده و موجب شده که دندان ها آن را زخمی کرده و موقع غذا خوردن مشکل ایجاد کرده و لثه ها روی دهان خونریزی کرده و باعث عفونت شوند . این بیماری میتواند مشکلات عدیده ای را برای بیمار بوجود بیاورد که بادی به مصرف دارو پرداخت و همچنین باید به جراحی لثه اقدام کرد.



:: بازدید از این مطلب : 3969
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عماد
 
سیستم های دوربین مدار بسته یا CCTV
سیستم های سی سی تی وی همان سیستم دوربین مدا ر بسته است که امروز ه شاهد هستیم در مراکز مختلف دولیت و غیر دولتی در جهت کنترل بهتر محیط و بالابردن امنیت از این سیستم ها استفاده می کنند.از این سیستم ها با عناوین مختلف مانند تجهیزات مدار بسته ویدویی نیطز یاد می شود.مهمترین استفاده این سیستم ها انروزه در جهت بالا بردن امنیت برای مکان هایی همچون طلا فروشی ها و یا مغازه هایی که کالاهای گران قیمت دارند به کار برده می شوند و البته در امور ترافیکی نیز به کمک مجموعه پلیس امده و بر سر چهار راه ها نیز از دوربین های مدار بسته به عنوان سیستم های کنترل ترافیک استفاده می شود.
تا چندی پیش استفاده از سیستم های دوربین مدار بسته زیادددر منازل مشکونی وراج نیافته بود اما با پیشرفت تکنولوژی در این زمینه باعث شده تا به سنسورهای مجهز شوند تا به محض حرکت در محیط اعلان خطر کرده و یا بعد از کوچکترین حرکت شی در محیط سیستم شروع به ظبط تصاویر نماید. و به ظنر میرسد با این امکانات جدید باید یواش یواش شاهد ان باشیم که منازل مشکونی نیز خود را چنین سیستم های امنیتی مجهز خواهند کرد.

 


اصول کاری در این سیستم ها به بیان شاده اینگونه است که تصویر محیط توسط دوربین ها گرفته شده و برای پخش به سمت مانیتور ارسال خواهد شد.تصاویر ارسالی چون فقط برای تعداد محدودی ارسال می شود از این رو به این سیتم ها مدار بسته اطلاق می گردد.
همچنین در مکان هایی که شاید کنترفل و نظارت به صورت مستقیم توسط انسان ممکن نباشد و خظراتی را به همراه داشته باشد معمولا از سیستم های مدار بسته در جهت کنترل استفاده می شودتجهیزاتی که معمولا در هر سیستم دوربین مدار بسته مورد استفاده قرار می گرد را می توان به شرح زیر نام برد :
۱-دوربین که برای ضبط تصاویر می باشد و در مدل های مختلف دید در شب و یا معولی مورد استفاده قرار می گیرد.
۲-کاور دوربین که به منظور محافظت از دوربین است.
۳-پایه دوربین که به منظور نگه داری دوربین و ثابت ماندن ان در محل مورد نظر است.
۴-مانیتور یا همان نمایش دهنده تصاویر ارسال شده از سمت دوربین
۵-سویچر یا همان انتخاب کننده
۶-کواد
۷-مالتی پلکسر یا ترکیب کننده
۹-کنترل کننده
۱۰-کارت کپچر یا همان کارت تصویر
۱۱-تقویت کننده رادیویی
۱۲-نظم دهنده ویدویی


در سیستم های مدار بسته بستگی به کیفیت مورد نیاز از انواع دوربین های مدار بسته به صورت سیاه و سفید و رنگی استفاده می شود.شما با توجه به خصوصیات فنی که نیاز دارید باید نسبت به انتخاب تجهیزات سیستم خود اقدام نموده و درخواست دهید.
تا قبل از این مرسوم بوده که از دوربین های سیاه و سفید یا همان انالوگ استفاده شود . اما اکگر به دنبال کیفیت بالاتری هستید وددوست دارید تا با بیشترین جزییات عملیانپت ضبط تصاویر صورت گیرد نیاز به دوربین های رنگی دارید.همچنین با توجه به شرایط جوی که ثقرار است دوربین در ان قرار گیرد و اینکه در محیط باز است و یا سر پوشیده می بایست به دنبال دوربین منطبق با ان شرایط باشید . اگر در فضای باز قرار است از سیتم دوربین مدار بسته استفاده نمایید حتما از مدل های ضد اب باید استفاده نمایید.

 نوشته شده توسط مهران در سه شنبه هفتم مهر ۱۳۹۴ نظر بدهید
کارایی دوربین مدار بسته
در کنار همه امکانات جانبی که این روزها در سیستم های دوربین مدار بسته می توان یافت اما همیشه مهمترین توقع و انتظار ما از یک دوربین با این خاصیت این است که تصاویر ضبط شده را با وضوح بالا و روشنایی مناسبی به ما ارائه دهد.در واقع منظور از وضوح تصویر یعنی اینکه تصاویر ضبط شده تا چه حد دارای شفافیت و خوانایی است.در واقع تصاویر از تعداد زیادی خطوط عمودی و افقی تشکیل شده اند و حال هر چقدر مزان فشردگی این خطوط بیشتر باشد در واقع میزان کیفیت تصاویر نیز بالاتر خواهد رفت.
اما در مباحث امنیتی دوربین مدار بسته ما معمولا دارای وضوح ۳۳۰ تا ۴۸۰ می باشد و اگر بخواهیم که کیفیت تصاویر از این نیز بالاتر باشد باید از دوربنی های استفاده نماییم که وضوح افقی آنها بالاتر از ۶۰۰ می باشد.زمانیکه صحبت از حداقل روشنایی تصویر می کنیم در واقع منظور این است که از شی که در مقابل دوربین ما قرار گرفته حد اقل نوری که تابیده می شود به چه اندازه است تا بوسیله این نورهای تابیده شده بتوان تصویر را خلق کرد.

 


واحدی که برای سنجش نور یک محیط استفاده می کنند لوکس نام دارد.اگر بخواهیم به صورت تجربی رد این مورد صحبت کنیم اینگونه می توان توضیح داد که روشنایی به اندازه یک لوکس در واقع میزان نوری است که توسط یک شمع ایجاد شده و بوسیله ان می توان فاصله ۱ متری را مشاهده کرد. ان حجم نور را در واقع یک لوکس می گویند.در این بخش می خواهیم در مورد برخی از فن آوری هایی که در دوربین مدار بسته مورد استفاده قرار می گرد صحبت نماییم :
حتما تا به حال با این موضوع برخورد کرده اید که اگر در حین فیلم بردای از صحنه ای هستید که در انجا یک منبع نوری قدرتمند در پشت سر قرار داشته و همین امر موجب شده تا سایر اشایا در مقابل این نور عظیم به صورت تیره و تاریک دیده شوند.در دوربین های امنیتی از فن آوری به نام blc استفاده شده تا به رفع این مشکل بپردازد و اگر با چنین صحنه ای روبرو شدید با تصحیح به موقع تصاویر می توانید بدون تیرگی و سیاه شدن ان تمام اشیا این حالت نیز به وضوح مشاهده نمایید.
در کنار این فن آوری از فن آوری دیگری که به اختصار WDR نام دارد استفاده می شود تا در محیطی که هم از تصاویر تیره و هم از تصاویر روشن استفاده میش ود میزان و تناسب میان انها دقیقا حفظ شود.این فن آوری به ما کمک می کند تا تصاویری واقعی تر و طبیعی تری را فیلم برداری نماییم.
اما مورد بعدی که در دوربین مدار بسته می تواند به عنوان یک امکان مهم تلقی شود این است که در حین تصویر برداری بتوانیم کیفیت تصاویر را تقویت کرده و در واقع لبه های اشایا رد حین تصویر برداری مشخص باشد.


آیا تا بهئحال به این موضوع دقت کرده یاد که مثلا در یک اتاق با فضای نوری محدود لباس های رنگی با کیفیت دیگر نسبت به زمانی که مثلا رد محیط خارج از اتاق هستید و دارای نور بیشتری هم هست دیده می شوند.علت این تفاوت چیشت و چرا برای چشمان ما چنین اتفاقی در محیط های مختلف رخ نمی دهد.؟ علت اینکه چشمان انسان در محیط ها مختلف تصاویر ار با همان کیفیت واقعی خود مشاهده می کنند این است که چشمان انسان رنگ سفید موجود در محیط را متناسب با درجه حرارات آن رنگ در محیط احساس می کند.از این خاصیت با نام فن آوری AWB نام برده شده و در دوربین های پیشرفته مورد استفاده قرار گرفته است.
اما خاصیت بعدی که در دوربین مدار بسته برای ما بسیار مهم است این می باشد که تا چه حد دوربین ما می تواند خاصیت تصحیح اتوماتیک سیگنال را داشته باشد.در این خاصیت زمانیکه به طور ناگهانی سیگنال ورودی ما کاهش و یا افزایش خواهد یافت باعث می گردد تا این میزان تغییرات تصحیح شده و به طور استاندارد قبلی خود در بیاید. البته اگر این خاصیت در شرایطی استفاده شود که میزان نور محیط کم باشد باعث ایجاد نویز بروی تصاویر خواهد شد.

 نوشته شده توسط مهران در سه شنبه هفتم مهر ۱۳۹۴ نظر بدهید
در این بخش می خواهیم به معرفی انواع دوربین مدار بسته دید در شب بپردازیم. معمولا دوربین های که قابلیت دید در شب را دارند از فاکتورهای دیگری همچون ضد آب بودن و ضد ضربه بودن نیز بهره مند هستند . همانطور که از اسمشان هم مشخص است این دوربین ها توانایی دید در شب و محیط تاریکی را دارا هستند و معمولا در مکان های امنیتی و جاهایی که نیاز است به صورت ۲۴ ساعته تصویر برداری شود و مراقبت انجام شود از این محصولات استفاده می کنند.
در واقع علت اینگکه این دوربین ها می توانند در سیاهی و تاریک شب هم تصاویر را واضح و گویا نمایش دهند وجود چراغ های مادون قرمز در اطراف لنز انها می باشد. علت اینکه برخی از انواع دوربین مدار بسته دید در شب دارای کیفیت بالاتری نسبت به بقیه هستند دقیقا همین چراغ های مادون قرمز و به قدرت پرتاب امواج مادون قرمز در محیط بر می گردد.

 


در محیط های تاریک و کم نور تصاویر به صورت سیاه و سفید می باشند و هر چقدر که میزان نرو محیط کم تر شود در واقع تیرگی تصاویر نیز بیشتر شده تا جایی که دیگر چیزی مشخص نباشد و به همین منظور است که از دوربین های دید در شب استفاده می کنند.با هم در زیر به معرفیس چند مدل از این دوربین ها می پردازیم :
۱-دوربین مدار بسته ptz
این دوربین دارای سه مشخصه است و آنعبارت است از : حرکت افقی-حرکت عمودی-زوم.پکیج هایی که گاهی اوقات به صورت /اماده و مونتاژ شده توسط شرکت شازنده بیرون داده می شود شامل یک دوربین مدار بسته صنعتی و یک لنز زوم و یک هوسینگ به علاوه یک پایه چرخشی است.سرعت چرخش دوربین ها نیز بنا به کاربردی که دارند متفاوت است و از ۳ درجه در ثانیه تا ۳۰۰درجه در شانیه نیز می تواند متفاوت باشد.
معمولا از دوربین های ptz در موارد کنترل ترافیک و حفاظت های پیرامونی و برای محیط های آلوده که دارای گرد و غبار زیادی است استفاده می کنند.
۲-دوربین مدار بسته صنعتی
از متداول ترین مدل های دید در شب می توان به همین مدل اشاره کرد.در اصطلاح به این نوع دوربین ها باکس نیز گفته می شود.یکی از قابلیت هایی که این نوع دوربین ها دارند این است که شما می توانید انواع مختلفی از لنز ها را به ان ضاافه نمایید . از لنز های مدل ثابت گرفته تا لنز وری فوکال و لنز های زوم.این لنز ها هر دام برای یک شرایط نوری متفاوت شاخته شده اند و هر کدام قابلیت پوشش مقدار مشخصی از یک محیط را دارند.


۳-دوربین مدار بسته دام
مدل سوم از نسل محصولات دید در شب را می توان به دوربین های دام اختصاص داد.این دوربین ها حالتی گرد و کروی دارند و به /انها دوربین های سقفی نیز می گویند.بر خلاف دوربین های صنعتی در این محصولات از لنز استفاده شده و هر کدام با توجه به کیفیت لنز استفاده شده در /ان دارای دامنه پوشش متفاوتی از محیط هستند.از ساده ترین این مدل می توان به نوع لنز ثابت ان اشاره کرد. دربرخی از مدل های دام نیز امکان چرخش و زوم نیز وجود دارد.
۴-دوربین مدار بسته تحت شبکه
زمانی صنعت دوربین های مدار بسته شروع به پیشرفت کرد که در محیط های مختلف نیاز به ارتقا امنیت دیده می شد.در سطح خانه گرفته تا مدارس و اداره جات مختلف به دلیل وقع برخی از حادثه ها نیاز بود تا سطح امنیتی بالا رود و به همین دلیل دوربین هایی با انم cctv معرفی شدند. این دوربین ها برخلاف دیگر دوربین های معمولی تصاویر انها در شبکه هیا عمومی قابل پخش و نمایش نبود و به همین دلیل به /انها واژه مدار بسته را دادند.


با گسترش اینترنت صنعت دوربین های مدار بسته نیز شاهد تحولاتی بود که باعث توسعه انها شد. به این محصولات دوربین های مبتنی بر آی پی می گویند یا همان IPCAmera. این دوربین ها را می توان به صورت مستققیم و انلاین به شبکه های اینترنت متصل نمود و از این طریق به ارسال تصاویر اقدام کرد.

 نوشته شده توسط مهران در سه شنبه هفتم مهر ۱۳۹۴ نظر بدهید
در این مقاله قصد داریم تا به معرفی کلی انواع دوربین مدار بسته بپردازیم. با همراه باشید :
اولین دسته را می توان به دوربین های مدار بسته از نوع آنالوگ اختصاص داد.این دوربین ها جز نسل اول cctv ها به شمار می روند.تمامی کابل هایی که از دوربین ها خارج شده در دستگاه دی وی آر جمع اوری می شوند.دی وی آر در دوربین های قدیمی سه وظیفه مهم کنترل و نظرات و ظبط تصاویر را بر عهده داشته و د رواقع به عنوان مغز سیستم فعالیت می کند.کلیه پردازش ها در سری های آنالوگ در دستگاه دی وی آر صورت می گیرد.
دومین دسته مربوط می شود به دوربین های ثابت. این محصولات از کیفیت تصاویر بالایی برخوردار هستند.ضد نویز بوده و در تصاویر نیز سایه نمی اندازند.از مهم ترین قابلیت های دوربین های ثابت کار در محیط های بسیار کم نور است.امکانات این مدل را می توان مجهز بودن منوی روی تصویر دانست و همچنین دارای قابلیت علامت گذاری بروی تصاویر نیز می باشند.

 


و اما دسته سوم ا ز انواع دوربین مدار بسته را می توان به دوربین های متحرک اختصاص داد.از قابلیت های منحصر به فرد این مدل می توان به قدرت زوم بسیار بالا ان اشاره داشت. همچنین ضد نویز بودن و ضد سایه بودن این مدل نیز زبانزد می باشد.شما در محیط های کم نتور از دوربین متحرک براحتی می توانید استفاده نمایید.تصاویر دارای وضوح بسیار بالایی هستند و در شب نیز امکان تصویر برداری وجود داشته و به عنوان دوربین دید رد شب نیز می توانید از آن استفاده نمایید.این دوربین ها دارای قدرت چرخش ۳۶۰ در حالت افقی را دارند و ۲۴۰ درجه در حالت عمودی..همچنین شما می توانید انها را به انواع شبکه های مختلف نیز متصل نمایید. در ضمن از لحاظ شکل ظاهری نیز دارای طراحی زیبا و شیکی می باشند.در اصطلاح به این مدل ها دوربین های speed dome می گویند.


استفاده از مدل های اسپید دوم دارای مزتی هایی از جمله ضریب امنیتی بسیار بالا و همچنین کاربری فوق العاده انها می باشد.شما در مراکزی امنیتی مهم که نیاز است همیشه تصاویر واضح و دقیقی داشته باشید از دوربین های فوق استفاده می شود.اگر در محیط های باز هم از این مدل دوربین مدار بسته استفاده نمایید قابلیت چرخش به اندازه ۳۶۰ درجه را دارا بوده و اپراتور با کنترل نرم افزاری می تواند زاویه چرخش را برای خود تنظیم نماید.اگر از حالت اتوماتیک دوربین ها فوق استفاده می کنید می توانید برای هر دوربین یک برنامه ریزی خاصی داشته باشید. مثلا در یک تصویر می توانید نقطه هایی که بسیار مورد اهمیت هستند را انتخاب و میزان زوم بروی انها را کم و زیاد نمایید.
این دوربین ها به صورت شبانه روزی در حال ضبط و پردازش تصاویر هستند و با قدرت زوم بالایی که دارند می توانند تصاویر را با کمترین کاهش کیفیت در حالت زوم برای شما ضبط نمایند.زوم واقعی مدل های فوق ۳۷ ایکس زوم اپتیکال است که در حالت دیجیتال این عدد به ۲۰۰ ایکس نیز خواهد رسید . البته همانوطر که می دانید در حالت دیجیتال زوم رابطه معکوسی با کیفیت خواهد داشت و هر چقدر زوم بیشتر شود میزان کیفیت صاویر نیز کاهش خواهد یافت.


از دیکگر امکانات دوربین نمدار بسته در مدل های speed dome می توان به وجود هیتر و فن اتوماتیک در داخل محفظه دوربین اشاره کرد.این امکانات در مواقعی که شرایط جوی نا مساع است مورد استفاده قرا رخواهند گرفت.وجود فن باعث شده تا از سوختن دوربین جلوگیری شود و همچنین از نویز گرفتن تصویر نیز جلوگیری می کند.هیتر هم در شرایط جوی بد که هوا بسیار سرد باشد شروع به کار کرده و مانع از یخ زدن بخش های مختلف دوربین خواهد شد. با این امکانات دوربین مدار بسته فوق تا دمای زیر ۲۰ درجه سرما را به راحتای تحمل می کند و در گرمای بالای ۶۰ درجه نیز بدون مشکل کار خواهد کرد.

 نوشته شده توسط مهران در سه شنبه هفتم مهر ۱۳۹۴ نظر بدهید
درباره دی وی آر بیشتر بدانید

 

یکی از بهترین قابلیت هایی که برخی از دستگاه های دی وی آر دارند در واقع امکان کنترل از راه دور می باشد.شما با استفاده از این خاصیت و با توجه به شبکه مورد استفاده جهت اتصال که از تلفن گرفته تا اینترنت داخلی و یا اینترنت جهانی می توانید یک سیستم نظارتی بسیار قوی ایجاد نمایید.شما حتی از این پس می توانید بدون اتصال سیم و تنها با استفاده از یک موبایل و یا لپ تاپ با استفاده از فن اوری هایی همچون جی پی آر اس و یا وای فای و یا بلوتوث نظرات بدون سیم را انجام دهید.
سیستم های دی وی آر به گونه ای طراحی شده اند که داریا انعطاف پذیری بسیار بالایی هستند و شما حتی از دستگاه های قدیمی نیز می توانید برای مقاصد ی که اشاره کردیم استفاده کنید.این روزها معمولا انواع دوربین مدار بسته را می توان با دی وی آر های مختلفی ست نمود.


یکی دیگر از توانایی های که در دی وی آر ها می تواند قرار گیرد این است که براحتی قابلیت تشخیص حرکت را داشته باشد.با این قابلیت شما می توانید محیط مورد نظرتان را در مقابل حرکت اجسام و افراد حساس کرده و نظرات بسیار قوی ایجاد نمایید و در واقع سطح امنیتی آنجا را بالتر خواهید برد.معمولا به دو حالت سخت افزاری و نرم افزاری و یا تلفیقی از هر دو حالت را در انواع دی وی آر هایی که دارای چنینی توانایی هستند می توان یافت.
در حالت پیاده سازی نرم افزراری روند کار بدین صورت است که سیتسم مورد نظر گروهی از نقاط شکل دهنده تصویر را رد نظر می گیرد و با توجه به الگوریتم هایی که برای آن از قبل تعریف شده هر گونه حرکتی را تشخیص می دهد.
اما در مدل سخت افزاری نحوه کار بدین صورت است که برای تشخیص حرکت اجسام در محیط از سنسورهای مخصوصی استفاده می کنند که به سنسور تشخیص حرکت معروف هستند.برای خرید دوربین مدار بسته باید دقت داشته باشید که نوع و مدل دی وی آری که قرار است استفاده کنید چیست و از چه امکاناتی برخوردار است.
در این گونه سنسورها از حس گری به نام PIRو یک لنز مخصوص استفاده شده است.در واقع امواج Infrared که زا موجودات ساطع می شود باعث تحریک این سنسور شده و در مقابل برای اینکه نویز محیط که می تواند شامل نور آفتاب و .. باشد را بدین صورت می گیرد که پس از دریافت امواج فوق تنها به انهایی واکنش نشان می دهد که در حدود یک سانتیمتر در یک ثانیه حرکت داشته باشد.
معمولا از لحاظ بسته بندی DVR ها به دو دسته زیر تقسیم بندی می شوند :
1- Stand alone dvr
2- Computer base


در مدل اولی دی وی آر به صورت مستقل و منفرد عمل می کند و نیازی نیست تا برای کنترل رفتارهای آن کامپیوتری به صورت شبنانه روزی روشن باشد.این سیستم ها معمولا خودشان دارای سخت افزار های خاصی هستند که همان عمل کامپیوتر را برایشان انجام می دهد.
شایان ذکر است که جهت بررسی و نظارت تصاویر نیاز به کامپیوتر است و تنها در این مواقع است که باید از کامپیوتری جداگانه استفاده کنیم.
از لحاظ نحوه عملکرد این دستگاه ها می توان انها را در دو دسته بندی کلی قرار داد :
در گروه اول دستگاه هایی که بر پایه سخت افزار کار می کنند.
و گروه دوم که بر پایه نرم افزار کار می کنند.
در مقالات بعدی در مورد دی وی آر ها بیشتر برایتان خواهیم گفت.

 

دوربین مدار بسته

خرید دوربین مدار بسته

فروش دوربین مدار بسته



:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عماد
سیم کارت های دائمی ایرانسل

 

 

اگر می خواهید در خرید کارت شارژ ایرانسل به نحو چشمگیری صرفه جویی نمایید یک پیشنهاد ویژه برایتان داریم.شما می توانید به جای استفاده از سیم کارت های اعتباری از سیم کارت های دائمی استفاده نمایید. این سیم کارت ها در میان تمامی سیم کارت های موجود در کشور از  پایین ترین نرخ مکالمه برخوردار هستند.

شما می توانید خرید کارت شارژ ایرانسل را به بعدا موکول کنید و الان با این سیم کارت ها صحبت کنید و بعدا مبلغ انرا بپردازید.در واقع شما مانند سیم کارت های دائمی همراه اول می توایند در پایان هر ماه با دریافت قبض به صورت فیزیکی و یا الکترونیک نسبت به پرداخت هزینه های مکالمات خود اقدام نمایید.شما می توانید خط اعتباری خود را نیز تبدیل به ائمی کنید .

 

برای تبدیل خط اعتباری به دائمی کافیست تا به یکی از نمایندگی های ایرانسل مراجعه کرده و مبلغ ما به تفاوت انرا پرداخت کرده و از این بعد نرخ مکالمات و پیامک های خود را با نرخ تایین شده برای خطوط ثابت خواهید پرداخت.شما بعد از صدور صورتحساب تا ۲۸ روز فرصت دارید تا نسبت به پرداخت ان اقدام نمایید و چنانچه در این فرصت این کار را انجام ندهید خط شما قطع شده و می باییت علاوه بر مبلغ بدهی مبلغی هم به عنوان جریمه بپردازید.

شما برای پرداخت مبلغ بدهی خود م یتوانید اقدام به خرید کارت شارژ ایرانسل نموده و به اندازه مبلغ بدهیتان خط  خود را شارژ نمایید.این یکی از آسان ترین روش های شارز خط و پرداخت صورتحساب می باشد.

+ نوشته شده در  سه شنبه بیستم آبان 1393ساعت 18:59  توسط مهران  |  نظر بدهید

خدمات و طرح‌های تشویقی ویژه مشترکین جدید

خدمات و طرح‌های تشویقی ویژه مشترکین جدید

 

 

شرکت ایرانسل به منظور تشویق در خرید سیم کارت های این شرکت توسط مشترکین و متقاضیان جدید در اقدامی جالب بسته های تخفیفی مناسبی را برای این دسته از خریداران خود در نظر گرفته است.شما با خریدشارژایرانسلمی توانید از ۲۰۰ مگا بایت اینترنت همراه برای سیم کارت هدیه خود استفاده نمایید.همچنین می توانید بروی سیم کارت هدیه خود اهنگ پیشواز مورد علاقه تان  را به صورت رایگان تنظیم نمایید.

 

ما عزیزان اگر مثلا اقدام به خریدشارژایرانسل ۲۰۰۰ تومانی نمایید می توانید از ۱۰ دقیقه مکالمه رایگان نیز بهره مند شوید.همچنین می توانید ۱۰ پیامک فارسی هم ارسال کنید و ۱۰ پیام چند رسانه ای هم می توانید ارسال نمایید.البته شایان ذکر است که در این طرح شما نمی توانید به صورت شگفت انگیز اقدام به شارز نمایید و یا شارژ خود را خط به خط کنید.

قیمت خرید یک سیم کارت از اپراتور ایرانسل ۵۰۰۰ تومان است و حدداکثر بعد از دو هفته یک سیم کارت هدیه نیز برایتان ارسال خواهد شد.کافیست تا برای درخواست سیم کارت هدیه خود به شماره ۲۱۱۲ یک پیام بدون متن ارسال نمایید.بعد از دریافت سیم کارت شما با هر روشی که بخواهید می توانید اقدام به خریدشارژایرانسل  نمایید و مقدار مورد نظرتان را تهیه و استفاده نمایید.

+ نوشته شده در  دوشنبه نوزدهم آبان 1393ساعت 14:23  توسط مهران  |  نظر بدهید

سیم کارت دیتای همراه اول

سیم کارت دیتای همراه اول

 

 

 

در سیم کارت های اعتباری همراه اول شما نمی توانید با خریدشارژهمراه اول به مکالمه بپردازید و همانطور که از اسم انها نیز مشخص است این سیم کارت ها صرفا طراحی شده اند تا برای دیتا و پیامک استفاده شوند.شما با استفاده از یک سیم کارت دیتا می توانید از خدمات نسل سوم یا همان ۳G در بیش از ۱۷۰ شهر کشور استفاده نمایید.

اگر در ارسال پیامک مصرف بالایی دارید و وب گردی زیاید انجام می دهید پیشنهاد می کنیم حتما از سیم کارت دیتای همراه اول استفاده کرده تا هم کیفیت بالاتری را حس کنید و هم هزینه کتری را در کل بپردازید.قیمت این سیم کارت مبلغ ۱۰ هزار تومان می باشد.در همان لحظه خرید شما نیازی به خریدشارژهمراه اول ندارید چرا که این سیم کارت دارای مبلغ ۵ هزار تومان شارژ اولیه است.

 

شما براحتی از این سیم کارت در تبلت و یا موبایل خود می توانید استفاده کنید.برای شارز کردن ان نیز مانن دیگر سیم کارت های اعتباری همراه اول کافیست تا اقدام به خریدشارژهمراه اولنموده و رمز مربوطه را وارد نمایید تا بتوانید از خدمات این سیم کارت مخصوص استفاده نمایید.شما می توانید جهت دریافت سرعت اینترنت بالاتر با ارائه مدارک شناسایی  و داشتن کارت دانشجویی اقدام نموده و درخواست افزایش سرعت دهید.

+ نوشته شده در  دوشنبه نوزدهم آبان 1393ساعت 14:23  توسط مهران  |  نظر بدهید

طرح اعتباری ایرانسل چیست؟

طرح اعتباری ایرانسل چیست؟

 

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که ماهانه چقدر برای خریدشارژ ایرانسلهزینه می کنید؟ آیا می دانید اگر از طرح اعتباری ایرانسل استفاده کنید می توانید بروی هزینه های خریدشارژ ایرانسلخود مدیریت داشته باشید ؟ ایا می دانید با این طرح تا حدود زیاید باعث صرفه جویی در هزینه های شما خواهد شد؟

 

این طرح در تمام مناطقی که ام تی ان ایرانسل انتن می دهد دارای پوشش بوده وتقریبا می توان تمام افراد می توانند از ان استفاده نمایند.اگر از دریافت صورت حساب های ماهانه خسته شده اید و نمی خواهید هرماه با دیدن قبض موبایلتان سورپرایز شوید پس پیشنهاد می کنیم شما هم به جمع استفاده کنندگان از این طرح اضافه شوید.در واقع مهمترین کاربرد این طرح در کنترل هزینه های مکالمه شما می باشد و از این پس می توانید بروی این هزینه ها به صورت مستقیم مدیریت داشته باشید.

شما به جای خریدشارژ ایرانسل به صورت روزانه می توانید از این پس اعتبار مورد نیازتان را به صورت یکجا خریداری کرده و سپس در مدت زمان نامحدود از ان استفاده نمایید.با این روش دیگر هیچ صورت حسابی را سر ماه دریافت نخواهید کرد و می دانید اگر در حال مکالمه هستید هزینه ان قبلا پرداخت شده است.

کلیه تعرفه ها و نحوه فعال سازی این طرح و تمام جزئیات مرتبط با انرا می توانید با مراجعه به سایت ایرانسل به صورت کامل مطالعه نمایید و در صورت تمایل از این پس شما هم از طرح اعتباری استفاده کنید.

+ نوشته شده در  سه شنبه سیزدهم آبان 1393ساعت 14:48  توسط مهران  |  نظر بدهید

اگر دوست دارید

 

 

 

اگر دوست دارید تا در خریدشارژایرانسل از این پس صرفه جویی نمایید و در طول دوره هزینه مکالمه کمتری را بپردازید به شما پیشنهاد می کنیم تا فرصت باقیست از سیم کارت های دائمی آی سیم استفاده نمایید.شما از این پس با استفاده از یان سیم کارت ها می توانید برای تمامی مکالمات تلفنی خود چه داخل کشور و چه خارج از کشور تنها یک نرخ بپردازید و ان هم مبلغ ۴۹۹ ریال بیشتر نمی باشد.این نرخ بر حسب تعرفه ثانیه ای تایین شده است.این خدمت را برای عزیزانی در نظر گرفته ایم که دوست دارند تا از این پس مبلغ کمتری را برای خریدشارژایرانسلسیم کارت خود مصرف نمایند.جالب است بدانید تعرفه در نظر گرفته شده حتی از تعرفه مکالمه تماس های بین خطوط ثابت و همراه نیز مناسب تر و پایین تر می باشد.

در خدمتی دیگر ایرانسل امکانی را فراهم کرده تا شما بتوانید همان شماره ایرانسلی را که موجود دارید را به یک سیم کارت آی سیم تبدیل نمایید.و از این طریق از این پس دیگر نگران تعداد زیاید  خریدشارژایرانسلنباشید و با کترین نرخ موجود در کشور به مکالمه بپردازید.شما برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید همین الان با سیم کارت کارت خود شماره *۷# را شماره گیری نمایید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه در اختیار تان قرار داده شود.کافیست بعد از این شماره گیری مبلغ یکصد هزار تومان سیم کارت خود را شارژ کرده و سپس مجددا شماره *۷۰۳ را شماره گیری نمایید و به همین راحتی خط شما تبدیل به یک سیم کارت ای سیم خواهد شد.

+ نوشته شده در  شنبه دهم آبان 1393ساعت 18:33  توسط مهران  |  نظر بدهید

روش های الکترونیکی و مدرن

شارژ ایرانسل را به صورت مستقیم خریداری نمایید

 

 

خرید کارت شارژ ایرانسل یکی از سنتی ترین روشی های شارژ است که این روزها دیگر جایگاه خود را ماننند سابق  ندارد و با اضافه شدن روش های الکترونیکی و مدرن یواش یواش در حال رخت بر کندن می باشد.اپراتور ایرانسل به منظور رفاه حال کاربران خود در اقدامی جالب روش تهیه شارز را راحت تر از قبل نموده و با این روش که به نام روش مستقیم شارز معروف است شما در عرض چند ثانیه و با سرعت عمل بالاتری می توانید خط تلفن ایرانسل خود را شارژ نمایید.

 

شما دیگر نیاز ندارید تا حتما برای شارز خط خود و یا دوستانتان اقدام به  خرید کارت شارژ ایرانسل به صورت فیزیکی نمایید .با روش مستقیم دیگر حتی نیازی ندارید تا کد رمز شارز را در گوشی خود وارد کنید.فقط کافیست تا شماره تلفن خود را وارد کرده وومشخصات بانیک خود را نیز وارد نمایید و دکمه تایید را فشار دهید به همین راحتی خط شما و یا هر خط دیگری که شماره آنرا در آنجا نوشته باشید به هر میزانی که بخواهید در همان لحظه شارز خواهد شد.

 

این روش به عنوان جدیدترین و مدرن ترین روش خدمات ارائه شارز به مشتریان است که اولین بار توسط اپراتور ایرانسل در کشور ارائه شده است.در هنگام  خرید کارت شارژ ایرانسل به این روش مهم نیست که بانک صادر کننده عابر بانک شما چه می باشد .فقط کارتی که استفاده می کنید متصل به شتاب باشد و دارای رمز دوم نیز باشد و به اندازه ای که می خواهید خرید کنید نیز در آن موجودی باشد کار تمام است و در چند ثانیه خط مورد نظر شما شارز خواهد شد.

این روش به صورت ۲۴ ساعته در سایت ام تی ان -ام سی آی در حال ارائه می باشد و شما هر زمان در هر مکانی که بودید می توانید با مراجعه به ادرس www.mtn-mci.ir اقدام به خرید شارژ مورد نظر خودتان نمایید.

+ نوشته شده در  چهارشنبه هفتم آبان 1393ساعت 17:18  توسط مهران  |  نظر بدهید

راهنمای خرید شارژ

راهنمای خرید شارژ

تنها در عرض چند ثانیه شارز مورد نظرتان را بخرید

 

در این قسمت برای کاربرانی که می خواهند اقدامب ه خریدشارژایرانسلو با خریدشارژهمراه اول نمایند اما نمی دانند باید چگونه عمل کنند آموزشی را قرار داده ایم که مطالعه آن خالی از لطف نیست.

شما کافیست تا ابتدا در قدم اول تایین کنید که از کدام اپراتور می خواهید اقدام به خرید نمایید.مثلا اگر برای خط ایرانسل خود شارز نیاز دارید کافیست تا بروی گزینه خریدشارژایرانسلکلیک نمایید و سپس مبلغ شارز مورد نظرتان را انتخاب کرده و در محله بعد یک ایمیل و شماره تلفن مورد نظر را وارد کنید.

در مرحله بعد شما باید شماره کارت بانک و رمز دوم و شماره چهار رقمی CVV2 که بروی کارت بانکی شما نوشته شده را واد و دکمه تایید را بزنید.بله به همین راحتی کد شارز مورد نظر هم به ایمیل شما و هم به همان شماره تلفنی که وارد کردید ارسال خواهد شد و همزمان نیز بروی صفحه مانیتور برایتان به نمایش در خواهد آمد.برای خریدشارژهمراه اولنیز همین مراحل را باید طی کنید با این تفاوت که در مرحله اول به جای انتخاب اپراتور ایرانسل اپراتور همراه اول را انتخاب خواهید کرد.

 

 

امیدواریم لحظات خوبی را در سایت ام تی ان-ام سی آی سپری نمایید.

+ نوشته شده در  چهارشنبه هفتم آبان 1393ساعت 17:18  توسط مهران  |  نظر بدهید

در لحظه خط خود را شارژ نمایید

در لحظه خط خود را شارژ نمایید

 

 

خریدشارژایرانسل این روزها بسیار راحت تر از گذشته انجام می گیرد و با تنوع در روش های خرید شما براحتی می توانید حتی بدون اینکه نیاز باشد از خانه بیرون روید در منزل اقدام به شارز  خط ایرانسل خود نمایید.از جمله روش های سریع و بدون دردسر تهیه شارژ خرید اینترنتی آن می باشد.شما می توانید بواسطه سایت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند در عرض چند دقیقه و شاید هم کمتر اقدام به خریدشارژایرانسل مورد نظر خود نمایید.ما نیز بر همین اساس در سایت ام تی ان -ام سی آی بستری رابرای شما فراهم کرده ایم تا براحتی و بدون دردسر بتوانید در محیطی کاملا امن اقدام به خرید شارز مورد نظر خود نمایید.

 

برای خریدشارژایرانسل  به صورت اینترنتی تنها کافیست تا رمز دوم کارت بانکی خو را فعال کرده باشید و به اندازیه ای که می خواهید خرید کنید رد کارت خود موجودی داشته باشید.به همین راحتی و با وارد کردن شماره روی کارت و رمز دوم می توایند در همان لحظه شارز مورد نظر خود را خریداری نمایید.

اما مزیت های خریدشارژایرانسل از سایت ام تی ان-ام سی آی عبارتند از :

۱-سریع بودن در امر خرید به دلیل وجود زیر ساخت استاندارد در سایت

۲-خرید با مبلغ های مختلف  بر اساس سلیقه و نیاز شما

۳-وجود شماره تلفن پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته برای مواقعی که نیاز دارید

۴-ایجاد محیطی امن برای کلیه خرید های اینترنتی

+ نوشته شده در  سه شنبه ششم آبان 1393ساعت 18:24  توسط مهران  |  نظر بدهید

در یک چشم به هم زدن خط خود را شارژ کنید

 

خریدشارژهمراه اول شاید تا چند سال پیش به سختی انجام می شد و تنها برخی از مغازه ها اقدام به فروش شارز این اپراتور می کردند و علت هم این بود که اکثر مردم یا از تلفن های ثابت همراه اول استفاده می کردند و یا اگر خط آنها شارزی بود از اپراتور ایرانسل استفاده می کردند.اما با گذشت زمان و فراگیر شدن خطوط اعتباری همراه اول شاهد این بودیم که هر روز بر تنوع روش های خریدشارژهمراه اول نیز افزوده می گردد و به نوعی این اپراتور تمام تلاش خود را به کاربسته تا مشتریانش با کمترین زحمت ممکن و در کمترین زمان لازم اقدام به تهیه شارز مورد نظر خود نمایند.

یکی از این روش ها که امروزه در میان کاربران بسیار فراگیر شده است قطعا روش خرید اینترنتی است.سایت های مختلفی در این زمینه شروع به ارائه خدمات کرده اند و در این میان وب سایت ام تی ان-ام سی آی نیز در این زمینه به ارائه خدمات به مشتریان پرداخته است.شما در سایت ما می توانید نه تنها از اپراتور همراه اول بلکه از دیگر اپراتورهای ارائه دهنده خدمات همچون ایرانسل و تالیا و رایتل نیز اقدام به خرید شارز های مورد نظر خود نمایید.

شما با خریدشارژهمراه اول از مجموعه ما علاوه بر اینکه در کمترین زمان ممکن و در محیطی امن اقدام به این کار نموده اید همچنین در قرعه کی های مختلف که مختص خریداران سایت است نیز شرکت داده می شوید و شانس خود را امتحان می کنید.در ضمن شماره تلفن پشتیبانی سایت به صورت ۲۴ ساعته  آماده پاسخگویی به درخواست های شما عزیزان است و شما با خیالی آسوده در هر ساعت از شبانه روز می توانید اقدام به خرید از سایت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 409
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عماد

باند گچی

 

 

با افتخار اعلام می کنیم که شرکت تجهیزات پزشکی صدف باران با استفاده از به کالرگیری متخصصان با تجربه و با استفاده از تکنولوژی مدرن و اتوماتیک توانسته است اقدام به طراحی و تولید انواع باند گچی نماید.مهمترین خصوصیت تولیدات شرکت صدف باران ارائه محصولات با کیفیت جهانی و کاملا  منطبق با استانداردهای  بین المللی می باشد.ترکیب به کار رفته در تولیدات باند گچی ساخته شده در صدف باران عبارتند از پارچه گاز مخصوص که به اصطلاح به ان لینو گاز نیز می گویند و همچنین پودر گچ کریستالی که باعث شده تا انعطاف پذیری آنرا افزایش دهد.محصولات ارائه شده  همگی دارای مجوزهای لازم از اداره تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت و درمان و اموزش کشور را دارد.همین الان در هر کجای کشور که باشید می توانید برای تهیه باند گچی با شماره تلفن های موجود در بخش تماس با ما سایت تماس گرفته و  از آخرین محصولات و قیمت های موجود مطلع شوید.

 

 

از آخرین محصولات ارائه شده در زمینه باند گچی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

باند گچی ارتوپدی D-cast

باند گچی سلونا

باند گچی سلوباند

باند گچی جیپسوباند

 

 

مهمترین خصصویت محصولات صدف باران که در زمینه باند گچی می باشد زمان گیرش بسیار  سریع و حرارت کنترل شده آن است و همین امر موجب شده تا پس از خشک شدن گچ شما شاهد بالاترین مقاومت در مقابل فشارهای مکانیکی باشید.از نظر اندازه و ابعاد نیز  در طول ۲۵۰ سانتیمتر و عرض های ۵-۷/۵-۱۰-۱۵-۲۰ سانتیمتر تولید  و روانه بازار می شود.همچنین شما خریداران محترم اگر درخواست ویژه ای دارید و می خواهید در اندازه و رول های بزرگت تر و متفاوت تر کالای خود را دریافت نمایید کافیست تا با همکاران ما در بخش فروش تماس گرفته و درخواست خود را اعلام نمایید تا مورد بررسی قرار گیرد.ما مدعی هستیم با توجه به کیفیت بالای محصولات خود که در زمینه باند گچی ارائه داده ایم و همچنین با توجه به قیمت تمام شده بسیار مناسب توانسته ایم  در نهایت به صورت همه جانبه نظر تمام مشتریان را به خود جلب نماییم.کیفیت امری اتفاقی نیست و قطعا برای رسیدن به این جایگاه با در دست داشتن برنامه  بلند مدت و مدون و استفاده از نیروی کار مجرب   زحمات و تلاش های فروانی به عمل آمده است و امروز با افتخار خواهیم گفت که محصولات ارائه شده ما به راحتی با تمام نمونه های خارجی قابل رقابت می باشد.

متاسفانه مشاهده است که برخی از شرکت های سود جو با استفاده از کالاهای تقلبی و بی کیفیت وارداتی و با به کار بردن برندهای مختلف سعی در ارائه خدمات و کالاهای بی کیفیت به مشتریان را دارند.به دلیل حساس بودن موضوع لطفا حتما هنگام تهیه محصولات و تجهیزات پزشکی از جمله همین باند گچی نهایت دقت را به عمل آورید تا از شرکت های معتبر و شناخته شده اقدام به تهیه و خرید کنید.صدف بران با دردست داشتن تمام مجوز های لازم از وزارت بهداشت و تجهیزات پزشکی کشور با افتخار آماده ارائه خدمات به شما عزیزان در سراسر کشور می باشد.شما عزیزان تهرانی می توانید در صورت تمایل  با مراجعه حضوری به دفتر  فروش واقع در خیابان دولت-کوچه مفاخریان-نبش بن بست روحانی-پلاک ۲ با همکاران ما برای تهیه اقلام مورد نیاز خود مذاکره نمایید و همچنین شما عزیزان شهرستانی نیز می توانید با تلفن های ۰۲۱۲۲۵۶۵۳۲۶ و یا شماره همراه ۰۹۱۲۳۲۱۰۰۸۲ تماس گرفته و به صورت تلفنی اقدام به ثبت سفارش نمایید.

+ نوشته شده در  یکشنبه دوازدهم مرداد 1393ساعت 19:41  توسط مهران  |  نظر بدهید

باند فایبر گلاس

باند فایبر گلاس

 

یکی از بهترین و با کیفیت ترین باندهای گچی که برای موارد مختلف در بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرد بی شک باند فایبر گلاس است.متخصصیت ارتوپدی بر این باور هستند که استفاده از این نوع باندها به جای به کار بردن باندهای گچی معمولی می تواند بسیار مفید تر و موثر تر باشد.خوشبختانه شرکت صدف باران نیز در این زمینه دست به کار شده و با تهیه یکی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین محصولات باند فایبر گلاس سعی نموده تا بتواند رضایت خاطر شما خریداران را به خود جلب نماید.اگر بخواهیم به صورت کلی به چندین خصوصیت مهم و برتری این نوع محصولات نسبت به باندهای گچی  معمولی اشاره نماییم می توان به مواردی همچون:

۱-وزن کم و مقاومت بالا

۲-گچ گیری سریع و اماده سازی سریع تر آن نسبت به حالت معمولی

۳-باند فایبر گلاس می تواند وزن بسیار زیادی  را بروی خود تحمل کرده و از استحکام به مراتب بالاتری برخوردار است

۴-برخلاف دیگر محصولات معمولی  استفاده از این نوع باند به هیچ وجه بروی پوست بدن ایجاد آلرژی نمی کند

۵-براحتی از خود اشعه ایکس را عبور می دهد

 

 

تمام موادر فوق باعث شده است تا این روزها گرایش بیشتری برای جایگزین کردن کامل باند فایبر گلاس به جای باندهای گچی معمولی باشد و معمولا توصیه متخصصین نیز این است که تاجایی که امکان دارد ابتدا از این نوع باندها برای شکستگی ها استفاده شود.شرکت صدف باران نیز با افتخاراعلام می دارد که سعی نموده تا از میان سایر محصولات موجود در این زمینه یکی از با کیفیت ترین و مرغوب ترین انها را تهیه و برای شما عزیزان در سایت قرار دهد.عزیزان تهرانی می توانند در صورت تمایل با مراجعه حضوری به آدرس شرکت اقدام به خرید کالاهای خود نمایند و عزیزانی که در شهرستان می باشند و قصد خرید دارند کافیست تا با تماس تلفنی  هماهنگی های لازم را با همکاران ما در این زمینه  انجام دهند.

باند فایبر گلاس براحتی نهایتا در عرض ۲ تا ۵ دقیقه  سفت شده و دقیقا بعد از گذشت ۱۶ دقیقه براحتی می تواند نیروهای وارده بروی خود را هر چند هم زیاد و طولانی باشند را تحمل نماید.یکی از مهمترین خصوصیات باندهای فایبرگلاس نحوه شکل پذیری فوق العاده آنها می باشد.شما در مواردی همچون قوزک پا و یا مچ دست که نیاز دارید تا ماده ای به کار رفته دارای شکل پذیری خوبی باشد می توانید از این محصول استفاده نمایید.همچنین یکی دیگر از برتری هایی که در این محصول نسبت به حالت معمولی ان دیده شده است استنفاده از رنگ بندی های مختلف است.همچنین در مقابل نفوذ آب و نفوذ رطوبت از خارج به درون خود بسیار مقاوم بوده و از این نظر نسبت به باندهای گچی معمولی دارای اولویت می باشد.

شرکت صدف بارن  به عنوان نمانیده شرکت های معتبر تجهیزات پزشکی در ایران  سعی نموده است محصولات ارائه شده خود را با تاییدیه های لازم از وزارت بهداشت و تجهیزات پزشکی  به همه شما علاقه مندان ارائه می دهد.شما در هنگام استفاده از باند فایبر گلاس در زمانیکه نیاز به  عکس برداری و رادیو گرافی باشد می توانید تصاویر واضح تر و شفاف تری از محل شکستگی دریافت نمایید و همه این ها به خاطر کیفیت بالای این محصول نسبت به باندهای معمولی می باشد.بسیاری از کسانی که از باندهای گچی معمولی استفاده کرده اند به دلیسل طولانی بودن زمان استفاده بعضا دچار مشکللات پوستی شده و همچنین محل استفاده شده دارای بوی بد شده است.اما شما با استفاده از باند فایبر گلاس دیگر نه شاهد هیچ گونه بوی بد خواهید بود و نه دیگر شاهد مشکلات پوستی.دقت نمایید حتما هنگام تهیه محصولات و تجهیزات پزشکی از شرکت ها و موسساتی که دارای مجوز های لازم و تاییدیه های مورد قبول از وزارت بهدشت هستند اقدام به این کار نمایید.با غرور عرض می کنمی خوشبختانه صدف باران با وجود کادر بسیار مجرب و با در دست داشتن تمام مجوزهای مورد نیاز  یکی از بهترین و سریع ترین راه های ممکن برای شما عزیزان در جهت تهیه انواع محصولات و تجهیزات پزشکی می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 399
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عماد

این روزها هر جا که در اینترنت

اگر به دنبال خرید سوله دسته دوم هستید و میخواهید در سریع ترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب به انچه که می خواهید برسید پیشنهاد می کنمی حتما با شرکت تک آشیان تماس گرفته و کلیه نیاز های خود و انچه که از یک سوله انتظار دارید را مطح نمایید.ما دارای انبارهای وسیعی از انواع سوله دسته دوم می باشیم و در این زمینه می توانیم به کمک شما امده تا بهترین و در عین حال ارزان ترین ها را برایتان انتخاب کنیم.دقت نمایید که در تک آشیان کلیه قطعات مجددا رنگ آمیزی خواهند شد و با کیفیتی بالا و در حد یک قطعه نو به شما تحویل داده می شوند.شما با استفاده از سوله دسته دوم در واقع هم در وقت خود صرفه جویی خواهید کرد و نیاز نیست تا ماه ها منتظر ساخت یک سوله جدید باشید وهم در پول خود تا میزان چشم گیری صرفه جویی به عمل خواهید اورد.این نکته را به آن عزیزانی می گویم که می بایست سریعا و در کمترین زمان ممکن کار نصب و راه اندازی سوله شان انجام شود و نمی دانند در این مدت محدود باید چه اقدامی کنند.اینجا پیشنهاد ما تنها استفاده از سوله دسته دوم است.در کمترین زمان ممکن می تواند نصب و راه اندازی شود و تمام نیاز های شما را بر آورده نماید.


سوله دسته دوم


ما با داشتن اکیپ های مجرب در نصب سوله می توانیم خدمات فوق را به شما عزیزان در سراسر کشور و در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه دهیم.شما به هر تعداد و هر متراز که نیازمند سوله باشید جای هیچ نگرانی نخواهد بود. مجموعه تک آشیان در انبارهای مرکزی خود بیش از چندین هزار متر انواع سوله نو و دسته دوم را اماده تحویل دارد و هر زمان که بخواهید می توانیم این خدمات را در هر نقطه از کشور که شما بخواهید ارائه دهیم.
همچنین شما عزیزان اگر می خواهید تا سوله دسته دوم خود را بفروشید و یا انرا تبدیل به احسن کنید ما در این زمینه نیز می توانیم در کنار شما باشیم. کافیست همین الان با ما تماس بگیرید و با کارشناسان مجرب شرکت تک آشیان در این زمنیه صحبت نمایید.ما می توانیم اکیپ تخصصی خود را جهت بازدید و سایر موارد فنی به محل مورد نظر شما در هر کجای کشور که بخواهید اعزام نماییم.
در زیر به چند نمونه کار موفق که در زمینه ارائه انواع سوله دسته دوم به ارگان ها و شرکت های مختلف توسط شرکت تک آشیان انجام شده است اشاره کرده ایم:
1-شرکت ماموت که در اتوبان کرج -قزوین واقع شده است نزدیک به 2000 تن اسکلت به کار برده ایم
2-سفال طبرستان که در شهر بهشهر قرار دارد و با حدود 1000 تن اسکلت
3-شرکت داروگر در استان تهران با چیزی در حدود 700 تن اسکلت
4-مجتمع مهر در منطقه تجریش با چیزی در حدود 700 تن اسکلت
5-داشنگاه فنی و مهندسی شهرستان زابل با 2000 تن اسکلت
6-مجتمع مشکونی مهر در شهرستان رباط کریم استان تهران با بیش از 2300 تن اسکلت
7-شرکت مواد غذایی عالیفرد با 1100 تن اسکلت
و......



سوله دسته دوم

شما هم می توانید به جمع دیگر مشتریان ما بپیوندید. هدف ما د رنهایت ارائه خدماتی متفاوت و با کیفیت بوده و تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا در نهایت بتوانیم رضایت خاطر شما عزیازن را فراهم نماییم.خرید و فروش انواع سوله دسته دوم در واقع تخصص ما است و شما می توانید از این تخصص برای خود به نحو احسن استفاده کرده و در وقت و پول خود نهایت صرفه جویی را به عمل آورید.
باری مراجعه حضوری به شرکت می توانید ابتدا تماس گرفته و در این رابطه هماهنگی های لازم را انجام دهید و در روز مقرر تشریف بیاورید.ادرس ما عبارت است از تهران- خیابان آزادی- بین نواب و اسکندری- روبروی متروی توحید-کوچه افروخته-پلاک 2-طبقه 2-واحد 2
همچنین شماره های تماس برای خرید و فروش و مشاوره در رابطه با انواع سوله دسته دوم عبارتند از:

 

02166905606
02166936637
02166263522
02166252553

ما کلیه خدمات خود را به صورت تضمینی و با خدمات پس از فروش به شما عزیزان ارائه می دهیم. به همین منظور می توانید با خیالی آسوده و به دور از هر گونه استرس در این زمینه اقدام به خرید و فروش انواع سوله و دیگر سازه های پیش ساخته از خانه گرفته تا انواع ویلای بزرگ و کوچک بروی خدمات و تخصص شرکت تک آشیان حساب کنید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0  

مزایای سازه های پیش ساخته



امروزه شاهد آن هستیم که در ساخت و سازها دیگر مانند قدیم از روش های سنتی استفاده نمی شود و آرام آرام بازار به سمت تولیدات پیش ساخته می رود. هر روز تکنولوژی سازه های پیش ساخته در حال پیشرفت است و همین امر موجب شده تا نگاهی جدید به آن داشته باشیم.شرکت تک آشیان نیز در همین راستا اقدام به تولید انواع خانه پیش ساخته نموده است که از مزایای بسیار زیادی نسشبت به تولیدات سنتی برخوردار است.ما می توانیم با توجه به کادر مجرب و تخصصی که در اختیار داریم سازه های پیش ساخته را بر اساس طرح و نظر شما پیاده سازی کنیم و دقیقا هر آنچه که در ذهن می پرورید را برایتان به صورت واقعی پیاده سازی کنیم.
در ایجاد خانه پیش ساخته معمولا از ورق های گالوانیزیه استفاده می کنند و در ان از عایق های بسیار با کیفیت و کار آمدی استفاده می شود. از جمله این مواد عایق می توان به مواردی همچون پشم شیشه-پشم سنگ-پلی استایرن-پلی فوم اشاره کرد که در مقابل گرماو سرما و اصوات عایق های بسیار خوبی می باشند.شما م یتوانید سقف خانه پیش ساخته خودتان را در انواع مختلفی همچون تک شیب-شیب دو طرفه-شیب در عرض و شیب در طول و یا حتی بدون شیب و... سفارش دهید و ما نیز همانطور که شما می خواهید انرا برایتان طراحی و تولید خواهیم کرد.

خانه پیش ساخته

ما می توانیم در مجموعه تک آشیان ویلا و کلیه لوازم پیش ساخته شما را به صورت پیچ و مهره ای ساخته تا براحتی هر زمان که خواستید بتوانید /آنها را از هم جدا نمایید.شاید بسیاری از شما این سوال در ذهنشان بوجود امده است که چرا باید به جای سازه های سنتی به سازه های پیش ساخته روی بیاوریم و در واقع مزایای این مدل از ساخت ساز چیست؟
ما در زیر به برخی از برتری های خانه پیش ساخته نسبت به مدل های سنتی آن اشاره کرده ایم:
1-مهمترین دلیل پایداری بیشتر در مقابل زلزله می باشد.یک سازه پیش ساخته تا چندین برابر می تواند قدرت تحمل بیشتری نسبت به ساز های سنتی در مقابل تکان های زمین داشته باشد.
2-دومین مورد عایق بندی بسیار با کیفیت و عالی این نوع سازه ها در مقابل با روش های سنتی می باشد.چه از نطر رگام و سرما و چه از نظر صوت این مدل می تواند عایق بندی بسیار با کیفیت را دارا باشد.
3-در مقابل خوردگی و پوسیدگی نیز بسیار مقاوم می باشد.
4-در مقابل حشرات موذی و ساسیر جانوران دیگر نیز مقاوم و غیر قابل نفوذ است.
5-مدت زمان ساخت یک خانه پیش ساخته بسیار کمتر از حالت های سنتی آن می باشد.
6-قیمت تمام شده سازه های پیش ساخته بسیار مناسب تر از سازه های سنتی است.
7-یکی از مهمترین خصوصیات سازه های پیش ساخته قابلیت تکان دادن انها و جابجایی می باشد
8-از لحاظ شکل ظاهری و نمای بیرونی سازه های پیش ساخته بسیار شیک تر و با تنوع بالاتری می باشند.



خانه پیش ساخته

شما فقط بگوید که چه مدلی را در نظر دارید .ما در شرکت تک آشیان انواع مدل های لوکس را به صورت دوبلکس یا چند طبقه می توانیم طراحی و پیاده سازی نماییم.یک خانه پیش ساخته که دارای اتاق خواب و سرویس بهداشتی و اتاق پذیرایی و آشپزخانه و... دیگر موارد است و به بهترین شکل ممکن طراحی و ساخته شده است.ما جهت اطمینان خاطر شما تمام تولیدات خود را همراه با گارانتی معتبر شرکتی خدمتتان ارائه می دهیمو همچنین خدمات پس از فروش طولانی مدتی را برای کلیه سازه های خود در سراسر کشور ارائه می دهیم.
تمامی اجزای مورد نیاز یک سازه پیش ساخته ابتدا در کارخانه تولید شده و با بهترین کیفیت به بیرون عرضه می شود. در واقع دانش ساخت این نوع سازه ها در جهان مربوط به کشور آلمان و امریکای شمالی است و ما نیز با بهره گرفتن از آخرین متدهای روز دنیا سعی کرده ایم تا در نهایت کاری با کیفیت و مدرن را به شما ارائه دهیم.جدا از اینکه شما می توانید از این تکنولوژی برای ساخت انواع خانه پیش ساخته استفاده کنید از ان می توانید در زمینه هایی همچون ساخت کارگاه ها-نماز خانه ها-سالن اجتماعات-مدارس-انبارها-نمایشگاه ها و... هر آنچه که فکرش را می کنید نیز استفاده نمایید.
ما با توجه به موقعیت جغرافیای یو نوع اب و هوایی که می خواهید از این سازه ها استفاده کنید موارد مهم فنی را در ان لحاظ خواهیم کرد. مثلا برای ساخت یک خانه پیش ساخته در هوای مرطوبی مانند شمال کشور با ساخت همین سازه در هوای گرم و خشک کویر قطعا در نوع محاسبات و دیگر مسائل فنی باید تفاوت هایی را قائل شویم تا در نهایت در هر دو اقلیم آب و هوایی بتوانیم کاری با کیفیت ارائه دهیم.شما در این زمینه می توانید با مشاورین ما در شرکت تک آشیان تماس گرفته و از آخرین دستاوردها و تکنولوژی ها روز دنیا با خبر شوید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0  

یکی از مهمترین مباحثی

یکی از بهترین و با کیفیت ترین روش هایی که برای ساخت یک ویلای پیش ساخته امروزه در سراسر جهان و کشورهای پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از روش سازه های پیش ساخته با تکنولوژی lsf می باشد.در این روش انواع خانه و ویلای پیش ساخته کاملا مدرن و سبک و مقاوم در برابر زلزله در طبقات و متراژهای مختلف قابل طراحی و ساخت می باشد. استاندارد مورد استفاده در این تکنولوژی بر مبنای استانداردهای کشور های همچون کانادا و استرالیا می باشد.اگر بخواهیم به مهم ترین مزایای استفاده از سازه های پیش ساخته در ساخت اواع ویلا و خانه اشاره کنیم می توان به مواردی همچون:
1-استفاده از سازه های فولادی بسیار مقاوم و در عین حال سبک که باعث می شود تا در مقابل زلزله نسبت به ساز های سنتی تا چندین برابر مقاومت بیشتری از خود نشان دهد.
2-مدت زمان اجرای پروژه توسط سازه های پیش ساخته بسیار کوتاه تر از سازه های سنتی می باشد.
3-مشکلاتی از قبیل کثیف کاری محیط و سر و صداهایی که در هنگام ساخت سازه های سنتی بوجود می آید اصلا در این مدل دیده نمی شود.
4-هزینه نهایی ساخت یک ویلای پیش ساخته با استفاده از این تکنولوژی به مراتب ارزان تر از زمانی است که از سازه های سنتی استفاده شود.
5-از لحاظ شکل ظاهری و نما کاری در سازه های پیش ساخته می توان مدل های فوق العاده شیک و بی نظیری را طراحی و ساخت
6-قابلیت جابجایی و تکان دادن این سازه حتی پس از ساخت نهایی نیز امکان پذیر است.

ویلای پیش ساخته

شرکت تک آشیان با وجود کادری مجرب و چندین سال تجربه در این زمینه می تواند کلیه نیاز های شما را برای ساخت ویلای پیش ساخته با اخرین تکنولوژی روز دنیا و با رعایت تمامی استانداردهای جهانی طراحی و تولید نماید.می توانید همین الان با تماس بگیرید و در این باره با مشاورین مجرب ما مشورت کنید.
معمولا برای طراحی و ساخت یک ویلای پیش ساخته با استفاده از این روش حدود 60 روز کاری را در نظر خواهیم گرفت. البته این مدت می تواند دستخوش تغییرات شود و با توجه به اقلیم جغرافیایی و محلی که شما می خواهید در ان این سازه قرار گیرد نیز بستگی دارد.مهمترین مزتی این روش این است که کلیه قسمت های سازه های پیش ساخته بوسیله پیچ با هم متصل شده اند و همین امر موجب شده است تا هر زمان که خواستیم بتوانیم عمل جدا سازی را براحتی انجام دهیم و یا اگر نیاز بود در ویلای پیش ساخته خود تغییراتی را اعمال نماییم.
سازه های پیش ساخته برای جلوگیری از خورده شدن و زنگ زدگی از ورق گالوانیزه ساخته می شوند و به همین منظور می توانید براحتی در هوای مرطوب شمال و جنوب کشور از این سازه ها استفاده نمایید و اصلا نگران پوسیدگی و دیگر موارد مربوط به آن نباشید.مهمترین خصوصیت یک ویلای پیش ساخته نسبت به ویلای که به صورت سنتی ساخته شده است این است که در نوع اول عایق بندی صوتی و حرارتی به بهترین شکل ممکن انجام شده است و این مورد می تواند برای شما ارامش و اسایش مثال زدنی را به همراه داشته باشد.
ویلای پیش ساخته


در بسیاری از مکان هایی که شاید تصورش هم سخت باشد که آیا می شود بنایی را ایجاد کرد به کمک تکنولوژی سازه های پیش ساخته این امر میسر شده و در دورترین نقاط کوهستانی و یا جنگلی براحتی می توانید اقدام به ساخت ساختمان مورد نظر خود نمایید.استفاده از تکنولوژی فولادی lsf که به سبکی و مقاوم بودن شهرت دارد باعث شده تا در نهایت کاری با کیفیت و مثال زدنی بتوان تولید کرد.یک ویلای پیش ساخته که در مقابل زلزله و باد و طوفان مقاوم بوده و می تواند به عنوان یک سر پناه کاملا ایمن و مطمئن برای شما و خانواده تان تا سالیان سال مورد استفاده قرار گیرد.ما جهت اطمینان شما از کیفیت تولیدات خود تمامی محصولات ارائه شده از طرف شرکت خود را گارانتی کرده و تا سالیان طولانی نیز خدمات پس از فروش ارائه خواهیم داد.
اگر بخواهیم به چند ویژگی مهم سازه های پیش ساخته که با نمای سنگ و شیشه ساخته شده اند اشاره کنیم می توان به مواردی همچون:
1سازگاری مواد و مصالح به کار رفته در سازه با تمام اقلیم های جغرافیایی
2-عدم وجود موادی که برای سلامتی انسان مضر است.

 

3-بهترین عایق در مقابل گرما و سرما و صدا را می توان در یک سازه پیش ساخته مشاهده کرد.
4-نصب سریع و امکان حمل سازه به نقاط مختلف
5-مقاوم در برابر آتش سوزی و دیگر بلایای طبیعی دیگر
6-با توجه به اینکه سازه های پیش ساخته با پیچ به هم متصل می شوند قابلیت جدا سازی داشته و می توانید هر موقع که خواستید در آن تغییراتی را اعمال نمایید.
7-برای شما که هزینه های ساخت بسیار مهم است باید بگوییم که استفاده از این روش جهت ساخت یکویلای پیش ساخته بسیار مقرون به صرفه تر از روش های سنتی می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 414
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عماد

خرید دستبند پاور بالانس

خرید دستبند پاور بالانس

 

 

حتما تا به حال در مورد خرید دستبند پاور بالانس و اینکه با تهیه این محصول می توان به آرامش و حسی خوب رسید مطالبی شنیده اید. امروز می خواهیم بیشتر در این مورد برای شما توضیح دهیم.اولا اینکه عملکرد پاور بالانس واقعی سات یا خیر باید بگوییم که بله چنین دستبندهایی وجود دارد  و اگر مکانیزم عملکرد آنها راب رایتان توضیح دهیم خواهید دانست که چیز بسیار عجیب و غریبی نیست.شما با استفاده از پاور بالانس می توانید در کاهش استرس های روزانه و همچنین در کاهش فشارهای روحی ناشی از کار در خود کمک نمایید و در نهایت به همان حس آرامشی که صحبتش را کردیم دست یابید.

خرید دستبند پاور بالانس

 

اگر می بیند که شما را ترغیب به خرید دستبند پاور بالانس می کنیم به خاطر عملکرید و کارایی است که ممکن است در زندگی شما بگذارد. شما هزینه ای اندک خواهید کرد اما محصولی را تهیه می کنید که می تواند کمک بسیار بزرگی را به شما نماید.این دستبند مغناطیسی در واقع به خاطر هولگرامی که بروی آن چسبیده شده است  می تواند باعث ایجاد آرامش گردد و اگر بخواهیم در این مورد بیشتر توضیح دهیم باید بگوییم که این هولگرام باعث تولید یون منفی کرده وهمین امر باعث ایجاد آراشم می گردد.شاید باز هم بپرسید تولید یون منفی چه ارتباطی می تواند با رسیدن به آرامش داشته باشد. ارتباط مستقیم%:8.9!میان این دو وجود دارد. ببینید در طی روز شما به دلایلی مختلف  ممکن است دچار تنش شوید و همین مسائل باعث می شود تا در بدن شما یون مثبت تولید شده و در نهایت تعادل میان یون منفی و مثبت  در شما از بین خواهد رفت حال اگر بتوانید با محصولی این تعادل را دوباره برگردانید می توانید در واقع رفع استرس کرده و به انر آرامش قبلی خود برگردید.

خرید دستبند پاور بالانس

 

شما با خرید دستبند پاور بالانس کمک خواهید کرد که در برابر یون های مثبت اضافی که تولید شده است  در واقع  یون منفی نیز تولید گردد و به نوعی این تعادل برقرار گردد.ما در فروشگاه سامان خرید امکان خرید این محصول را به طرق مختلف فعال کرده ایم.اگر بخواهید می توانید در کمتر از چند روز شما نیز صاحب یکی از این دستبندهای زیبا شوید و کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کنار آن کلیک کرده و سفارش خود را تکمیل نمایید.همچنین اگر خواستید برای خرید دستبند پاور بالانس می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمایید.

خرید دستبند پاور بالانس

 

البته یک مورد را خدمتان عرض کنیم  که اگر شما بخواهید واقعا اقدام به خرید دستبند پاور بالانس از نوع کاملا اصلی نمایید باید هزینه ای بالغ بر دو میلیون تومان انجام دهید. چرا که این محصول در واقع تولید آمریکا است و قیمت اصلی آن در سایت حدود ۶۰۰ دلار می باشد و با قیمت دلار و کرایه بار باید دو میلیون هزینه یک دستبند نمایید. اما محصولاتی که در بازار ایران موجود هستند همه چینی بوده اما باز هم این دلیل نمی شود که این دستبندها کارایی نداشته باشند بلکه مسلما  نسبت به جنس اصلی کیفیت پایین تری برخوردار هستند.ما این دستبند ها را در سایز های مختلف و در رنگ بندهایی همچون مشکی-سفید-قرمز-زرد و آبی برای شما در نظر گرفته ایم.کافیست تا نوع رنگ و سایز مورد نظرتان را در هنگام ثبت سفارش بنویسید تا همان محصول را برایتان ارسال کنیم.

 

 

این دستبند توسط مشهور ترین و معروف ترین چهره های جهان نیز در حال استفاده است و شما می توانیدد هر کجای ایران عزیز که هستید همین الان اقدام به خرید دستبند پاور بالانس این محصول نموده و در کمتر از چند روز آنرا دریافت نمایید. این دستبند زنانه و مردانه ندارد و با توجه به نوع طراحی ان به صورت اسپورت بوده و قابل استفاده برای همه می باشد. همچنین ما انرا در یک بسته بندی اورجینال خدمتتان ارسال خواهیم کرد چرا که مشاهده شده برخی از این محصولات بدذون جعبه و با کیفیت بسیار پایینی در حال عرضه می باشند. دیگر رسیدن به آرامش در چند لحظه تنها یک آرزو نیست شما می توانید برای همسر و یا عزیزان خود با خرید دستبند پاور بالانسهدیه ای بی نظیر و بسیار مفید را کادو دهید و مطمئن باشید که هیچ چیز بهتر از ارامش و راحتی نمی تواند کسی را خوشحال کندچیزی که دقیقا این دستبند برایتان می تواند به ارمغان بیاورد.

 

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:6  توسط مهران  |  نظر بدهید

قهوه جوش

قهوه جوش

 

آیا دوست دارید تا در سریع ترین زمان ممکن و با  زحمتی کم یک قهوه خیلی خوشمزه برای خود درست کنید؟ آیا به این فکر افتاده اید که اگر به صورت سر زده برایتان مهمان امد چگونه در کمترین زمان  یک قهوه خوشمزه به مهمانتان بدهید؟بله چاره کار در این دستگاه نهفته است. دستگاهقهوه جوش می تواند در شرایط این چنینی به کمک شما امده و در کسری از دقیقه براحتی برای شما یک قهوه خوشمزه دم نماید.

 

 

این دستگاه با توجه به حجم و اندازه ای که دارد براحتی قبال حمل است و می توانید از آن در شرایط و مکان های مختلف استفاده نمایید.به نظر میرسد برای هر خانه داشتن یک قهوه جوش با کیفیت لازم می باشد و چه محصولی بهتر از این دستگاه. شما کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و اقدام به ثبت سفار خود نمایید و یا با شماره های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و به صورت تلفنی درخواست ثبت سفارش نمایید.ما در کمترین زمان ممکن دستگاه فوق را برایتان ارسال خواهیم کرد.لذت خوردن یک قهوه خوشمزه را با خرید این قهوه جوش تجربه نمایید.

هم قیمتی مناسب و هم خدمات پس از فروش که شامل گارانتی  می باشد می تواند  انگیزیه ای مناسب برای تهیه این دستگاه باشد. شما  دستگاه فوق را همراه با گارانتی تعویض از سامان خرید تحویل خواهید گرفت بدین صورت که اگر در حین ارسال مشکلی برای کالای فوق بوجود آید ما انرا به صورت رایگان برایتان تعویض خواهیم کرد..در هر کجای یاران عزیز که باشید  ما این دستگاه  را در کمتر از چند روز توسط سیستم پستی برایتان ارسال خواهیم کرد.سرعت جوش کردن آب در این قهوه جوش جوش بین ۲۰ تا ۳۰ ثانیه بوده و در نوع خود نسبت به سایر محصولات مشابه بسیار منحصر به فرد می باشد. شما از این دستگاه می توانید به عنوان یک هدیه بسیار کاربردی و شیک برای همسر و یا مادر خود استفاده نمایید و موجب خوشحالی آنها شوید.در درون بسته این محصول یک قاشق مخصوص نیز برایتان گذاشته شده است. همچنین در مورد جنس بدنه باید بگوییم بسیار مقاوم و در حد نشکن می باشد.کافیست تا دستگاه را به برق شهری متصل کرده و  مخزن هم  پر از آب باشد خواهید دید که در کمترین زمان ممکن آب به جوش خواهد امد و شما می تواند چای و یا قهوه خود را دم نمایید.

 

 

فقط دقت نمایید که هیچ گاه این دستگاه قهوه جوش را بدون اب به مدت طولانی روشن نگه ندارید چرا که ممکن است منجر به سوختن دستگاه شود.به دلیل کم حجم بودن و سبک بودن دستگاه می توانید آنرا به محیط کار خود برده و هر زمان که خواستید برای خود و همکارانتان چای و قهوه درست نمایید.هنگام خرید این کالا نیز نهایت دقت را داشته باشید که از کدام فروشگاه انرا تهیه می کنید چرا که مشاهده شده دتگاه هایی مشابه و بدون گارانتی و با کیفیت پایین نیز در حال عرض در بازار می باشد.ما برای رفاه حال شما عزیزان سعی کرده ایم تا از بهترین های موجود در بازار در سابت خود استفاده نماییم.در نهایت اگر بخواهیم در یک مقایسه اجمالی این دستگاه را با دیگر مدل های مشابه درون بازار مقایسه کنیم باید بگوییم از برتریهای این مدل می توان به قیمت مناسب و مقرون به صرفه-حجم کم و قابل حمل-وزن کم دستگاه و همچنین کیفیت به کار رفته در بدنه و المنت هایی گرمایی ان می باشد.

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:5  توسط مهران  |  نظر بدهید

مروارید عشق

 مروارید عشق

 

 

این روزها مطالب زیادی درباره مروارید عشق از گوشه و کنار اینترنت به چشم می خورد.اما ما می خواهیم در سامان خرید این محصول را به صورت کلی مورد بررسی و نقد قرار دهیم. تقریبا دو سال پیش بود که اولین بسته های مروارید عشق روانه بازار ایران شد.ان زمان هنوز کسی آنرا نمی شناخت و هنوز تبلیغات اینترنتی و ماهواره ای برای این کالا اناجم نشده بود.اما دیری نگذشت که تنها در عرض چند ماه توانست به یک باره جایگاه پر فروش ترین کالا در بازار ایران  را به خود اختصاص دهد و در میان محصولات تله شاپینیگ به یکی از پر سود ترین و خوش فروش ترین ها مبدل گردد.و الان بعد از گذشت دو سال دیگر  همه این پکیج فوق العاده رو می شناسند و برای مناسبت های مختلف از آن به عنوان یک کادوی شیک استفاده می کنند.

پکیج مروارید عشق در واقع تشکیل شده است از یک بسته که دارای یک کنسرو پلمب شده است و درون این کنسرو یک صدف واقعی قرار گرفته که در درون ان مرواریدی که منتظرش هستید قرار دارد. در کنار وسایل فوق یک گردن اویز زیبا و مخصوص برای قرار دادن مروارید درون ان برایتان در نظر گرفته شده که به همراه ان یک زنجیز نیز وجود دارد. همچنین دو گوشواره که البته این مورد تنها در پکیج هایی که به صورت ست کامل عرضه شده اند وجود دارد.

بله درست متوجه شدید مروارید عشق در بازار به دو نوع نیم ست و ست کامل عرضه شده و همین موضوع را خیای از خریدارن نمی دانند و به خیال خود که دارند ست کامل  را خرید می کنند در واقع یک نیم ست را سفارش می دهند. البته خوشبختانه در فروشگاه  سامان خرید کلیه پکیج های موجود به صورت تمام ست بوده و از این بابت شما  به عنوان خریدار خیالتان می تواند ۱۰۰% راحت باشد.

 مروارید عشق

 

بسیاری پرسیده اند که مروارید های درون صدف چه رنگی هستند و ایا می توان رنگ دلخواهشان را سفارش دهند.؟ ببینید فلسفه پکیج مروارید عشق بدین شکل است که شما در واقع دارید با این خرید طالع و شانس خود را انتخاب می کنید. هر مروارید درون جعبه یک رنگ مختص به خود دارد و هر رنگ یک معنی  و طالع مخصوص به خود..برای همین موضوع است که هیچ کس نمی داند درون صدف مرواریدش چه رنگی است و این شانس شماست که از میان رنگ هایی همچون-سفید-مشکی-زرد-صورتی و… رنگ طالع تان را بر گزینید.

 مروارید عشق

 

 

 

ما در فروشگاه سامان خرید برای رفاه حال شما امکان خرید پستی و تحویل درب منزل را فراهم کرده ایم.کافیست تا در عرض چند دقیقه اقدام به صبت سفارش خود نمایید.همچنین می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و به صورت تلفنی اقدام به ثبت سفارش نمایید.اگر هنوز کادویی برای خانم و نامزد خود تهیه نکرده اید و اگر به فکر خرید محصولی منحصر به فرد و تک هستید چرا از مروارید عشق استفاده نمی کنید.قطعا هر خانمی با دیدن این ست زیبا شگفت زده خواهد شد.

دقت نمایید که متاسفانه در بازار شاهد اینهستیم که همین کالا را با کیفیت های بسیار پایین و تقلبی در حال عرضه هستند و بسیاری از مشتریان تنها به خاطر چند هزار تومان ارزانتر حاضر به خرید این کالاهای بی کیفیت هستند. با اطمینان خدمت شما خواهیم گفت که  عرضه شده در سامان خرید از بهترین کیفیت ممکن برخوردار بوده و قبل از راسال حتما بررسی خواهد شد در که در صحت و سلامت کامل ارسال گردد.همچنین چنانچه در حین ارسال مشکلی برای آن رخ دهد شما می توانید به صورت رایگان یک پکیج دیگر از ما دریافت نمایید.

 مروارید عشق

 

 

درباره معنیانی رنگ ها از ما سوال کرده بودند و باید :.7<ر این مورد خدمتتان عرض کنیم که معانی رنگ های موجود بروی بسته نوشته شده است و بعد از اینکه مشخص شد  مروارید عشق شما چه رنگی دارد باید به رنگ مورد نظر خود مراجعه کرده و از طالع و شانس خود مطلع شوید.همکاران ما در سامان خرید تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا در نهایت با ارائه خدمات پشتیبانی خوب و ارائه کالاهای با کیفیت رضایت خاطر شما عزیزان را جلب نمایند.امیدواریم توانسته باشیم در این راه موفق باشیم.

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:5  توسط مهران  |  نظر بدهید

بند کفش نورانی نئون

 بند کفش نورانی نئون

 

 

آیا دوست دارید شب هنگام و در زمان تاریکی هوا از بند کفش های شما نور تابیده شود و در هنگام قدم زدن همه به قدم های شما خیره شوند؟ برای این منظور  ما به شما بند کفش نورانی نئون را پشنهاد می کنیم.همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید این بند کفش از جنس نئون بوده و بوسیله باتری تغذیه می شود و براحتی می ت:/..اند نور بسیار زیبایی را از خود تابیده و در شب قدم های شما را زیبا و منحصر به فرد جلوه دهد.این محصول دارای رنگ بندی های مختلفی است و و در مقابل گرد و غبار و شستشو نیز بسیار مقاوم می باشد.شما براحتی می توانید از فروشگاه سامان خرید رنگ مورد نظر خودتان را سفارش داده و بعد از دریفات براحتی و مانند بند کفش های معمولی انرابرای کفش خود ببندید.بند کفش نورانی نئون را اگر از جنس درجه یک ان تهیه کرده باشید درخشندگی  و قدرت نور پردازی ان فوق العاده زیبا و جذاب بوده و چشم همه را به سمت خود خیره می کند.در ضمن تنها جنس اصلی  ان است که داری سه حالت نور پردازی بوده و یم تواند به سه حالت مختلف برای شما نور پراکنی نماید.

 بند کفش نورانی نئون

 

 

برای تهیه این بند کفش نورانی نئون می بایست ابتدا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و فرم سفارش خود را تکمیل نمایید و بعد از اینکه سفارش را ثبت کردید تنها در عرض چند روزآینده  ان را درب منزل توسط مامور پست دریافت خواهید کرد.همچنین برای تهیه این محصول می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.از بند کفش نورانی نئون می توانید به عنوان یک هدیه برای فرزندان خود نیز استفاده کنید. ببینید انها به چه رنگی علاقه مند هستند و دقیقا همان را برایشان سفارش دهید.قطعا هر دختر بچه و هر پسر بچه ای با دیدن این محصول خوشحال شده و دوست دارید تا هر چه سریع تر انرا بروی کفش هایش ببندد.

 بند کفش نورانی نئون

 

جنس اصلی این محصول هم قابل شستشو می باشد و هم دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی است و از نظر نور پراکنی هم به سه حالت مختلف این کار را انجام می دهد. ما در فروشگاه سامان خرید با اطمینان به شما می گوییم که کالایی که از ما خریداری می کنید ۱۰۰% اصلی بوده و از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار است. پس لطفا با خیال راحت و بدون نگرانی از کیفیت کالا اقدام به خرید نمایید.همچنین ما برای نشان دادن حسن نیت خود محصولات ارسالی را گارانتی کرده ایم و اگر در هنگام ارسال و باربری مشکلی بای آنها بوجود آید به صورت رایگان آنرا برایتان تعویض خواهیم کرد.

بند کفش نورانی نئون را می توانید شما جوانان نیز همراه با کفش اسپرت خود استفاده نمایید و تنها مختص بچه ها نیست. از این بندها مخصوصا در زمانی که می خواهید از عرض خیابا ن های تریک عبور کنید به راننده کمک می کند تا شمار ا راحت تر ببیند و تشخیص دهد و ازبروز تصادافات این چنینی نیز جلوگیری میشود.باز هم هشدار می دهمی مراقب کالاهای بی کیفیت و تقلبی باشد و از هر فروشگاهی اقدام به خرید محصول فوق نکنید و به صرف اینکه فلان فروشگاه دارد چند هزار تومان ارزان تر کالای خود را می فروشد اقدام به خرید از آن نکنید.

 بند کفش نورانی نئون

 

روش های نور پراکنی بند کفش نورانی نئون اصلی به صورت چشمک زن یک حالته و چشمک زن دو حالته و به صورت ثابت بوده و تمام بند به صورت بکنواخت و یکدست  نور پراکنی می کند.محصول اصلی ضد اب و ضد گرد و غبار است و از نوعی پلاستیک بسیار شفاف به کار رفته است.همین الان در هر کجای کشور که هستید اقدام به سفارش محصول خود کنید و انرا در کتر از چند روز درب منزل خود دریافت نمایید.

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:4  توسط مهران  |  نظر بدهید

دستبند پاور بالانس اورجینال

دستبند پاور بالانس اورجینال

 

 

این روزها همه درگیر کارها و دل مشغولی های خود هستند و می توان به جرات گفت که همه از فشارهای ناشی از تنش های روزانه  در عذاب هستند و شاید بسیاری از اعصاب خوردی ها وناراحتی های روزانه علت و سرمنشا ان چیزی نباشد جز همین انباشته شدن تنش های حاصل از برخوردهای مختلف اجتماعی با یکدیگر.حال راه چاره چیست؟ چه باید کرد تا بتوان به آرامشی عمیق دست یافت؟ اینجا ما می خواهیم از یک راه حل عملی صحبت کنیم. و محصولی را به شما معرفی نماییم که می تواند در این راه به شما کمک کند تا به ان آرامشی که می خواهید دست یابید.دستبند پاور بالانس اورجینال نام محصولی است که ما به شما پیشنهاد می کنیم.شما اگر بتوانید از این دستیند در طی روز استفاده نمایید و آنرا همراه خود داشته باشید قطعا می تواند کمک فراوانی برای رسیدن به آرامش نماید.

 دستبند پاور بالانس اورجینال

 

جریان چیست و چرا یک دستبند می تواند در رسیدن به آرامش موثر و مفید باشد؟ مگر در دستبند پاور بالانس اورجینال چه هست که چنین خاصیتی را دارد؟در واقع این دستبند مغناطیسی با خاصیت تولید یون منفی که در خود دارد می تواند  در اطراف هاله ما تولید یون منفی کرده و همین امر موجب می شود تا شما در همان لحظه احساس ارامش  خاصی نمایید.اگر بخواهیم علت این امر را توضیح دهیم باید  بگوییم که در واقع همه چیز از عدم تعادل میان تعداد یون های مثبت و منفی آغاز می شود و د رواقع علت این عدم تعاد هم همان تنش ها و فشارهای روانی است.

حال ما نیاز داریم تا بوسیله چیزی این عدم تعادل را جبران نماییم و اینجاست که دستبند پاور بالانس اورجینال می تواند با تولید یون منفی به شما در این راه کمک نماید و در واقع با رسیدن به تعادل واقعی شما می توانید دوباره در کمال ارامش به ساسر کارهای روزانه خود بپردازید.ما در فروشگاه سامان خرید برای شما عزیزان امکان خرید دستبند پاور بالانس اورجینال را فراهم کرده ایم و کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کنار آن محصول کلیک کرده و فرم بعدی را پر کنید و در کمتر از چند روز خواهید دید که محصول شما به ادرستان ارسال خواهد شد.

 دستبند پاور بالانس اورجینال

 

دستبند پاور بالانس اورجینال در رنگ های قرمز-آبی-مشکی-سفید و زرد موجود بوده و همچنین این محصول دارای سایز بندی های مختلفی است که شما می بایست در هنگام خرید هم سایز مورد نظرتان را و هم رنگ مورد نظرتان را به ما اعلام نمایید. در ضمن ما این دستبند را در بسته بندی اورجینال خود ارسال خواهیم کرد و این نکته را عرض کردیم  که بدانید محصولاتی هستند که بسیار بی کیفیت و در واقع تقلبی بوده و به صورت فله ای و فاقد جعبه برای مشتریان ارسال می شوند.

 دستبند پاور بالانس اورجینال

 

تمام خواص پاور بالانس به هولگرامی است که بروی آن چسبیده شده و در واثع این بر چسب مغناطیسی با توجه به نوع جنسش می تواند براحتی تولید یون منفی نماید.شما می توانید همین الان برای تهیه دستبند پاور بالانس اورجینال با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید.

همانطور که در تصاویر هم ملاحضه می کنید افراد مشهور دنیا از بازیگران گرفته تا فوتبالیست ها همه و همه از این دستبند در حال استفاده هستند و با هزینه ای اندک در واقع آرامش را برای خود می خرند. شما نیز می توانید از این محصول برای خود و عزیزانتان استفاده نمایید و حتی از دستبند پاور بالانس اورجینال به عنوان یک هدیه منحصر به فرد برای  دوستان خود استفاده کنید. ما محصولات خریداری شده از سامان خرید را به صورت تضمینی برایتان ارسال خواهیم کرد و اگر چنانچه در حین ارسال برای /انها اتفاقی رخ دهد به صورت رایگان آنرا برایتان تعویض خواهیم کرد.

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:4  توسط مهران  |  نظر بدهید

قیمت عینک شنا

قیمت عینک شنا 

 

 

در بازار لوازم ورزشی اگر سری زده باشید خواهید دید که در میان محصولات مربوط به استخر  عینک های شنا دارای تنوع بالایی بوده و هر کدام بر اساس کیفیت و مدل مخصوص به خود دراای یک قیمتی می باشد. ما امروز می خواهیم درباره قیمت عینک شنا صحبت کنیم و اطلاعاتی در این زمینه را در اختیار شما عزیزان و علاقه مندان قرار دهیم. معمولا این محصول را می توان از زیر ده هزار تومان تهی کرد تا برسید به عینک های فوق حرفه ای که تا چنصد هزار تومان هم قیمت گذاری شده اند. ام روی صحبت ما بیشتر با محصولاتی در رنج چند هزار تومان تا نهایتا یکصد هزار تومان می باشد.

 

اگر به دنبال خرید عینک ارزان قیمت هستید و صرفا میخواهید گاهی اوقات که به شنا می روید از ان استفاده کنید می توانید تنها با صرف هزینه چند هزار تومان صاحب یکی از این عینک های شوید.در مورد قیمت عینک شنا فوق باید گفت بستگی به کیفیت شیشه های عینک و همچنین میزان مقاومت ان در برابر ورود آب به داخل عینک و در کل به کیفیت نمایش تصاویر از پشت شیشه عینک  به این عوامل مرتبط بوده و قطعها گار به دنبال ادامه ورزش شنال به صورت حرفه ای هستید و می خواهید تا با وضوح بسیار بالایی دنیای زیر آب را مشاهده کنید پیشنهاد ما خرید عینک های بالای ۵۰ هزار تومان درون سایت است.

قیمت عینک شنا

 

مثلا اگر قیمت عینک شنا اسپیدو را ۸۶ هزار تومان قرار داده ایم به خاطر وجود شیشه های ضد خش ان است و همچنین به خاطر اینکه در زمان استفاده از این محصول به هیچ وجه محیط اطراف را به صورت غیر طبیعی و بی کیفیت نمایش نمی دهد و شما می توانید وضوح تصویر را از پشت شیشه های این عینک تماشا کنید. ما این محصول را به صورت ۱۰۰% اورجینال و همراه با فاکتور برایتان راسال می کنیم و می توانید آنرا با دیگر محصولات درون بازار مقایسه نمایید.به همین دلایل است که قیمت  تایین شده برای ان کمی بالاتر از دیگر مدل های درون سایت است.

حال اگر راجع به قیمت عین%:77/!شنا اطلاعات لازم را به دست اورده اید و دوست دارید تا یکی از این محصولات را تهیه نمایید کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و در کمتر از چند روز انرا درب منزل خود دریافت نمایید. همچنین از این محصول می توانید به عنون یک  هدیه بسیار شیک و با کیفیت برای دوستان و عزیزان خود که به صورت حرفه ای شنا می کنند استفاده نمایید.

قیمت عینک شنا

 

 

برای کودکان خود نیز می توانید از محصولات ارزان قیمتی که درون سایت قرار داده ایم استفاده نمایید و با توجه به قیمت عینک شنا که برای این رده سنی در نظر گرفته ایم به نظر می رسد گزینه بسیار مناسبی  برای این امر باشد.همین الان می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و به صورت تلفنی اقدام به ثبت سفارش خود نمایید.ما در سامان خرید کلیه محصولات خود را همراه با گارانتی تعویض برایتان ارسال خواهیم کرد.و اگر در حین ارسال نیز اتفاقی برای کالا بیافتد آنرا به صورت رایگا تعویض خواهیم کرد.



:: بازدید از این مطلب : 373
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عماد

آموزش زبان نصرت ۳

آموزش زبان نصرت ۳

 

همه علاقه مندان به زبان حتما با متد نصرت کم و بیش آشنایی دارند و می دانند که این متد با ورودش به دنیای زبان توانست انقلابی بزرگ به راه بیاندازد و در این راه به بسیاری از علاقه مندان و زبان اموزان توانست کمک فراوانی کند..امروز در فروشگاه سامان خرید با یکی دیگر از محصولات این برند با نام آموزش زبان نصرت ۳ در خدمت شما عزیزان هستیم.بله  متد نصرت الان و در حال حاضر دارای سه ورژن است و این محصول ارائه شده  با آخرین تغییرات و به روز رسانی ها خدمت شما ارائه می شود.

بی شک علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی در ایران کم نیستند و خیلی ها در حال تلاش هستند تا به هر طریقی که شده سطح انگلیسی خود را بالا ببرند و به اهداف تایین شده خودشان دست یابند.قطعا یکی از روش هایی که ما به شما برای رسیدن به این مهم توصیه می کنیم استفاده از آموزش زبان نصرت ۳)9( می باشد.در این متد سعی شده است تا با استفاده از تکرارهای کاملا اصولی و علمی و به موقع یک مطلب را به خوبی درذهن شما جا بیاندازد و شاید دلیل محبوبیت نصرت نیز به همین باشد .روشی کاملا ساده اما واقعا موثر که در مدت زمان کوتاهی به شما کمک می کند تا تغییر بسیاری از نظر یادگیری زبان بکنید.

آموزش زبان نصرت ۳ برای ۹۰ روز شما در نظر گرفته شده است و شما کافیست تا روزانه تنها نیم ساعت از وقت خود را به آن اختصاص دهید و خواهید دید که بعد از گذشت سه ماه چقدر در  این مورد پیشرفت کرده اید و به چه سطح بالایی رسیده اید.ما در فروشگاه سامان خرید این فرصت را برای شما فراهم کرده ایم تا بدون هیچ دردسری و تنها با چند کلیک اقدام به ثبت سفارش خود نمایید.ما سعی کرده ایم تا محصولی با کیفیت و با قیمت بسیار مناسب برای شما در نظر بگیریم و به دیلی علاقه کاربران به این متد در یک اقدام بسسیار جالب هر سه ورژن ۱ و۲ و۳ را در قالب یک محصول برایتان ارسال خواهیم کرد.

آموزش زبان نصرت 3

 

مهمترین خصوصیت آموزش زبان نصرت ۳ به سادگی و تاثیر گذاری بالای آن می باشد. شما کافیبست تا به صورتیکه در فایل های صوتی گفته شده است جملات را تکرار نمایید.و طبق اصول گفته شده به سوالاتی که از شما پرسیده می شود جواب دهید.شما در هر حالتی که هستید می توانید از این اموزش ها استفاده کنید .مثلا در مترو و یا سوار بر اتوبوس و… نباید بگذارید وقت شما بیهوده تلف شود و کافیست تا هندزفری خود را به گوش بزنید و بروی فایل های نصرت کلیک کنید و فقط به آنها گوش دهدید.رویای تسلط کامل بر مکالمه زبان انگلیسی زیاد دور از دسترس نیست.البته نمی خواهیم بگوییم که بدون تلاش و زحمت و در یک چشم بر هم زدن می توانید از این رو به آن رو شوید. قطعا در این راه باید دچار سختی ها و زحمات فراوانی نیز شوید.اما به هر حال آموزش زبان نصرت ۳ آمده است تا راه را برای شما علاقه مندان هموار تر از گذشته نماید و این امید را در دل همه زنده نگه دارد که می توان با صرف وقت و کمی تلاش به انچه که می خواهند رسید.

آموزش زبان نصرت 3

 

ما برای  شما علاقه مندان به نصرت علاوه بر امکان ثبت سفارش از طریق سایت شرایطی را فراهم کرده ایم تا تنها با تماس تلفنی نیز بتوانید سفارش خود را ثبت نمایید.کافیست تا با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ و یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.آموزش زبان نصرت ۳ در واقع برگرفته از متد معروف پیمزلر است که در چند دهه گذشته برای سربازان در جنگ جهانی دوم تجویز شد و به کمک انها امد تا در کترین زمان ممکن بتوانند زبان کشور دشمن را بشناسند و بر ان تسلط یابند. پس شما هم اگر واقعا یک حس خواستن واقعی در خود می بیند بهتر همین امروز دست به کار شوید و در خرید نصرت اصلا شک به خود راه ندهید. این بهترین متی است که می تواند در طول ۹۰ روز در شما تاثیر فوق العاده ای گذاشته و سطح یادگیری زبان را در شما بالا ببرد.کافیست تا همین التن سفارش خود را از طریق سامان خرید ثبت کنید و بهع محض دریافت محصول با یک برنامه ریزی دقیق و مشخص هر روز نیم ساعت از وقت خود را به این درس اختصاص دهید.

آموزش زبان نصرت 3

 

دقت کنید که در هنگام کار با نصرت تمرکز لازم را داشته باشید و اصلا سعی نکنید به صورت سرسری و بدون تمرکز درس ها را بگذاریند و خیال کنید که هدف اتمام ۹۰ درس می باشد و بعد از ان اتفاق و معجزه خاصی رخ می دهد.باید با تمرکز لازم و بالا و با دقت به هر درس گوش دهید و دقیقا همان چیز هایی که از شما می خواهد را انجام دهید تنها در این صورت است که اجازه دارید به درس بعدی بروید.

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:12  توسط مهران  |  نظر بدهید

خرید سیم کارت ریدر

خرید سیم کارت ریدر

 

 

 

امروزه هر کسی تقریبا یک گوشی موبایل دارد و در ان شماره تلفن های مهم و ضروری خود به همراه پیامک های شخصی خود را نگه داری می کند.آیا تا به حال به این فکر افتاده اید که اگر یک بک آپ از محتویات سیم کارت خود داشته باشید دیگر نگران از بین رفتن و یا سوختن سیم کارت خود نخواهید بود.مثلا اگر روزی سیم کارت خود را گم کنید و یا بر اثر اتفاقی سیم کارت شما بسوزد دیگر هیچ راهی برای دست یابی به اطلاعات خود نخواهید داشت.ما امروز محصولی منحصر به فرد را به شما معرفی خواهیم کرد تا دیگر نگران اتفاق هایی که گفتیم نباشید.سیم کارت ریدر نام محصول ما می باشد .شما بوسیله این محصول می توانید به راحتی از تمام محتویات سیم کارت خود که شامل پیامک ها و شماره تلفن های ذخیره شده بروی ان است یک بک اپ گرفته و هر زمان که خواستید از ان استفاده نمایید.فروشگاه سامان خرید از میان سایر مارک های موجود در بازار یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات را برای شما در سایت قرار داده است و امکان خرید اینترنتی آنرا نیز فراهم کرده است.با این اوصاف به نظر می رسد که خرید سیم کارت ریدر جز یکی از ضروریت های هر کسی تلقی شود.

خرید سیم کارت ریدر

 

 

شما همین الان می توانید اقدام به ثبت سفارش خود نمایید و بعد از اینکه کالای خود را دریافت کردید وجه آنرا به مامور پست بپردازید.از این پس با سیم کارت ریدر براحتی یک بک اپ تهیه کرده و در کامپیوتر خود نگه داری می کنید و هر زمان که به آن نیاز داشتید از ان استفاده می کنید.شما در واقع با خرید سیم کارت ریدر نه تنها می توانید از اطلاعات فعلی خود یک پشتیبان یا بک اپ تهیه کنید بلکه در مواقعی که به هر دلیلی اطلاعات سیم کارت شما از قبیل پیامک ها و شماره تماس ها  پاک شده باشد براحتی می توانید در عرض چند دقیقه همه آن اطلاعات را بازگردانی کرده و به سیم کارت خود برگردانید.

البته برای بحث ریکاوری سیم کارت نرم افزارهای مختلفی درون بازار وجود دارند اما همه می دانیم استفاده از نرم افزار های فوق کارایی لازم را نداشته و ممکن است نتواند همه اطلاعات شما را برگرداند.در عوض شما با در اختیار داشتن یکی از این دستگاه ها با خیالی آسوده هر زمان که به مشکل برخورد کردید می توانید تمام اطلاعات خود را بازگردانی کنید.ما امکان خرید سیم کارت ریدر را به صورت پستی برای شما علاقه مندان فراهم کرده ایم و هر زمان که بخواهید می توانید انرا سفارش داده و در کمتر از چند روز به ادرسی که داده اید ارسال خواهد شد.

خرید سیم کارت ریدر

 

 

 

شما بوسیله این دستگاه می توانید انواع مموری های مختلف را نیز بخوانید و همچنین اگر خواستید دفترچه تلفن خود را از سیم کارتی به سیم کارتی دیگر منتقل کنید با وجود این دستگاه براحتی و در کمتر از چند دقیقه این کار را انجام خواهید داد.
از دیگر قابلیت های جالب این دستگاه این است که با استفاده از آن می توانید شماره تلفن ها و اس ام اس های پاک شده خود را ازسیم کارت بازیابی کنید. این دستگاه همراه با یک سی دی نرم افزاری ارائه می شود و طرز کار ان بسیار ساده است .کافیست تا سی دی درایور را در کامپیوتر گذاشته و ابتدا برنامه ان را نصب نمایید و بعد از ان براحتی سیم کارت و یا رم خود را درون  دستگاه قرار داده و انرا به یو اس بی کامپیوتر متصل می کنید.همین الان اگر تمایل به خرید سیم کارت ریدر دارید کافیست تا با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی بگویید.همچنین اطریق خود سایت نیز می توانید با کلیک بر دکمه خرید پستی اقدام به همین کار نمایید.

 

خرید سیم کارت ریدر

 

 

با خرید سیم کارت ریدر از فروشگاه سامان خرید کالایی با مشخصات زیر از ما دریافت خواهید کرد:
- قابلیت اجرای انواع سیم کارت ها و رم ها

- بی نهایت سبک

- قیمت بسیار ارزان در مقایسه با دیگر محصولات مشابه و سایر فروشگاه ها

- اتصال به کامپیوتر از طریق USB

- به همراه CD درایور

- بسیار کمیاب

- قابل حمل به عنوان جاسوئیچی

- قابل اجرا بر روی انواع ویندوز ها

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:11  توسط مهران  |  نظر بدهید

خرید گیرنده دیجیتال

 خرید گیرنده دیجیتال

 

 

آیا دوست دارید تا بوسیله لپ تاپ و یا کامپیوتر شخصی خود  هر زمان که خواستید تصاویر تلویزیونی را به صورت دقیق و شفاف دریافت نمایید؟ آیا دوست دارید تا تصاویری دریافتی با کیفیت بیشتر از تصاویر نمایش داده شده از تلویزیون شما باشد؟ تنها وسیله ای که می تواند با کیفیت بسیار بالا برای شما تمامی شبکه های تلویزیونی را بروی لپ تاپ و یا کامپیوترتان دریافت نماید گیرنده دیجیتال است و تنها راهیی که شما هم بتوانید  بروی لپ تاپ خود این تصاویر را داشته باشید خرید گیرنده دیجیتال می باشد.وسیله ای کم حجم و بسیا%:.8'!کوچک که به درگاه یو اس بی سیستم شما متصل شده و براحتی و در عرض چند دقیقه می تواند تمامی شبکه های تلویزیونی را برایتان دریافت نماید.

 خرید گیرنده دیجیتال

 

البته قبل از ان می بایست درایور این دستگاه را بروی سیستم خود نصب نمایید و سپس اقدام به تنظیم و دریافت شبکه های تلویزیونی کنید.شما با خرید گیرنده دیجیتال در واقع کوچکتریبن و قدرتمند ترین گیرنده دیجتال را خریداری کرده اید که می تواند در هر موقعیتی برای شما بهترنی و با کیفیت ترین تصاویر را دریافت و از طریق لپ تاپ و یا سیستم  خانگی شما انرا پخش نماید.محصولی که ما در فروشگاه سامان خرید ارائه داده ایم دارای گارانتی معتبر شرکت مادیران بوده و از هر نظر کیفیت آن تضمین می گردد.اکثر دستگاه هایی که با نام گیرنده دیجیتال در بازار در حال فروش هستند هیچ کدام اصلی نبوده و دارای گارانتی معتبر نمی باشند.حتما هنگام خرید گیرنده دیجیتال از فروشنده بخواهید که دستگاه را با گارانتی معتبر اراسال نماید در غیر اینصورت از خرید اجتناب نمایید چرا که قطعا ان محصول اصلی نوبده و از کیفیت بسیار پایینی برخوردار است.

برای خرید گیرنده دیجیتال همین الان می توانید بروی دکمه خرید پستی کمار محصول کلیک کرده و روند خرید را انجام دهید و یا می توانید چنانچه تمایل به سفارش تلفنی داشتید از طریق تماس با شماره های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ اقدام به ثبت سفارش خود نمایید.محصولی که ما برای شما ارسال خواهیم کرد با قابلیت دریافت ۱۴ کانال رادیویی و تلویزیونی با بهرتین کیفیت ممکن بوده و در ضمن قابلیت ضبط برنامه ها را تنها با یک دکمه دارد.شاید برای شما هم سوال باشد که چون این گیرنده به کامپیوتر و لپ تاپ متصل می شود آیا برای پخش برنامه های تلویزیونی  نیاز به اینترنت هم دارد؟باید بگوییم خیر به هیچ وجه شما هنگام استفاده از این دستگاه نیاز به اینترنت ندارید و براحتی می توانید در هر جایی که باشید با انتن قدرتمند این محصول اقدام به دریافت امواج دیجیتل کرده و در نهایت کلیه شبکه های دیجیتال را با کیفیت بسیار بالایی دریافت نمایید.

 خرید گیرنده دیجیتال

 

اگر دوست دارید تا تصاویر تلویزیونی را بدون کوچکترین برفک و پارازیت دریافت نمایید پیشنهاد می کنیم حتما با خرید گیرنده دیجیتال و نصب ان بروی لپ تاپ خیلی زود به هدف مورد نظرتان برسید.دریافت تصاویری با کیفیت بالای اچ دی از مهمترین خصوصیات این دستگاه می باشد.شاید همیشه نتوانید هر جایی از تلویزیون استفاده کنید اما قطعا می توانید یک لپ تاپ کوچک را در هر جایی که بخواهید با خود همراه داشته باشد و اگر اقدام به خرید گیرنده دیجیتال نمایید پس می توان گفت همیشه می توانید تلویزیون خود را به هماره داشته باشد و هر زمان که خواستید اقدام به دریافت شبکه های دیجیتال نمایید.باز هم تاکید می کنیم که کیفیت ارائه شده در دستگاه گیرنده دیجیتال ما بسیار بالاتر از سایر محصولات ارائه شده در سایر فروشگاه ها می باشد.این محصول توسط مادیران دارای گارانتی معتبر بوده و این خود نشان از کیفیت بسیار بالای آن دارد.

 خرید گیرنده دیجیتال

 

امیدواریم لحظاتی خوب و شیرین را در کنار خانواده خود در هنگام تماشای تصاویر دیجیتالی بوشسیله این گیرنده داشته باشید.محصولی که این روزها خیلی مشتری پیدا کرده اما متاسفانه افرادی سود جو با تهیه کالاهایی بی کیفیت اقدام به فروش کالاهایی با همین نام  نموده اند. تنها از فروشگاه های معتبر و کسانی که محصول را با گارانتی معتبر اراده می دهند خرید نمایید و به صرف چند هزار تومان ارزانتر به هیچ وجه اقدام به خرید گیرنده دیجیتال با کیفیت پایین نکنید.

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:11  توسط مهران  |  نظر بدهید

کیف الوما والت

 کیف الوما والت

 

 

در میان انواع کیف پول های مردانه و زنانه که به وفور در بازار می توان یافت کرد,امروز می خواهیم محصولی کاملا منحصر به فرد و شیک را به شما معرفی کنیم.نام محصول ما کیف الوما والت می باشد. این کیف همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید دارای حجم بسیار کوچک و به اندازه کف دست بوده و براحتی قابل حمل است.مهمترین خصوصیت کیف الوما والت به ضد ضربه بودن و ضد آب بودن و همچنین ضد امواج مغناطیسی بودن آن است که باعث شده انرا نسبت به سایر محصولات دیگر متمایز تر کند.د رواقع این کیف مخصوص نگه داری انواع کارت های الکترونیک و عابر بانک و ها کارت سوخت است و از این پس با داشتن چنین محصولی دیگر نگران شکستن و یا سوختن کارت های بانکی و کارت سوخت خود نخواهید شد.

 کیف الوما والت

 

 

ما در فروشگاه سامان خرید سعی کرده ایم تا از میان سایر محصولات موجود در این زمینه یکی از با کیفیت ترین و مرغوب ترین انها را انتخاب ودر سایت قرار دهیم.چرا که از کیف الوما والت با کیفیت های مختلفی درون بازار یافت می شود و متاسفانه برخی کالاها انقدر کیفیت پایینی دارند که اصلا ارزش خرید را نخواهند داشت.پس به خاطر چند هزار تومان ارزان تر هیچ وقت به دنبال اجناس بی کیفیت و تقلب نروید.شما از کیف الوما والت می توانید به عنوان یک هدیه برای همسران خود استفاده کنید.این کیف هم توسط آقایان و هم خانم ها قابل استفاده بوده و در این مورد اصلا محدودیتی ندارد.رنگ بندی های موجود این محصول را می توان در چند رنگ نام برد:قرمز-آبی-زرد-مشکی و نقره ای.کافیست تا اگر تمایل به خرید این کالا دارید ابتدا بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک کرده و سپس فرم سفارش را پر کنید و یا اگر دوست دارید می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و به صورت تلفنی اقدام به ثبت سفارش نمایید.

 کیف الوما والت

 

 

شما با خیال راحت از این پس می توانید موبایل خود را کنار این کیف قرار دهید و اصلا نکران سوختن کارت های بانیک و کارت سوخت خود نباشید .همچنین اگر خواستید می توانید انرا بشویید و نگران عبور حتی قطره ای آب در داخل کیفی نباشید.اگر زمانی فشاری و ضربه ای به ان وارد شد باز هم جای نگرانی ندارد چرا که با وجود بدنه آلومینیومی  که دارد در مقابل انواع ضربات سهمگین بسیار مقاوم می باشد.

محصول فوق یکی از پر فروش ترین های سال ۲۰۱۳ لقب گرفت و توانست رکورد بسیار خوبی در این زمینه از خود به جای بگذارد.کیف الوما والت در واقع وسیله ای است که شاید خیلی وقت پیش همه منتظر آن بودیم.محصولی که دیگر ما را از نگرانی در مورد از بین رفتن کارت های الکترونیک خود رها می کند.کیفی که می توانیم به آن اعتماد کنیم و مهمترین مدارک خود به همراه پول هایمان را در داخل ان قراردهیم.قیمت مناسب این محصول نیز یکیواز مهمترین عوامل فروش بالای ان شده است و حتی شاهد هستیم که از این کیف به عوان هدیه و کادو برای دوستان و عزیزانشان استفاده می کنند.

 کیف الوما والت

 

همکاران ما در مجموعه سامان خرید اماده پشتیبانی محصولات موجود در سایت هستند و باید خدمتتان عرض کنیم که در صورت خرید از فروشگاه ما ,خرید شما شامل گارانتی نیز خواهد شد. ما قبل از ارسال تمام محصولات را بررسی کرده و از بابت سالم بودن آنها مطمئن خواهیم شد و در صورتیکه در حیت ارسال نیز باری آن مشکلی ایجاد شود نیز به صورت رایگان برایتان تعویض خواهیم کرد.هر جا که می خواهید می توانید این کیف را همراه خود ببرید چرا که تنها به اندازه یک کف دست فضا اشغال می کند اما در عوض با این ابعاد کوچک می تواند تعداد زیادی کارت و مدارک را در خود جای دهد و حتی مانند تصاویر که ملاحضه می کنید  پول هایتان را نیز می توانید درون آن قرار دهید. همین الان کیف الوما والت را از ما خریداری کنید و در هر کجای کشور باشید ظرف ۲۴ تا نهایتا ۷۲ ساعت آینده انرا درب منزل خود از مامور پست تحویل بگیرید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا بپردازید

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:10  توسط مهران  |  نظر بدهید

خرید ریش تراش فیلیپس

خرید ریش تراش فیلیپس

 

 

در میان انواع مارک های مختلف که برای ماشین های ریش تراش و ست های اصلاح می توان یافت قطعا برند فیلیپس نامی ماندگار و خوش نام  در ذهن ما ایرانی ها می باشد.شرکتی که از زمان پدارن و پدر بزرگ های ما در حال فعالیت بود و اکنون که بعد از گذشت چندین دهه هنوز شاهد ان هستیم که خرید ریش تراش فیلیپس یکی از پیشنهاد هایی است که حرفه ای ها در این زمینه به شما می کنند.همانطور که در تصاویر هم ملاحضه می کنید این ماشین ریش تراش دارای سه تیغه بوده که با طراحی خاصی که شده است بسیار بروی پوست صورت خوش فرم و خوش حالت قرار می گیرد و و بدون اینکه کوچکترین آسیبی به صورت شما بزند می تواند در کمترین زمان ممکن عمل اصلاح صورت را انجام دهد.

خرید ریش تراش فیلیپس

 

 

شما با خرید ریش تراش فیلیپس خود را از شر تیغ و ژیلت و دیگر لوازم خطر ناک اصلاح راحت می کنید و از این پس بدون هیچ گونه دغدغه ای براحتی و در زمانی کوتاه می توانید  صورتی صاف و یکدست  داشته باشید.یکی از مشکلتتی که هنگام استفاده از تیغ و ژیلت برای اصلاح صورت داریم این است که هیچ وقت نمی شود به صورت روزانه از /انها استفاده کرد چرا که اولا آسیب بسیار جدی به پوست صورت خواهند زد و دوم اینکه در بارهای بعدی نمی توانند همان کیفیت مرتبه اول را داشته باشند و باید چند روزی را صبر کنیم و مجددا اصلاح نماییم. اما با اطمینان خاطر به شما این قول را می دهیم که با خرید ریش تراش فیلیپس می توانید مانند اروپایی ها که همیشه صورتی صاف و یک دست دارند شما نیز هر روز صبح که از خواب بلند می شوید عمل اصلاح را انجام دهید.

خرید ریش تراش فیلیپس

 

یکی  دیگر از خوصیات این ماشین موتروهای پر قدرت و تیغه های تیز ان است که می تواند نهایت کیفیت را برای شما به ارمغان بیاورد. همچنین در هنگام کار با کمترین صدای ممکن عمل اصلاح را برای شما انجام می دهد.این ماشین دارای یک خط زن دقیق است و از ان برای تنظیم خط ریش و دیگر موارد می توانید استفاده نمایید. همچنین برای تغذیه و شارز ان نیز از برق شهری استفاده می شود. به همراه این ماشین ریش ترالش  یک جعبه محافظ و یک برس تنظیف نیزبرایتان ارسال خواهد شد.کافیست تا بعد از هر عمل اصلاح تیغه های ان را بشویید و  و خشک نمایید.

ما در فروشگاه سامان خرید برای شما عزیزان امکان خرید ریش تراش فیلیپس را فراهم کرده ایم و همین الان می توانید تنها با چند کلیک اقدام به خرید این محصول نمایید.در هر کجای کشور که باشید ما در کمتر از چند روز محصول مورد نظر شما برایتان ارسال خواهیم کرد.همچنین شما با خرید از فروشکاه ما محصولات خریداری شده را همراه با گارانتی از ما خواهید گرفت.و اگر در حین ارسال و بسته بندی ریش تراش ما دچار مشکلی شود ما آنرا برایتان تعویض خواهیم کرد.

خرید ریش تراش فیلیپس

 

 

حتما قبل از خرید ریش تراش فیلیپس دقت نمایید که از کدام فروشگاه اقدام به تهیه این کالا می کنید و چرا که نمونه مشابه این کالا در بازار با کیفیت های پایین و تقلبی در حال فروش است و اگر دقت نکنید ممکن است به جای کالای اصلی کی از این ریش تراش های بی کیفیت نصیبتان شود. همانطور که در تصاویر هم ملاحضه می کنید این محصول  داری یک رگه های آبی رنگ بوده که در ظاهر انرا بسیار زیبا کرده است. همچنین از لحاظ فرم  و نحوه طراحی بدنه ان به گونه ای انجام شده که بسیار خوش دست می باشد و شما براحتی می توانید از آن برای مدت های طولانی استفاده نمایید.صورتی خوش فرم و بدون حتی یک تار مو را تنها با خرید ریش تراش فیلیپستجربه نمایید.

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:10  توسط مهران  |  نظر بدهید

خرید ژل افزایش قد

 خرید ژل افزایش قد

 

 

یکی از مشکلتی که شاید بسیاری با دست به گریبان هستند مشکل کوتاهی قد می باشد.امروزه برای رفع این مشکل راه حل های گوناگونی را پیشنهاد می کنند, از عمل جراحی گرفته تا مصرف انواع پودر و یا قرص های افزایش قد.و یا انجام حرکات مخصوص ورزشی و…. اما محصولی که امروز ما به شما معرفی می کنیم ژل افزایش قد نام دارد و به عنوان یکی از جدیدترین روش های افزایش قد بدون عارضه شناخته شده است.این روش به صورت تضمینی و درهمان لحظه می تواند قد شما را بدون اینکه کسی متوجه شود تا چندین سانتیمتر افزایش دهد و شاید این مناسب ترین راه برای افزایش سریع قد باشد.مثلا اگر بخواهید به یک مراسم خاص بروید و دوست ندارید تا بقیه متوجه شوند قد شما کوتاه است کافیست تا با خرید ژل افزایش قد و استفاده از ان به سرعت چند سانتیمتر بروی قد خود بیاوید و به همین راحتی خود را بلند تر از اندازه واقعی نشان دهید.

 

 

در این روش شما به محض استفاده کردن از ان شاهده افزایش قد تا سقف ۵ سانتیمتر خواهید بود.در این روش نه نیاز به تحمل درد و سختی بوده و نه نیاز به پرداخت هزینه های بسیار سنگین.در واقع این ژل ها به عنوان پد هایی در زیر کفش شما قرار می گیرند و به صورتی که اصلا کسی متوجه ان نشود خود به خود باعث افزاش قد شما خواهند شد.جنس به کار فته در این پدها ژل سیلیکا بوده و فوق العداه نرم راحت و با دوام می باشد و با تمام سایز های کفش های موجود در بازار سازگاری دارد.ما در فروشگاه سامان خرید سعی کرده ایم تا از بهترین و با کیفیت ترین ژل فازایش قد موجود در بازار استفاده نماییم و شما مطمئن باشید که با خرید ژل افزایش قد از فروشگاه ما پشیمان نخواهید شد. هم قیمت مناسب و هم کیفیت بالای کالای ارائه شده از طرف ما باعث شده است تا بسیاری این کالا را از سامان خرید تهیه نمایند.شما نیز به جمع خریداران این کالا بپیوندید.

مهمترین مزیت خرید از سامان خرید وجود گارانتی در محصولات آن می باشد. ما قبل از راسال کلیه کالاها را تست خواهیم کرد و چنانچه مشکلی در آنها دیده شود از راسال کالای معیوب خود داری می کنیم.همچنین در حین ارسال اگر اتفاقی برای محصول شما رخ دهد ما آنرا به صورت رایگان تعویض می کنیم.اگر دوست دارید تا شما هم تا چند سانتیمتر بلند از تر از قدی که الان دارید باشید می توانید همین الان اقدام به خرید ژل افزایش قد نموده و در کمتر از چند روز آنرا در آدرس مورد نظرتان تحویل بگیرید. همچنین می توانید سفارش خود را به صورت تلفنی با تماس با ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ ثبت نمایید.

 


این ژل افزایش قد می تواند به عنوان یک هدیه بسیار جالب و به یاد ماندنی مورد استفاده قرار گیرد و طرف مقابلتان را بسیار ذوق زده و شگفت زده کند.ما این محصول را در فروشگاه سامان خرید برای شما عزیزان قرار داده ایم و هر زمان که خواستید می توانید انرا سفارش داده و بعد از دریا%NC/B;/D8� کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.این پد ها ضد حساسیت بوده و به هیچ وجه باعث اذیت شدن کف پای شما نخواهد شد و دقیقا به همین منظور طراحی و تولید شده اند.پس با خیال راحت از این ژل مخصوص استفاده نمایید و شاهد افزایش قد خود بدون هیچ گونه عوارض و هزینه سنگین باشید.همانطور هم که در تصاویر ملاحضه می کنید با خرید ژل افزایش قد و استفاده از آن درون کفش هایتان هیچ کس متوجه نخواهد شد و اصلا طوری نیست که راه رفتن شما غیر طبیعی جلوه دهد و گویی آب از آب تکان نخورده و به همین راحتی تا ۵ سانتیمتر بروی قد خود افزوده اید.

 

 

مهمترین خصوصیت استفاده از این محصول به جای قرص ها و داروهای شیمیایی بدون عوارض بودن و تاثیر لحظه ای آن است. شما به جای صرف هزینه های بسیار زیاد و خرید قرص هایی که نمی دانید آیا عوارض دارند یا نه و آیا جواب می دهند یا نه بهتر است یک بار اقدام به خرید ژل افزایش قد نموده و از ان استفاده نمایید. مطمئنا نظر شما را نیز به خود جلب خواهد کرد و از این پس بدون هیچ مشکلی از ان در تمام محافل و مجلس ها استفاده خواهید کرد.پس شک نکنید و همین الان این کالای بسیار مفید را از فروشگاه سامان خرید سفارش دهید.



:: بازدید از این مطلب : 405
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عماد

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که اگر به جای خرد کردن و تکه تکه کردن میوه ها و سبزیجات با دست از یک وسیله کمکی استفاده می کردید هم دقت در کارتان بیشتر میشد و هم در زمان کوتاه تری این کار را انجام می دادید؟ ما به شما پیشنهاد می کنیم حتما با خرید نایسر دایسر یک بار برای همیشه خیال خود را راحت کنید و از این پس هر وقت خواستید سیب زمینی خلال کنید و یا سبزیجات خود را خرد کنید دیگر  نگران چیزی نخواهید بود و خودتان تنهایی با وجود این دستگاه در عرض چند دقیقه براحتی این کار را انجام خواهید داد.شما با خرید نایسر دایسرمی توانید تکه تکه کنید-خرید کنید-ریز کنید و خلاصه یک دستگاه چند کاره را در اختیار خواهید داشت .وجود چنین دستگاهی در هر آشپزخانه ای ضروری به نظر میرسد و هر کد بانو با داشتن یک نایسر دایسر براحتی و بدون نگرانی می تواند تمام کارهای خود را سر موقع انجام دهد.نایسر دایسر دارای تیغه های بسیار تیز و برنده ای است و قادر خواهد بود تنها با یک فشار شما هر میوه ای را تکه تکه نماید.ما در فروشگاه لوکس شاپینگ محصولی اصل همراه با کیفیت بسیار بالایی را جهت خرید شما عزیزان قرار داده ایم . کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک نموده و درخواست خود را تکمیل نمایید. در هر کجای کشور که باشید ظرف چند روز نایسر دایسر شما را به دستتان خواهیم رساند.

 

 

 

 

 

برای نگه داری میوه ها و سبزیجات خرد شده در زیر تیغه ها یک مخزن طراحی شده و شما براحتی تمام  موادی که در حال خرد کردن با این دستگاه هستید را می توانید در انجا جمع نمایید.شما باخرید نایسر دایسر و هدیه دادن ان به همسرتان در واقع نه تنها یک هدیه بسیار کاربردی و مفید برای آن خریده اید بلکه کمک بسیار زیادی به او در انجام کارهای خانه کرده اید. دیگکر نیاز نیست تنا برای خرد کردن پییاز هم وقت خود را تلف کنید و هم چشمان خود را اذیت کنید. یک پیاز در زیر تیغه های برنده نایسر دایسر قرار دهید و با یک اشاره به اهرم ان خواهید دید که پیاز ها تکه تکه و خرد شده است. یک سیب زمینی را برای خلال خلال کردن فقط پوستش را گرفته و دیگر کار تمام است انرا در زیر تیغه های دستگاه قرار دهید و یک اشاره به اهرم دستگاه کنید.به همین راحتی شما با خرید نایسر دایسر می توانید خیلی زود و دقیق تمام میوه ها و سبزیجات و دیگر مواد خوراکی دیگر را تکه تکه و خلال خلال و ریز نمایید.

 

متاسفانه به دلیل اینکه کاربران از این دستگاه استقبال خوبی کرده اند و فروش بالایی در بازار داشته است شاهد آن هستیم که دستگاه هایی تقلبی و با کیفیت پایین در حال عرضه می باشند و هیچگاه کیفیتی که نایسر دایسر اصل ارائه می دهند توسط این دستگاه ها قابل ارئه نبوده و نیست. پس دقت کنید تا در هنگام خرید نایسر دایسر از فروشگاهی معتبر اقدام به تهیه این محصول نمایید.نایسر دایسر تقلبی دارای تیغه های خشک بوده و خیلی زود بر اثر یک فشار ممکن است بشکند. همچنین جنس بدنه آن از پلاستیک درجه دوم بوده و اصلا با یک نگاه مشخص است که کالایی بی کیفیت می باشد.اما محصولی که ما به شما ارائه می دهیم دارای تیغه های برنده و در عین حال انعطاف پذیر است و همچنین جنس بدنه ان از پلاستیک شفاف و درجه یک ساخته شده است و دارای استحکام قابل ملاحضه ای نیز می باشد.

 

 

 

 

از نظر قیمت گذاری دستگاه های تقلبی  قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان دارند و شما تنها با خرید این محصولات مثلا در ظاهر چند هزار تومان پس انداز کرده اید. اما در عمل وقتی که از ان استفاده کنید خواهید دید که همان 20 هزار تومان هم دور ریخته اید و جنسی بی کیفیت را خرید کرده اید.شما با خرید نایسر دایسر از فروشگاه ما آنرا همراه با گارانتی اصلی دریافت خواهید کرد. محصولی که می تواند رضایت خاطر هر کدبانوی یارانی را به خود جلب نماید و به عنوان یک کادوی بسیار شیک و کاربردی برای هر خانم  می تواند استفاده شود.وجود شابلون های مختلف در این دستگاه به شما این اختیار را می دهد تا بتوانید در اشکال و اندازه های مختلف اقدام به تکه کردن و خردن مواد غذایی مورد نظرتان کنید.تکه های دقیق و هم اندازه  قطعا می تواند غذای شما را خوش رنگ تر و زیبا تر جلوه دهد.

 
امتیاز :
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0  
بازدید : 0
تاریخ : پنجشنبه 15 خرداد 1393 زمان : 17:13 | نویسنده : معین | لینک ثابت | نظرات (0)

اگر به فرک خرید یک هدیه  مناسب برای همسر خود هستید و نمی دانید باید چه چیزی بخرید کمی دست نگه دارید. ما به شما پیشنهاد خرید نایسر دایسر را می کنیم. محصولی که بی شک می تواند هر کدبانوی ایرانی را خوشحال و شگفت زده نماید.این دستگاه با قابلیت های فراوانی که دارد در واقع مانند یک یار در کنار همسر شما در کارهای مهم به او کمک خواهد کرد. کارهایی مانند خرد کردن انواع میوه جات و سبزیجات.خلال کردن سیب زمین و تکه تکه کردن پیاز همه و همه را به نایسر دایسر بسپارید و با کیفیتی بسیار بالا  انها را دریافت کنید. شما اگر می خواهید تا خلال های سیب زمین همه در یک اندازه دقیق و مشخص باشد بهترین روش خرید نایسر دایسر و استفاده از این محصول است.

 

 

نایسر دایسر با وجود شابلون های مختلفی که دارد می تواند در انواع و اقسام شکل های مختلف  اقدام به خرد کردن و تکه کردن انواع میوه و سبزیجات و نماید. تیغ های برنده این دستگاه تنها با یک اشاره شما هر میوه ای را تکه تکه خواهد کرد. یک سیب زمین سفت و سخت را در زیر تیغه ها قرار دهید و شابلون مناسب کارتان را نیز بروی دستگاه نصب کنید و تنها یک اشاره به اهرم نایسر دایسر کنید خواهید دید که در یک چشم بر هم زدن تمام سیب زمین تکه تکه خواهد شد. بله با خرید نایسر دایسر شما در زمان و نیروی خود صرفه جویی خواهید کرد و دیگر نیاز نیست تا ساعت ها به خرد کردن و خلال کردن سیب زمین و پیاز مشغول شوید.همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید در زیر تیغه ها یک مخزن وجود دارد تا مواد خرد شده در درون ان جمع اوری شود. نایسر دایسر اورجینال دارای بدنه ای محکم و از جنس پلاستیک درجه یک و شفاف است و این در صورتی است که محصولات تقلبی و درجه دوم از بدنه ای شکننده و پلاستیک مات در ساخت ان استفاده کرده اند.شما با خرید نایسر دایسر می توانید غذاهای خود را خوش فرم و زیباتر طبخ نمایید. فکر کنید که برای درست کردن یک سالاد خیار و گوجه و پیاز 

انرا با نایسر دایسر خرد کرده و همه د ریک اندازه مساوی تکه تکه شده اند و این سالاد شما را بسیار زیبا و جذاب خواهد کرد.

 

 

بریا سفارش این محصول کافیست تا بریو دکمه خرید پستی کنار آن کلیک نمایید و سفارش خود را ثبت کنید و همچنین می توانید با تماس با شماره های 09390998711 یا 09392739838 به صورت تلفنی اقدام به ثبت سفارش خود کنید.ما در فروشگاه لوکس شاپینگ یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار را برایتان در سایت قرار داده ایم. محصولی که از ما خرید خواهید کرد دارای گارانتی بوده و اگر درحین ارسال دچار مشکل شود به صورت رایگان برایتان انرا تعویض خواهیم کرد.

 

 

خرید نایسر دایسر می تواند چشمان شما را از اذیت شدن در هنگام خرد کردن پیاز نجات دهد. می تواند صرفه جویی قابلل ملاحضه ای در زمان برای شما باشد و می تواند در نهایت با کیفیت بسیار بالاتری عمل خرد و تکه کردن را برایتان انجام دهد. در این روش بهداشت نیز به دلیل برخورد کمتر دست با مواد غذایی بیشتر رعایت خواهد شد.دقت کنید که مشابه همین محصول با کیفیت بسیار پایین تر و نامرغوب تر همین الان در بازار در حال فروش است و توسط فروشگاه های غیر معتیر انجام میشود. ما در فروشگاه لوکس شاپینگ امکان خرید نایسر دایسر اصل و اورجینال را برای شما فراهم کرده ایم.شاید در ظاهر کمی گران تر از محصولات دیگر فروشگاه ها باشد  اما در عوض هم دارای گارانتی بوده و هم از کیفیت به مراتب بالاتری برخوردار است.

انواع مواد غذایی همچون فلفل دلمه ایپسیب زمین-پیاز و انواع سبزیجات را می توانید تنها با یک اشاره نایسر دایسر به تکه های مساوی و هم اندازه تبدیل کنید .کافیست تا شابلون مورد نظر خود را بروی دستگاه نصب کرده و در کمتر از چند دقیقه کلیه کارهایی که می بایست ساعت ها برای انها وقت می گذاشتید را انجام دهید.

امتیاز :  
امتیاز :
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0  
بازدید : 0
تاریخ : پنجشنبه 15 خرداد 1393 زمان : 17:13 | نویسنده : معین | لینک ثابت | نظرات (0)

خرید نایسر دایسر

 


حتما شما هم تا به حال نام محصولی به نام نایسر دایسر را شنیده اید.بله همانظور که در تبلیغات هم دیده اید این دستگاه با قابلیت های بسیار بالایی که دارد می تواند به عنوان یک یار کمکی در کنار کدبانوی خانه مورد استفاده قرار گیرد.در واقع  این دستگاه یک خرد کن تمام حرفه ای میوه و سبزیجات بوده که به اشکال مختلف می تواند برای شما میوه ها و سبزیجات را تکه تکه کند.شما با خرید نایسر دایسر می توانید براحتی میوه ها و سبزیجات را ریز کنید ,رنده کنید,چهار گوش کنید,خلال خلال کنید و به اشکال مختلف دیگر در بیاورید.

 

 

 

 

این محصول دارای یک مخزن برای نگه داری میوه ها و سبزیجات خرد شده است.همچنین همانطور که در تصاویر هم ملاحضه می کنید نایسر دایسر دارای تیغه های بسیار تیزی می باشد که عمل خرد کردن و ریز کردن را انجام می دهند.دقت نمایید که به دلیل استقبال بیش از حد در خرید نایسر دایسر متاسفانه شاهد محصولاتی تقلبی و بی کیفیت هستیم که ممکن است از نظر ظاهری کاملا شبیه جنس اصلی باشند اما دارای تفاوت های بسیاری هستند که در عمل کیفیت محصول را پایین آورده و هیچگاه نمی توانید از یک نایسر دایسر تقلبی انتظار کارایی یک دستگاه اصل را داشته باشید.مهمترین بخش این دستگاه تیغه های ان است که در دستگاه تقلبی از کیفغیت پایین تری برخوردار بوده و بسیار شکننده و ضعیف می باشند.در صورتیکه در محصول اصلی که ما به شما ارائه می دهیم تیغه ها از قدرت و استحکام بالایی برخوردار می باشند.

 

 

 

 

شما با خرید نایسر دایسر اصل  در واقع محصولی را خریداری کرده اید که اگر به مخزن ان ضربه ای هم وارد شود و از دستتان هم بیافتد به دلیل مقاومت و جنس خوبی که دارد به آسانی ترک بر نمی دارد و نمی شکند این در صورتی است که کافیست تا مخزن یکی از دستگاه های تقلبی را به ان ضربه ای وارد نمایید خواهید دی که به راحتی ترک خورده و دیگر نمی توان از آن استفاده کرد.قسمت بعدی که باید به ان اشاره کنیم این است که در نایسر دایسر اصلی بدنه از قابلیت انعطاف پذیری خوبی برخوردار بوده و همین امر موجب می شود تا در نهایت محصولات مورد نظرمان با کیفیت بهتری خرد و تکه تکه شوند.در نایسر دایسر تقلبی به دلیل خشک بودن جنس بدنه  در زمان خرید کردن میوه جات احساس می کنید هر لحظه ممکن است بدنه دستگاه از فشار وارد آمده ترک بخورد و بشکند.شما با توجه به کارایی بالای این محصول می توانید از حالت های مختلف خرد کن ان برای انواع میوه جات و سبزیها استفاده نمایید.

 

 

مثلا خرد کن چهار گوش ان به درد تکه تکه کردن سیب زمینی و هویج می خورد.شما در عرض چند دقیقه می توانید تعداد زیادی سیب زمین و هویج را براحتی و با کمترین دردسر به صورت چهار گوش دربیاورید.یک برش بروی سیب زمین کافیست تا انرا زیر دستگاه قرار داده و تنها با یک فشار کار تمام است.حالت بعدی که شما با خرید نایسر دایسر می توانید از ان بهره مند شوید حالت خلال خلال کردن است.دیگر نیاز نیست زمان زیاید را برای خلال خلال کردن تلف کنید با این محصول در عرض چند دقیقه و در یک چشم بر هم زدن می توانید تعداد زیاید سیب زمینی را خلالی کرده و همه را به یک اندازه و بسیار مرتب در بیاورید.بعد از استفاده براحتی می توانید دستگاه را در زیر آب گرفته و آن شستشو دهید.شما همین الان در هر کجای کشور که باشید می توانید اقدام به خرید نایسر دایسر اصل از فروشگاه ما کنید. دقت داشته باشدی که ما محصول خود را از نظر کیفیت و کارکرد به تضمین شده برایتان ارسال خواهیم کرد.هیچ گاه به خاطر چند هزار تومان ارزان تر به دنبال محصولات بی کیفیت و تقلبی نروید.یک بار هزینه کنید و در عوض محصلی همراه با گارانتی و کیفیت اصلی تحویل بگیرید.با خرید اینترنتی ابتدا نایسر دایسر خود را درب منزل تحویل خواهید گرفت و سپس وجه آنرا به مامور پست خواهید پرداخت.

 

 

 

 

آموزش استفاده از این محصول بسیار راحت بوده و اصلا پیچیدگی خاصی ندارد. کافیست تا میوه ها و سبزیجات خود  را در محل تایین شده در زیر تیغه ها قرار دهید و سپس با یک فشار تمامی انها را خرد شده و تکه تکه تحویل بگیرید.با خرید نایسر دایسر در واقع علاوه بر بالا بردن کیفیت خرد و تکه تکه کردن محصول در وقت و زمان خود نیز بسیار صرفه جویی کرده اید و می توانید به کارهایی بیشتری برسید.قیمت دستگاه نایسر دایسر های تقلبی بین 20 تا 30 هزار تومان است و باز هم اخطار می کنیم تنها به خاطر چند هزار تومان ارزان تر به دنبال تهیه این کالای بی کیفیت نباشید اگر نایسر دایسری که می خرید نتواند خوب عمل خرد و تکه تکه کردن را انجام دهد در واقع حتی اگر 1000 تومان هم انرا خریداری کرده باشید گویی که پول خود را دور ریخته اید.نایسر دایسر اصل با دارا بودن شابلون های مختلف به شما کمک می کند تا با تنوع بالایی اقدام به خرد کردن و تکه مردن میوه جات و سبزیجات بپردازید.

 

 

 قیمت: 480,000 ریال
 تعداد: 1000 عدد
 روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عماد
کوچ کردن بینی با نوز اپ

این روزها کمتر کسی را می بینید که از فرم و شکل بینی خود رضایت داشته باشد .حتی انانی که در ظاهر هیچ گونه مشکلی در فرم و شکل بینیشان احساس نمی شود به گونه ای خواستار تغییر  شکل ان هستند و انگار این مورد دیگر از حالت یک نقیصه  خارج و به یک بیماری روانی در جامعه تبدیل شده است. به همین خاطر  اولین و تنها راهیی که سریعا در این مورد به ذهن هر کسی خطور می کند  تن دادن به عمل جراحی و زیبایی بینی است که باید متاسفانه گفت این واقعیت تلخ امروز جامعه ما می باشد.

عمل زیبایی بینی جدا از هزینه های سنگینی که به دنبال دارد ممکن است نه تنها کمکی به زیبایی شما نکن بلکه انچه که  الان نیز هستید را بسیار بدتر از قبل نماید کما اینکه نمونه های بسیاری نیز از این موارد به ما گزارش شده است.ما بر همین اساس به فکر افتادیم تا محصولی را در این زمینه به شما علاقه مندان  به تغییر فرم بینی ارائه دهیم با نام کوچک کننده بینی. این محصول در واقع با کمترین قیمت ممکن و بدون هیچ عوارضی عملیات کوچک کردن بینی را برای شما انجام می دهد.

روشی بدون درد که مخصوصا بروی بینی های گوشتی بسیار خوب جواب داده و می تواند در زمانی کوتاه  شما را به انچه که می خواستید برساند.شما با خرید کوچک کننده بینی می توانید بدون نیاز به صرف هزینه های میلیونی برای  یک بار هم که شده از این روش مدرن و جدید استفاده نموده و در صورت عدم رضایت ان وقت به فکر استفاده از راه های دیگر باشید.
یکی از معروف ترین برند هایی که در بازار در این زمینه می  توان پیدا کرد چیزی نیست جز کوچک کننده بینی نوز آپ. این محصول براحتی و در کمتزین زمان با کیفیتی بالا شروع به آب کردن و فرم دادن بینی می کند و تا به حال توانسته نظر رضایت افراد بسیاری را به خود جلب نماید.ما پیشنهاد می کنیم اگر حتی کسی را در فامسیل و دوستان و آشنایان سراغ دارید که می خواهد دست به عمل جراحی بزند این محصول را برای او به عنوان یک هدیه خریداری نمایید  و موجب شگفتی  و حیرت ان شوید.
محصولات ارائه شده در فروشگاه با امکان خرید پستی و تحویل در سراسر کشور بوده و نسبت به سایر محصولات مشابه هم کیفیت بالاتری داشته و هم از قیمت مناسب تری برخوردار بوده است.


 

+ نوشته شده در  یکشنبه بیست و یکم مهر 1392ساعت 11:48  توسط بختیار  |  نظر بدهید

رفع استرس

رفع استرس توسط محصولات پاور بالانس

همیشه برای بشر این سوال بوجود امده است که چرا در طی فعالیت های روزانه خود زمانی که اوضاع بر وقف مراد نیست تمام وجود ادمی دچار حالاتی ناخوشایند و به اصطلاح استرس اور می شود.با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی بشر توانست از هاله ای که  بر اساس حالات احساسی مختلف در دور بدن انسان بوجود می آید با دوربین ها پیشرفته و مخصوص عکس برداری نماید.بالاخره راز  بزرگ فاش شد و متوجه شدن که زمانی که در طول روز مشغول به فعالیت هستیم به دلیل افکار و امواج مختلفی که در اطراف ما وجود دارد باعث جذب یون های مثبت بروی هاله اطراف خود می شویم و همنی امر کافیست تا تعادل میان یون های منفی و مثبت را برهم زند.
قصه از همین جا اغاز می شود و با برهم زدن تعادل میان یون ها باعث بوجود امدن حالاتی همچون استرس و کاهش آرامش می شود.حال متخصصین  با ابداع دستبند پاور بالانس که در واقع یک منبع تولید یون منفی است به کمک ما امده اند تا براحتی و با استفاده از این دستبند مغناطیسی مشکل عدم تعادل را بر طرف کرده و دوباره آرامش را به خودمان هدیه دهیم.
بله شما با خرید دستبند پاور بالانس می توانید خیلی زود آرامش و آسایش از دست رفته خود در طی روز را بازسازی کرده و مجددا احساس راحتی نمایید.محصولات پاور بالانس که شامل دستبند و گردنبند پاور بالانس است در واقع با طراحی های مختلف جهت استفاده ما به بازار امده اند و می توانید بر اساس میزان بودجه خود یکی از انواع متخلف انرا انتخاب نمایید.
این محصولات بر اساس تعداد یون هایی که تولید می کنند تقسیم بندی شده اند و در واقع هر چقدر قدرت تولید یون منفی بالاتری داشته باشند گران تر و با کیفیت تر می باشند. این دستبند دارای یگ بر چسب و یا هولوگرامی است که در واقع کار تولید یون های منفی به ان سپرده شده است.شما می توانید در صورت نگه داری صحیح از این برچسب تا سالیان سال و یبدون نگرانی از تمام شدن خاصیت این محصول از ان بارها و بارها استفاده نمایید.
حتی بزرگترین چهره های معروف جهان و ایران نیز با خرید پاور بالانس  برای رفع استرس خود دست به دامن این محصول شده اند.حتما اگر در تصاویر  منتشر شده  از این چهره ها جستجویی کنید با چهره هایی همچون دایی و بکهام و ... روبرو خواهید شد.


 

+ نوشته شده در  یکشنبه بیست و یکم مهر 1392ساعت 11:45  توسط بختیار  |  نظر بدهید

افزایش وزن یا کاهش وزن؟

 افزایش وزن و چاقی با پودر بومبا

بسیاری از افراد جامعه ما در دوحالت یا از افزایش وزن زیاد و یا از کاهش وزن زیاد رنج می برند و دوست دارند تا مشکل خود را برطرف نمایند. ما ابتدا می خواهیم در این مقاله راجع به روش های افزایش وزن و چاقی صحبت  کنیم و در انتها نیز به حث کاهش وزن خواهیم پرداخت.همه می دانیم که یکی از مهمترین دلایل چاق بودن و یا لاغر بودن ژنتیک بدنی  هر شخص می باشد.حال بعد از مشخص شدن نوع ژنتیک بدنی که ایا ما فردی اساسا با استعداد چاقی هستیم و یا لاغری  باید به دنبال بسیاری از عوامل دیگر باشیم که  می تواند بسیار این عامل اول را تحت شعاع خود قرار دهد.

یکی از مهمترین عواملی که می تواند  عامل اول را کم رنگ تر نماید نحوه برنامه غذایی و نوع  غذاهایی است که در طی روز مصرف می کنیم و در واقع میزان انرژی که از مصرف غذاها در طی یک روز دریافت می کنیم.شاید بر همین اسا باشد که محققین اعتقاد خاصی به استفاده از مکمل افزایش وزن داشته و می گویند در کنار  برنامه غذایی روزنانه اگر از پودر چاقی استفاده شود می تواند تاثیرات بسیار شگرفی  گرفت.

ما نیز بر همین اساس در فروشگاه مارکت سنتر 24 محصولی با نام پودر بومبا را به شما معرفی می کنیم.شما با خرید پودر بومبا قطعا می توانید  به آرزوی دیرینه خود که افزایش وزن و چاقی بوده است دست یابید و هیکیلی تنومندو ایده آل را برای خود   ایجاد کنید.البته همانطور که از اسم انها نیز مشخص است این محصولات به عنوان مکمل افزایش وزن بوده و در واقع به صورت جداگانه هیچ گونه تاثیر نخواهند داشت و باید به فکر باشید تا در زمان استفاده از دوره های مکمل حتما از برنامه غذایی ویژه ای در این زمینه استفاده نموده و در طول این مدت حسابی از لحاظ تغذیه به خود برسید.

 


اما بر می گردیم به بحث کاهش وزن و لاغری.شاید با یک نگاه ساده به اطراف خود متوجه شوید که امار بسیاری از افراد جامعه دچار عارضه چاقی بوده و همین اضافه وزن و چربی های اضافه در واقع عامل مهمی برای تهدید سلامتی ما محسوب می شود. پس اگر همین الان به فکر کاهش وزن خود نباشیم ممکن است فردا دیگر بسیار برای این امر دیر باشد.

چاقی و افزایش وزن به عنوان مادر تمام بیماری ها شناخته شده و می تواند خطر ابتلا به سکته های قلبی را نیز بسیار افزایش دهد.شما اگر به می خواهید  تا در این زمینه به موفقیت چشم گیری دست یابید حتما باشد از قرص لاغری و مکمل کاهش وزن استفاده نمایید و در کنار رعایت  برنامه غذایی و استفاده از رژیم های مختلف و مفید سعی کنید که کاری کنید تا میزان مصرف کربو هیدارت ها  را کاهش داده و به جای ان از گروه ویتامین ها و پروتین ها بیشتر استفاده نمایید.

 

خرید مکمل کاهش وزن هم باید از مراکز معتبر و قابل اطمینان انجام دهید چرا که مشاهده شده است به دلیل استقبال فراوان از الین محصولات انواع و اقسام مختلفی از این محصولات در بازرا یافت می شود.ما در فروشگاه مارکت سنتر 24 خرید قرص لاغری پارت اسلیم را به مشا پیشنهاد می کنیم و امکان خرید پستی آنرا نیز برایتان فراهم کرده ایم.




 

+ نوشته شده در  یکشنبه بیست و یکم مهر 1392ساعت 11:43  توسط بختیار  |  نظر بدهید

تی شرت های سه بعدی

تی شرت های سه بعدی

حتما تا به حال هنگام عبور از خیابان  توجه شما را افرادی با لباس های عجیب و به نظر سه بعدی جلب کرده است.گویی که اشکال حک شده بروی لباس و تی شرت انها به صورت سه بعدی و کاملا واقعی بوده و همین امر موجب زیبایی و منحصر به فرد شدن انها در میان یک جمع شلوغ شده است.بله امروز با محصولی به نام تی شرت سه بعدی در خدمت شما عزیزان هستیم.شما می توانید از این محصول در مهمانی ها و مجالس شادی استفاده نمایید و به طور باور نکردنی مورد توجه همه قرار بگیرید.

 

خرید تی شرت سه بعدی نه تنها باعث می شود تا شما خاص تر و منحصر به فرد تر به نظر برسید بلکه باعث می شود تا تصاویری کاملا سه بعدی و در حد واقعی را برای دیگران در حین راه رفتن ایجاد نموده و بر جذابیت این کار بیافزایید.فکرش را کنید یک نفر در خیابان با تصویری کاملا سه بعدی و واقعی  در حال راه رفتن در کنار بقیه است.حال اگر این تصویر از یک جانور و یا یک شکل ترسناک باشد فکرش را کنید چند نفر با دین ان شوکه خواهند شد و از کنار شما فاصله می گیرند.

 

ما نیز در فروشگاه مارکت سنتر 24 برای شما عزیزان علاقه مند اقدام به تهیه تیشرت سه بعدی نموده ایم و کافیست تا در صورت تمایل بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را تکمیل نمایید و بعد از انکه کالا به دستتان رسید وجه انرا به مامور پست بپردازید.خلق تصاویر سه بعدی بروی یک تی شرت نیاز به مهارت بسیار بالایی دارد و بدین منظور تولید و طراحی این محصولات کار هر کمپانی نبوده و نمی توان به هر تولید در این زمینه اعتماد کرد. محصولاتی که توسط فروشگاه ما عرضه می شوند به صورت کاملا واقعی و عملی  سه بعدی بوده و این قابلیت را براحتی از خود بروز می دهند و کافیست تا انرا بپوشید خواهید دید که چقدر متفاوت و خاص تر از بقیه می شوید.

 

کافیست تا در هنگام سفارش  سایز و اندازه دلخواه خود و همچنین اینکه دوست دارید تا تی شرت سه بعدی شما آستین کوتاه باشد و یا آستین بلند را برایمان ارسال نمایید تا همان چیزی که دقیقا می خواهید را برایتان ارسال نماییم.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

 

+ نوشته شده در  یکشنبه بیست و یکم مهر 1392ساعت 11:35  توسط بختیار  |  نظر بدهید

به دنبال افزایش قد

رویای افزایش قد

در مقاله قبلی در مورد چاقی و لاغری و رویای رسیدن به وزن ایده ال در حال بحث بودیم و الان می خواهیم در مورد چیزی بحث کنیم که هم افراد لاغر و هم افراد چاق دوست دارند تا انرا داشته باشند و تقریبا در میان پیر و جوان و زن و مرد عمومیت داشته و کمتر کسی پیدا می شود تا رویای افزایش قد را در سر نداشته باشد.بله بحث امروز ما در باره روش های افزایش قد می باشد. اینکه آیا واقعا راهی وجود دارد تا کمی برو قد خود بیافزاییم و از ان چیزی که الان هستیم بزرگتر  نشان داده شویم.

 

جدا از عمل های خاص جراحی که توسط متخصصین انجام می شود و هر کسی هم شرایط و توانایی انجام این عمل ها را ندارد روش هایی همچون استفاده از مکمل افزایش قد و ... روش ها ی مشابه این روزها بسیار باب شده است و شاهد ان هستیم که افراد به دنبال خرید قرص افزایش قد می باشند و یکی از دغده های این روزهای بسیاری از افراد این است که کدام مارک و مدل این محصولات را تهیه نمایند.

ما نیزبر همین اسا س زمانی که دیدیم استقبال زیادی از این محصولات به عمل می آید  دو محصول در این زمینه با برندهای معتبر تهیه و در اختیاز شما عزیزان قرار داده ایم. یکی با نام  قرص افزایش قد آل آرژنین و دیگر با نام قرص افزایش قد نچرال مید می باشد که شما می توانید هر دوی این محصولات را به صورت خرید پستی از فروشگاه ما تهیه نمایید.

 

دقت نمایید که برای خرید مکمل افزایش قد همیشه باید چند فاکتور بسیار مهم را مورد توجه قرار دهید.اول اینکه از کدام فروشگاه در حال تهیه این محصول هستید و دوم اینکه چه برند و مارکی را در خال خرید هستید. ما دو محصولی که به شما معرفی کردیم جز بهترین های بازار بوده اند و قطعا خودتان با کمی تحقیق و جستجو  خواهید دید که همینطور است.پیشنهاد می کنیم ابتدا به یک پزشک مراجعه کرده تا از باز بودن دریچه رشد قدی خود اطمینان حاصل نمایید .چرا که اگر این دریچه بسته باشد تقریبا می توان گفت که شانس کمی برای افزایش قد خواهید داشت.اما در صورت باز بودن دریچه رشد قد می توانید براحتی با خرید قرص افزایش قد و مصرف ان این شانس برای خود قائل شوید که احتمال افزایش قد را داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 387
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 مهر 1392 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد